Citat:
Ursprungligen postat av jdon
.... Dokumentet är inte skrivet av någon fanatiker, utan framför argument som jag faktiskt inte har några större problem att köpa. Och så länge ni kör "talk to the hand"-principen så är era ord värda ungefär lika mycket som vatten.
Du tänker på motbevisen mot NIST som hittills bestått av energivapen, missilförsedda och radiostyrda flygplan, kärnvapen, therm*te som skär horisontellt, konspiratoriska brandmän, citat tagna ur sitt sammanhang osv?
Jo, jag beklagar att jag har så fanatiskt svårt att köpa folieteorierna. Men jag behöver inte förstå uträkningarna i NIST för att förstå att konspirationssidan inte har ett enda motargument att komma med.
Hur många gånger skall Steven Jones beslås med lögn och falsarier innan ni ger upp?
Förresten, svara inte på det. Om Steven Jones någon dag ställer sig upp och förklarar att han medveten drev en lögn för att tjäna pengar så kommer det att ta max 15 sekunder innan ni börjar skrika om att han är mutad och hotad till livet.
It´s turtles all the way down.
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
För min del så gör det trovärdigheten en smula tveksam. Det var därför jag tog upp det där med en internationell helt oberoende grupp.
Och vad är en "helt oberoende grupp"? Vilka ska den bestå av? Och om den "helt oberoende" gruppen kommer fram till exakt samma sak som NIST? Vad tror du händer då? Ja ni kommer fortfarande inte att ge er utan fortsätta skrika om att den "oberoende gruppen" är mutad och köpt. Och så letar ni mystiska ledtrådar som "bevisar" att någon forskare i den "oberoende" gruppen är släkt med någon som var lärare för GWB när han gick på college
Som sagt, sköldpaddor hela vägen ner.