Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Nej du ignorerar ju så mycket annat. Fakta, bevis, logiska resonemang osv osv.
Ignoranta är vi alla
Citat:
Och sedan ifrågasätter du varför jag svarar dig? Strunt i att besvara något jag inte frågar dig direkt istället.
Sånt där kan du komma med när du börjar leva som du lär. Under tiden kan du skriva PM när du vill föra privata samtal.
Citat:
Nej självklart måste de ansvariga förklara för dig. Att tänka själv och väga för och emot är en utmaning för dig. Det har jag förstått.
Nja, det är faktiskt inte så jätteviktigt att de förklarar sig för mig personligen. Jag kan nöja mig med internet.
Att tänka själv kan vara en utmaning ibland om jag inte råkar ha alla pusselbitar på plats och blir tvungen att spekulera en aning. Sådana aktiviteter gillar jag

Däremot är det lite tråkigt att du inte riktigt pallar med utmaningar själv, utan väljer den lätta vägen att luta dig tillbaka på pappa statens uppgifter. Fast det är du inte ensam om ifall det kan trösta dig.
Citat:
Du kan verkligen inte föra ett resonemang eller hur? Ställ dig du i hörnet med alla andra små människor som desperat försöker göra sig hörda genom att skälla på de mäktiga konspiratörena som styr världen.
Det beror på vilka slags resonemang det handlar om. När det kommer till att bemöta dina redan nämnda "what if"-scenarier känns det mest som att jag ödslar min tid. Prova med kompisarna på fritids så kanske du kommer att väcka större intresse.
Jag vet inte exakt vilka konspiratörer du skriver om, men jag vore hur som helst tacksam om du har lust att berätta mer. Jag är intresserad av nästan all ny kunskap.