Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Majava du stället många frågor, trött på att svara. gå bak i tråden så hittar du alla svar varför byggnaden inte kunde kollapsa, som jag berättat 100 gånger.
Förstår att det är jobbigt att svara när man inte har svaret. Två gånger har du skickat den där punktlistan, två gånger har jag bemött den och båda gångerna har du inte kunnat säga vad som inte stämmer. Du har inte någonstans i tråden svarat på några av de där frågorna. Om det nu är så lätt att se igenom mina argument borde det vara en enkel sak för dig att påpeka vad som är fel. Att gömma sig bakom "jag orkar inte" är fegt. Du orkar ju uppenbarligen copy/pasta din idol Alex Jones.
Citat:
Majava. du pratade om elden utöver stålet
Nej. Du gjorde och jag svarade
Citat:
Vad är det som behövs för att byggnaden ska kuna rasa? STÅLET måste bli svagt, hitta dom temperaturer över 250C eller äns i närheten av 600C? Nej.
Nu ljuger du igen. Du har själv sagt att de hittade temperaturer på över 250 grader på åtminstone tre prover. Om du läser det SLOB skickade några inlägg bak, med hela citatet från NIST-rapporten och inte bara dina lösryckta citat, så ser du vilka slutsatser som kunde dras av det hela. Dessutom glömmer du återigen att det flög in ett flygplan i byggnaden.
Citat:
Så jag tror på lamp teorin att lampan på högsta våningen trilla till marken med sån kraft att allt kollapsa, det är en teori på din nivå.
Strawman-argument.