Citat:
Inte hela, nej. Men Heiwas resonemang faller i sin egen orimlighet. Där finns en uppsjö med bilder som visar kärnan ett par hundra meter hög innan den trillar, detta borde inte vara möjligt med Heiwas resonemang. Han har nämligen aldrig pratat om att de skulle vara "hakarna" som håller uppe de "trusses" som varje våningsplan är byggt på, utan stålkonstruktionen i kärnan som utsattes för kontrollerad demolition. Jag vet inte hur många trusses det fanns på varje våningsplan, men det borde varit minst 150 stycken. Ta detta så har vi 600 hakar på varje våningsplan som måste adapteras, utan att någon har fattat misstanke! Det går inte! Och definitivt INTE under ett veckoslut som han också vill få oss att tro. Han för ett häpnandsväckande korkat resonemang som saknar motstycke i trådens historia, faktiskt.
Ursprungligen postat av jdon
Kan du påvisa någon form av bevis som visar hela kärnan när resten rasat?
Vidare skriver Heiwa detta:
Citat:
Har du, med handen på hjärtat, läst något mer intelligensbefriande i denna tråden tidigare? Man tror inte det är sant när man läser det. Kall luft!?!?!?!?!?!?!?!?! Då vet jag det. Om en kompis till mig fattar eld så ska jag inte försöka kväva elden med mina kläder, jag bara tillsätter lite kall syre så gör det susen! Geez!
Ursprungligen postat av Heiwa
Naturligtvis sugs kall luft in i tornen. Hur varmt är det därinne? Alla fönster är 'öppna'. Pà golvnivà är det säkert bara 20°C - kall luft sugs ju in där. Möbler, mattor, väggar brinner litet här och där.