Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Du tycker alltså att det är kul att diskutera? hur ska du ha det? Inte konstigt att det blir osammanhängade när du ena stunde säger att det inte är skojigt för att i senare inlägg säga att det är kul...
Jag tycker inte att missilteorin är rolig att diskutera.
Citat:
Ursprungligen postat av A-Band-And
Det ligger nog något i din personliga ostteori att, du borde lägga Kalle Anka åt sidan.. Den är (förhoppningsvis förstår du det, annars är det illa) att det är väldigt osannolikt.. Men jag förstår var du vill komma med teorin, kan inte påstå att du tillför något med den, eftersom du är ensam om det.. Hade du haft sympatier för ost teorin av, låt oss säga 20 stycken andra så hade jag varit beredd att gå med dig, men först efter närmare granskning.. Du gör bara bort dig själv...
Mmm, som jag skrev innan.
Ni tycker
jag är löjlig som föreslår WTC-var-fyllt-av-ost. Men hemliga energivapen, missilförsedda passagerarflygplan, små kärnvapen och världsomspännande konspirationer med hemliga handslag, det minsann kräver ni skall tas på allvar. Skillnanden är att jag har min ostteori som exempel att ta fram varje gång någon försöker bevisa fakta genom att påsta att deras teori inte är omöjlig och därmed kan den vara sann. Ett retoriskt verktyg helt enkelt.
Jag erkänner hela tiden öppet att ostteorin är fånig, dum och utan kontakt med verkligheten. Men, och detta är poängen, den är inte
omöjlig.