Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Han argumenterar inte särskilt mycket för sin sak. Han slänger ur sig några citat som är irrelevanta för den senaste tidens diskussion och förväntar sig att man skall läsa hans dokument. Jag har läst dokumentet, som är skrivet av samma författare som dokumentet från den 13:e september, samma dokument som NIST grundar sina teorier på och formar sin rapport efter. Detta dokument bygger på och förutsätter samma brister i NIST:s metodik som jag tidigare belyst via refererade dokument.
Jo eftersom du skrev detta:
Citat:
Ursprungligen postat av jdon
Det enda det där "motbevisar" är att det inte finns några relevanta jämförelsegrunder för att avgöra om det var bomber inblandade eller inte.
I samband att dom seismiska mätningarna togs upp, Så mitt inlägg var ett DIREKT svar på DITT FELAKTIGA påstående. Klart!
Kan du inte kommentera mitt inlägg i sak istället?
Blev det för många uträkningar att ta ställning till?
Klarar du inte av dessa?
Är uträkningarna rätt så faller hela ditt inlägg om att dom seismiska mätningarna inte duger till något. Är uträkningarna fel så är det nog dags för dig och bevisa detta.
Jag tror personligen att du inte kommer att fixa något av ovanstående.
Och att du kommer med en motfråga utan att ha besvarat en enda av mina frågor. Precis som alla foliehattar gör.