2007-04-15, 00:28
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Hur stor är den delen som är kvar. tycker du world trade center va en liten byggnad?. vilken fråga du ställer, att jag äns svarar.

Ingen vetenskap som backar upp det du säger och min fråga är var tog resten av world trade som var en av dom största byggnaderna i hela världen vägen?.

Ska du neka bevisen jag redan presenterat och ta den frågan 20 gånger till?

Vill du värkligen inte se sanningen så hårt?.

Tro inte på allt du ser på internet varken av alex jones eller nån annan, kolla upp allt för dig själv som nist raporten osv och se faktan för dig själv.

Vad är det som är så svårt att förklara? Vad användes thermite till?
Citera
2007-04-15, 00:29
Bannlyst
Majava du stället många frågor, trött på att svara. gå bak i tråden så hittar du alla svar varför byggnaden inte kunde kollapsa, som jag berättat 100 gånger.

Majava. du pratade om elden utöver stålet

Vad är det som behövs för att byggnaden ska kuna rasa? STÅLET måste bli svagt, hitta dom temperaturer över 250C eller äns i närheten av 600C? Nej.

Så jag tror på lamp teorin att lampan på högsta våningen trilla till marken med sån kraft att allt kollapsa, det är en teori på din nivå.
Citera
2007-04-15, 00:33
Bannlyst
Majava, om du läste så såg du att jag skrev att det var mycket möjligt att dom gjorde det när den byggdes.

Igen frågar jag er, vad är det för fråga?. självklart regeringen hade kunat göra det under alla dom åren, dum fråga. jag tror inte folk jobbar 24/7 där heller, tror folk sover ibland oxå!

Försöksdjur, vad mennar du vad gjorde thermite?. smälte stålet tillsammans med bomber så byggnaden kollapsa så klart.

Försöksdjur, hur många % av stålet fick NIST undersöka typ 2 % du tycker inte det e LITE misstänktsammt?. Haha!

Undrar om man tar en kaka framför ögonen på dig om du frågar "Vem tog kakan"
Citera
2007-04-15, 00:35
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Försöksdjur, vad mennar vad gjorde thermite?. smälte stålet tillsammans med bomber så byggnaden kollapsa så klart.

Ja visst smälte stål. Men vilket stål? Vart i WTC?
Citera
Medlem
Majavas avatar
Citat:
Majava du stället många frågor, trött på att svara. gå bak i tråden så hittar du alla svar varför byggnaden inte kunde kollapsa, som jag berättat 100 gånger.

Förstår att det är jobbigt att svara när man inte har svaret. Två gånger har du skickat den där punktlistan, två gånger har jag bemött den och båda gångerna har du inte kunnat säga vad som inte stämmer. Du har inte någonstans i tråden svarat på några av de där frågorna. Om det nu är så lätt att se igenom mina argument borde det vara en enkel sak för dig att påpeka vad som är fel. Att gömma sig bakom "jag orkar inte" är fegt. Du orkar ju uppenbarligen copy/pasta din idol Alex Jones.

Citat:
Majava. du pratade om elden utöver stålet

Nej. Du gjorde och jag svarade

Citat:
Vad är det som behövs för att byggnaden ska kuna rasa? STÅLET måste bli svagt, hitta dom temperaturer över 250C eller äns i närheten av 600C? Nej.

Nu ljuger du igen. Du har själv sagt att de hittade temperaturer på över 250 grader på åtminstone tre prover. Om du läser det SLOB skickade några inlägg bak, med hela citatet från NIST-rapporten och inte bara dina lösryckta citat, så ser du vilka slutsatser som kunde dras av det hela. Dessutom glömmer du återigen att det flög in ett flygplan i byggnaden.

Citat:
Så jag tror på lamp teorin att lampan på högsta våningen trilla till marken med sån kraft att allt kollapsa, det är en teori på din nivå.

Strawman-argument.
Citera
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Så FEMA skriver alltså inte att de hittade spår av thermite och bomber. Ett enkelt "ja" eller "nej" räcker.

/S

Ja eller nej malmosoldier. Jag väntar.

Citat:
Ursprungligen postat av malmosoldier
SLOB. Det var FBI "NWO" som låg bakom 1993 bombningen. Killen som la ut bomben fick den av FBI, igen sponsrad terrorism

Jahadu. Så de hade alltså inte bara placerat thermitemedbomber-bomber utan också vanliga bomber. Och -93 smällde dom bara av en alltså?

En av arkitekterna sa:

Citat:
On February 26, 1993, the World Trade Center merely shook but did not collapse. But it was a close call. Later, the WTC’s architect would tell jurors that if the van had been left closer to the poured concrete foundations, they would have succeeded. The tower would have fallen.
http://www.msnbc.msn.com/id/3069653/

Då undrar man ju, a) varför smällde de inte av thermitebomb-bomberna istället och b) tänk om det hade gått som arkitekten sa. Vad hade hänt med alla thermitebomb-bomberna då?

/S
Citera
2007-04-15, 00:45
Bannlyst
Så du erkänner att stål smälte nu?. Haha! okej, stora framsteg.

Men seriöst är glad att du erkännde att stål smälte.

Vad mennar du med var i wtc?? det är väll uppenbart över alllt, vill du jag ska berätta exakt var i byggnaden dom satte dom? tyvärr jag var inte med på planen och satte dom där. och igen hur mycket fick dom undersöka? typ 2%. lol
Citera
2007-04-15, 00:48
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:

Vad mennar du med var i wtc?? det är väll uppenbart över alllt, vill du jag ska berätta exakt var i byggnaden dom satte dom? tyvärr jag var inte med på planen och satte dom där. och igen hur mycket fick dom undersöka? typ 2%. lol

Nej det är inte uppenbart att dom var över allt. Hade dom setat på den bärande fasaden så skulle man sett dom när dom skar igenom stålet.
Citera
2007-04-15, 00:50
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
och igen hur mycket fick dom undersöka? typ 2%. lol

Bara NIST ägnade 18 månader åt att gå igenom byggnadsresterna för att hitta adekvata prover som gick att testa. Det handlade inte om vad de "fick" eller inte fick.

/S
Citera
2007-04-15, 00:54
Bannlyst
SLOB. FEMA skriver att dom hitta ett ämne man aldrig hittat i kollapsade byggnader av eld eller överhuvetaget för, var kom det ämnet som dom hitta ifrån, Jet fuel???. det dom hitta som jag skrivit vad det va 1000 gånger, är kännetecken av thermite, att fema inte skriver thermite i ord betyder inte att det inte är kännetecken av thermite. LÄS vad jag SKRIVER så slipper du fråga. Kör du sån teknik, fråga saker om och om igen så du ska förvira dom som lässer? lr vad är poängen med dina frågor.

SLOB. du tror inte på några konspirationer och har inte läst historia, fråga mig inte mer om 1993 ta reda på det själv och annan historia med. eller försvara dit älskade usa landet av dom "fria" med ett chip i hjärnan.

Majava, du e rätt smart. kommer fram till saker andra forskare inte gör, som att byggnaden kollapsa för att flygplanet flög in. svara inte på fler inlägg från dig nu och jag mennar det. du tar detta väldigt oseriöst eller så e du TRÖ*

Vet inte hur gammla ni är, själv är jag 20. Tur jag slipper växa upp med förmågan att inte tänka själv. Lev fria eller dö, det är framtiden
Citera
2007-04-15, 00:57
Bannlyst
Jo det handlar om vad dom fick eller inte fick, vad vet du om det????

Du vet Bush och americas politiska ledare är dom största terrorister i världen, dom fonda hitler. så jag tror inte dom hade blivit så glada om folk gick igenom deras brotts plats nogrant. Ta ett chip i hjärnan slob och ge ett till hela familjen så är ni säkra för terrorister. lol
Citera
2007-04-15, 00:58
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
SLOB. FEMA skriver att dom hitta ett ämne man aldrig hittat i kollapsade byggnader av eld eller överhuvetaget för, var kom det ämnet som dom hitta ifrån, Jet fuel???. det dom hitta som jag skrivit vad det va 1000 gånger, är kännetecken av thermite, att fema inte skriver thermite i ord betyder inte att det inte är kännetecken av thermite. LÄS vad jag SKRIVER så slipper du fråga. Kör du sån teknik, fråga saker om och om igen så du ska förvira dom som lässer? lr vad är poängen med dina frågor.

Det där lät rätt så dumt. Vadå hittade ett ämne man aldrig har hittat i kollapser förut? Vilket ämne? Dessutom beror det väll rätt så mycket på vad som finns inne i byggnader också.

Citat:
Vet inte hur gamla ni är, själv är jag 20.

20 år och kan inte ens använda sig av versaler eller stava till gamla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in