Citat:
Undra hur många som såg planen och idag håller tyst. Skulle inte vara förvånad om det är långt över 1000 personer.
Ursprungligen postat av SLOB
Så för att sammanfatta Heiwas teori så:
Istället hände följande:
1. Först smälldes bomber av för att efterlikna planträffarna. Men NWO var så oerhört skickliga att de beräknade exakt rätt så att tornet inte rasade i förtid. För det vore ju oerhört dåligt. Av något skäl. Det vore också, av någon viktig anledning, vansinnigt att istället för att fejka en massa låtsasplan, helt enkelt bara apa efter bomberna -93.
2. Sedan smälldes en andra våg av, förhållandevis långt senare, för att faktiskt fälla tornen.
3. Slutligen smälldes också hemligt placerade bomber av i WTC7, oklart i hur många vågor (bland annat hävdar vissa truthers som Heiwa citerat att lobbyn var bombad innan både tornen och själva WTC7 föll). Av någon oerhört viktig anledning så väntade man dock flera timmar efter rasen innan man slutgiligt fällde WTC7.
Efter rasen placerades, återigen i hemlighet, flygplansbråte ut på Manhattan. Samt efterbehandlades videofilmer som arkiverades tillgängliga på nätet (förutom CNN's, där NWO av någon anledning missade att ta bort den mycket avslöjande fade-to-black som visar på manipulationen). Även franska medborgares kommersiella inspelningar manipulerades (Naudetbrödernas).
Jag tror jag fick med allt där.
/S
- Inget plan träffade vare sig WTC1 eller 2
- Alla livesändningar manipulerades, i realtid, samt samtliga efterinspelade. Även internationell press'.
- Flygbolagen köptes för att låta sina flighter "försvinna"
- Samma sak med passagerare och besättning. Alternativt avrättades de i hemlighet.
- De vittnen som såg plan har fel eller är inblandande i konspirationen
Istället hände följande:
1. Först smälldes bomber av för att efterlikna planträffarna. Men NWO var så oerhört skickliga att de beräknade exakt rätt så att tornet inte rasade i förtid. För det vore ju oerhört dåligt. Av något skäl. Det vore också, av någon viktig anledning, vansinnigt att istället för att fejka en massa låtsasplan, helt enkelt bara apa efter bomberna -93.
2. Sedan smälldes en andra våg av, förhållandevis långt senare, för att faktiskt fälla tornen.
3. Slutligen smälldes också hemligt placerade bomber av i WTC7, oklart i hur många vågor (bland annat hävdar vissa truthers som Heiwa citerat att lobbyn var bombad innan både tornen och själva WTC7 föll). Av någon oerhört viktig anledning så väntade man dock flera timmar efter rasen innan man slutgiligt fällde WTC7.
Efter rasen placerades, återigen i hemlighet, flygplansbråte ut på Manhattan. Samt efterbehandlades videofilmer som arkiverades tillgängliga på nätet (förutom CNN's, där NWO av någon anledning missade att ta bort den mycket avslöjande fade-to-black som visar på manipulationen). Även franska medborgares kommersiella inspelningar manipulerades (Naudetbrödernas).
Jag tror jag fick med allt där.
/S
Svårast måste det vara för brandmännen i Naudet-brödernas dokumentär. Många av deras kollegor dog ju trots allt 9/11.
Om man följer Occam's razor så är det ju självklart att det måste vara som Heiwa säger.

EDIT.
Lägger till två citat av Heiwa från pentagontråden.
Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Inte alls, bevisade slutsatser baseras pà riktiga fakta, de mest rimliga hypoteserna pà de uppgifter som verkar tillförlitligast och passar in i mönstret.
Tror gör man i kyrkan och pà jultomten.
Tror gör man i kyrkan och pà jultomten.
Citat:
Ursprungligen postat av Heiwa
Inte alls - jag bara resonerar kring observerbara, bevisade fenom som skall förklaras med fysiska lagar och teorier.