Citat:
Ursprungligen postat av Gronabuddah
Majava: Det finns många plygplans crasher dokumenterade runt om i världen och alla(oavsett hastighet och höjd) har haft större partier material lämnat efter sej. Att det här skulle vara det första av sitt slag gör det unikt, lika unikt som jordens tre första byggander rasar pågrund av bränder. Det är lite för mycke unika saker som händer under denna tid enligt mitt tycke.
Tillfälligheter? förmodligen...
Edit:du svarade inte på min fråga jag stälde till försöksdjur; Hur fastställde dom att det verkligen var ett plan som kraschade där, karlssonskliser eller uppskattning?
Hur kan du vara så förbålt korkad att du påstår rena lögnerna?
Ingen seriös person myndighet eller rapport har påstått att de tre byggnaderna rasade på grund av bränder. Vad man sagt är att de på grund av allvarliga skador från flygplan som kraschade in i dem (WTC 1,2) och de efterföljande bränderna, träffades av nedfallande rasmassor och efterföljande bränder (WTC 7) så rasade byggnaderna.
Det är bara idiotiska konspirationsdårar som påstår att det bara var bränderna.
Visst har det kraschat en massa plan där det blivit mycket mer kvar av planen än det blev av planen i 9/11. Men å andra sidan har få eller inga plan tidigare kraschat i ca 800 km/h rätt in i bastanta hus eller i backen. De allra flesta andra krascher har skett i klart lägre hastigheter.
Trots det så finns det flera andra krascher där det blivit bara en massa småskrot kvar av planen, och att man har svårt att se att det ens varit ett stort plan inblandat. Det finns det bildbevis för på en sida på nätet, planecrash.com eller vad den heter.
Dr Tinnitus