Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Läs mer och anta mindre.
Lär dig skilja på en fråga och ett antagande. Det lilla böjda utropstecknet i slutet av en mening innebär att det du just läst är en fråga.
Och då inte heller du kan påvisa vilken motteori ni åsyftar så
antar jag att den inte finns!
Och som vanligt besvarar du inte ens frågan utan gömmer dig igen.
Jag är fullt villig att ta på mig dumstruten om någon kan ge mig en länk till det här berömda inlägget så jag kan läsa det.
Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Men det är väl på den nivån du befinner dig på. Totalt utan utbildning i dom naturvetenskapliga ämnena men samtidigt kan kräkas upp det mest häpnadsväckande påståenden. Påståenden som varje vaken person med en högstadieutbildning kan desarmera totalt.".
Om du inte följt
http://flashback.info/showthread.php?t=485241&page=153 i filosofiforumet så skall du veta att Xcore tar bibeln som större bevisning för skapelsen än vetenskapen. Så länge man tror behöver man inga bevis.
Vilket jag har all respekt för när det gäller religion.
Men kanske det inte är rätt inställning när man vill diskutera fysiska lagar som gravitationoch energiutevckling t ex?
Edit2
I samma tråd skriver Xcore bl a:
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
.... Du kan inte ta en del av ett förlopp där början betyder allt, dvs förloppet hade varit omöjligt utan den startande faktorn.
Jag kan inte seriöst diskutera en sån teori, tyvärr.
Muahahahahahahaha!
Då utgår jag ifrån att du gett upp din tro på en mystisk konspiration runt 9/11? <----fråga
Foliehattarna har ingen startande faktor och således fallerar hela konspirationsteorin.