Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
SLOB jag sa tidigare att dom hade hittat TRE ställen där det kunde varit 250C, TRE ställen bara. och dom säger att dom INTE har bevis för temperaturer ÖVER 250C
Nej, du påstod att det inte fanns några alls:
Citat:
Ursprungligen postat av Malmosoldier
SLOB din idiot. nist skrev i sin raport att dom inte hitta temperaturer över 250C M.M, gå tillbaka jag skrev vilken sida i DERAS RAPORT DET STOG.
Du ljög. Förklara nu vad NIST drar för slutsatser utifrån dessa sample, som alltså utgjorde 1% av panelerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
Sida 143. Nonetheless, the results established that this type of assembly was capable of sustaining a large gravity load, without collapsing, for a substantial period of time relative to the duration of the fires in any given location on september 11.
Ja precis!. det skulle INTE kunat KOLLAPSA.
Nej, de är inte gjorda av oförstörbarium. Det står att de klarar av undvika kollaps (inte av byggnaden, utan av assemblien) med stor last en hyggligt lång tid, relativt elden som fanns 11 september. Det betyder inte att de kunde förhindra att
byggnaden kollapsade. Jag skulle vilja veta vad
du hävdar att NIST säger skedde med den omgivning dessa assemblies var en del av, samt med dem själva.
/S