Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
1:Om Bush låg bakom 911 skulle då ingen större amrikansk tidning lista ut det?
Jag tror inte foliehattarna själva vet vilken som ligger bakom, i många fall (se flera inlägg här) så har dom sjunkit så djupt att dom försöker leta fram så mkt fel som möjligt, tex att se bomber som inte ens kunnat vara där. och enligt foliehattarna så är även media inblandat i detta, genom mörkläggningar, så för varje inlägg dom skriver ökar konspirationen lavinartat, från en person till 100.
Citat:
Ursprungligen postat av SfinxBlackmage
2:Skulle Bush verkligen våga detta och om det kom fram skulle det ju bli upplopp i NewYork kanske inbördeskrig i Usa, och Bush skulle kanske bli avrättad?
Dom verkar tro att Bush lät placera ut bomber, sköt ner plan (vilket inte visat sig stämma) osv osv , men istället för att koncentrera sig på intressanta frågor så håller dom fast vid totalt idiotiska frågor som "de fanns inga kapare på passagerarlistan" , de e nog de dummaste jag har hört, usa planerar den största attacken någonsin men faller på en sån skitsak.
däremot tror jag att usa kan ha haft förhandsinformation om att något skulle ske men inget gjordes åt det.
Hoppas du fick ut något av mitt svammel :=)