2007-05-08, 15:28
Medlem
TEOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Det är orsaken till att jag inte håller med er, jag vill få bevisat att det verkligen är bluff som sagts om explosioner inne i tornen före kollapsen, etc.

Skulle du vilja ha vänligheten att redogöra för vilka bevis du vill ha för att bli övertygad om att den officiella versionen är den riktiga. Jag tror nämligen att det inte finns något som helst bevis som kan övertyga dig.
Citera
Bannlyst
Jo, jag är faktiskt en märklig kille, men inte som du tror.

Att jag missade vad beror det på tror du?
Citera
Medlem
Pads avatar
Citat:
Jag har sett bilden, planet är inte framme.

Har jag sagt hur många gånger som helst.

Men peka ut hur det ligger till då på ruta 80... För jag kan inte begripa hur någon med åtminstonde ledsyn kvar kan missa att skuggan faktiskt går ända till nosen. Och innerst inne tror jag att du medger det, men du blockerar dig för du vill inte släppa din tro.

Jag har lagt fram bevis på att ditt påstående om planet är fel. Kom med motargument eller medge att du hade fel. Du kan ju samtidigt också antingen förklara närmare din teori om storleken på skuggan eller medge att du var ute och cyklade där också.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Skulle du vilja ha vänligheten att redogöra för vilka bevis du vill ha för att bli övertygad om att den officiella versionen är den riktiga. Jag tror nämligen att det inte finns något som helst bevis som kan övertyga dig.

Läs tråden.
Citera
2007-05-08, 15:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Men peka ut hur det ligger till då på ruta 80... För jag kan inte begripa hur någon med åtminstonde ledsyn kvar kan missa att skuggan faktiskt går ända till nosen. Och innerst inne tror jag att du medger det, men du blockerar dig för du vill inte släppa din tro.

Jag har lagt fram bevis på att ditt påstående om planet är fel. Kom med motargument eller medge att du hade fel. Du kan ju samtidigt också antingen förklara närmare din teori om storleken på skuggan eller medge att du var ute och cyklade där också.

Man kan inte se mindre avstånd på så långt håll, speciellt inte med såpass låg kvalitet.
Citera
2007-05-08, 15:29
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Utelämna INGET om man skall få en rättvisande analys

Avfärda INGET förrän du noggrant undersökt saken.

Det här är ett lysande exempel på ditt idiotiska resonemang.

Loose Change säger att det inte finns rester från husen som är större än 2 foot, ca 61 cm.

Du får nu en bild att undersöka.

http://www.osha.gov/nyc-disaster/photoarchive/image4.jpg

Vad mer behöver du för att kunna avfärda den idiotiska lögnen som Loose Change kommer med?

Finns det delar från resterna av WTC 1 o 2 som är MYCKET större än 2 foot?

Ja eller nej räcker gott här.
Citera
2007-05-08, 15:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Det här är ett lysande exempel på ditt idiotiska resonemang.

Loose Change säger att det inte finns rester från husen som är större än 2 foot, ca 61 cm.

Du får nu en bild att undersöka.

http://www.osha.gov/nyc-disaster/photoarchive/image4.jpg

Vad mer behöver du för att kunna avfärda den idiotiska lögnen som Loose Change kommer med?

Finns det delar från resterna av WTC 1 o 2 som är MYCKET större än 2 foot?

Ja eller nej räcker gott här.

Stål?

Jag pratade om vetenskapsmannen.

Du försöker bara vrida bort det.
Citera
2007-05-08, 15:31
Medlem
Pads avatar
Citat:
Okey, då svarar jag att han är mindre trovärdig därför att han avfärdar vittnens berättelse, inklusive brandmännens.

Bortsett från att det inte är sant, ElGiganten har tagit del av ganaks många vittnesmål, vilket är uppenbart för alla som hängt med i 911-trådarna. Skillnaden är att han inte valt ut endast de citat som passar in på vad han tror på, och han har heller inte klippt bort delar av vittnesmålen (du vet som Dylan Avery gör).
Citera
2007-05-08, 15:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Bortsett från att det inte är sant, ElGiganten har tagit del av ganaks många vittnesmål, vilket är uppenbart för alla som hängt med i 911-trådarna. Skillnaden är att han inte valt ut endast de citat som passar in på vad han tror på, och han har heller inte klippt bort delar av vittnesmålen (du vet som Dylan Avery gör).

Hur kan han avfärda ljudet av explosioner i tornen före kollapsen, de finns på band.

Raderade han banden kanske?
Citera
2007-05-08, 15:33
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Stål?

Jag pratade om vetenskapsmannen.

Du försöker bara vrida bort det.

Pinsamt....
Citera
2007-05-08, 15:33
Medlem
Pads avatar
Citat:
Man kan inte se mindre avstånd på så långt håll, speciellt inte med såpass låg kvalitet.

What? Men det här är ju din bättre-än-DVD-som-man-minsann-inte-kan-klaga-på, tillräckligt tydlig för att göra dig 100% säker på att flashen var innan? Hur kan det komma sig att du först tycker att den är bäst i världen, men när sen folk använder SAMMA film och analyserar närmare så tar du till halmstrået att den är för låg kvalitet på?

Jag kan lova dig att skuggan syns tämligen tydligt. Även på den oförstorade bild 80. Jag påstår att du helt enkelt inte vill släppa din blinda tro.
Citera
2007-05-08, 15:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Pinsamt....

Utförlig kommentar.

Från en troende.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto