Citat:
Check.
Ursprungligen postat av Xcore
Faktum är att jag har lärt mig en hel del på att vara med här och argumentera.
1.Det är en fanatisk troende sida mot en lika fanatisk foliehatt sida
1.Det är en fanatisk troende sida mot en lika fanatisk foliehatt sida
Citat:
Check.
2.Båda försöker bevisa sina ståndpunkter så mycket att det i många fall blir rentav löjligt att läsa. Saker man inte vet, men ändå hävdar, och det gäller båda sidor.
Citat:
Det är aldrig fel att lyssna
3.Dock är jag glad för all fakta och intressanta teorier som har plockats fram här och jag har lärt mig mycket jag inte visste.
Sedan behöver man inte nödvändigtvis hålla med.
Citat:
Håller med i mångt och mycket. Personligen kan jag tro nästan allt om vad statsapparaten i USA kan göra. Men det behövs mycket för att övertyga att de låg bakom hela (eller delar) av WTC.
4.WTC händelsen 11 Sep 2001 var något otäckt men mycket spektakulärt som satte sig fast, sen dess så har jag varit väldigt intresserad av händelsen. Jag såg ett par av dessa filmer som ifrågasatte hurvida det var ett attentat eller en konspiration. Jag blev genast intresserad av att få reda på hur det låg till. Sen när jag såg den här tråden så hoppade jag på och lade mig i debatten.
Dock finns det en sak som förbryllar mig lite. Jag har inte varit inne i N.Y men däremot i Washington och Pentagon. Med risk för att bli lite OT så hade jag svårt med att svälja bilderna på planet som flög typ "daisy cutter" och träffade bygganden. Den väg planet kom in kan jag väldigt bra och topografin gör att det gör att tvekar lite. Men det är som sagt OT.
Eller ingår Pentagon i denna tråd? MOD?