Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Suck!
1.ElGigantens gamla citat stämmer inget vidare med situationen nu.
Desto större anledning att vid något tillfälle på vägen göra klart att de är inaktuella, tycker du inte? Hur skall vi annars kunna veta att du inte tycker som du skrev innan?
Citat:
Flashen är inte alls något bra exempel eftersom jag vägrade att lyssna på er därför att ni var på mig stup i ett och trakasserade mig. Och då var jag realivt ny här.
Det är faktiskt inte vårt ansvar att du inte pallar trycket i ett forum som vill ha lite konkret bevisning bakom påståenden. Flashen är tvärtom ett ganska bra exempel eftersom jag använde konstruktiva argument, vårdat språk och nyfikna frågor, men sprang på tjurighet bortanför denna världen.
Och när du lugnat ner dig kunde du bemödat dig om att återvända till flashen, jag vill minnas att jag påmint dig vid ett par tillfällen, men inga svar. Istället försökte du bara hoppas att saken skulle glömmas bort.
För övrigt tycker jag inte att det är trakasserier att tycka att det tillhör grundläggande hyfs att backa upp sina påståenden med källor.
Citat:
Så det du skriver är rena smörjan. ElGigantens personangrepp är heller inget fint sätt i en debatt.
Don efter person påstår jag. Folk som backar upp det de skriver eller intar en mer ödmjuk attityd inför ämnen de bevisligen har rätt dålig koll på bemöts betydligt bättre. Gå tillbaka och kolla hur du debatterade i början, what goes around...
Och även om jag försöker använda ett något annat språk och lite mjukare attityd än ElGiganten så förstår jag honom fullständigt, och jag kan inte påstå att jag klandrar honom.
Citat:
Angående läst varenda inlägg, skitsnack, du minns dem inte ens.
Givetvis håller jag inte varenda inlägg i minnet, men du kan vara jävligt säker på att jag läst varenda inlägg i varenda 911-tråd, till skillnad från dig.