Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Men du äger den magiska egenskapen at kunna se igenom dimridåerna menar du?`Hybris?
Bra. Ta fram någon av de som frivilligt avslöjat något i konspirationen runt 9/11.Uppenbarligen har du fel? Man gjorde sig istället besväret att ordna alla konspirationers moder istället för att övertala de stackars "revisorerna" att knipa käft. Du skrev själv, alldeles nyss, att man ville döda revisorerna för att de inte skulle hitta "försvunna pengar". Hur skall du ha det?
Och återigen. Jag bad om listor på de här revisorena. Sedan vill jag veta vilka försvunna pengar du syftar till.
Du har också kvar att förklara vad som small i Pentagon. Du nämnde något om bomber förut. Bra. Då har du säkert en demoleringsexpert tillhands som styrker din teori eller hur?
Sedan har du inte heller kunnat förklara vart AA77 tog vägen.
Och min favorit. Hur placerade man ut ett par ton flygplansrester på några minuter. Utan att en enda person märkte något?
Edit: Jag hittade faktist något riktigt roligt från din förra post:
När man ändå håller på? Vaddå när man ändå håller på. Det handlar inte om att beställa två extra pizzor till lunch.
Efter smällen i Pentagon släcker brandmännen med vatten (ej skum) eftersom det inte finns nàgot jetbränsle att släcka. Vittnen känner lukt av cordite = sprängämne. Inga flygplansvrakrester ses utanför.
De första vittnena av olycksplatsen inne i Pentagon ser heller inga flygplansdelar alls - enbart döda Pentagonanställda. Allt annat har brunnit upp meddelas. Foton av flygplansdelar dyker upp senare.
Man behöver inte vara särskilt smart för att dra slutsatsen att smällen orsakades av bomber placerade i ytterväggen och inne i Pentagon.
FBI har aldrig utrett om smällen var sprängladdningar enligt ovan. Ren inkompetens.
Idéer om raketer och laservapen är naturligtvis rent strunt.
Syftet var att döda internrevisorerna inne i Pentagon och förstöra bokföring. Enklare än att muta folk.
Att skylla smällen pà AA77 är ett villospàr (som foliehattar tror pà).
Purdueuniversitetet har gjort diverse utredningar att ett plan kraschade i Pentagon men den utredningen hàller inte.
AB