Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Det sades att NIST skulle ge oss alla svar. Enligt din debatt taktik använder jag icke jämförbara scenarion som visar att jag inte är öppen för sådant som kastar omkull min teori. Jag har aldrig hävdat att branden 1975 är något klart bevis.. Jag har sagt att det är en tankeställare om hurvida stålet bör påverkats under branden i de 6 våningarna. Du har dock inte svarat på mig fråga än om vem som skall undersöka vad de funnit som typ smält stål. Om du känner till vem som skall göra det. Eller det kanske inga sådana uppgifter finns

Du har ju inte visat upp dessa skador som du påstår att stålet fick 1975 så det blir nog att klassa den som en fantasi då?
Ditt vetenskapliga inlägg tedde sig så här.
Citat:
Ursprungligen postat av Billow
Föresten det brann ju 1975 också i WTC rätt rejält men då höll stålet..
Det är helt ok för mig, men då hör den inte hemma här i tråden. Snarare i filosofi trådarna.
Jag har ingen aning om vem som skal undersöka OM det fanns smällt metall under eller i WTC. Och vad har det med vad att göra?
Du skriver återigen "smält stål" det spelar ingen roll hur ofta du skriver det, det kommer inte att bli en sanning utan att du kan styrka detta.