Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Ja jag vet. De drar fram den ena tossigare teorin än den andra. Bombteorin kan jag förstå att man vill granska då den vid ett första ögonkast inte ser helt orealistisk ut. Och därmed är den rätt kul att diskutera.
Men när man inte helt kan utesluta missilteorin utan kräver bevis för att det inte var en missil. Tja vad skall man säga? Husen var fyllda med ost som hade dämpat en missilexplosion. Det kommer jag att kvarstå vid tills någon motbevisar mig. Kan de så kan jag. Det roliga är att foliehattarna tycker att ostteorin är ett löjligt resonemang.
Du tycker alltså att det är kul att diskutera? hur ska du ha det? Inte konstigt att det blir osammanhängade när du ena stunde säger att det inte är skojigt för att i senare inlägg säga att det är kul...
Det ligger nog något i din personliga ostteori att, du borde lägga Kalle Anka åt sidan.. Den är (förhoppningsvis förstår du det, annars är det illa) att det är väldigt osannolikt.. Men jag förstår var du vill komma med teorin, kan inte påstå att du tillför något med den, eftersom du är ensam om det.. Hade du haft sympatier för ost teorin av, låt oss säga 20 stycken andra så hade jag varit beredd att gå med dig, men först efter närmare granskning.. Du gör bara bort dig själv...