slob,erik. nu är det så att ni och dom flesta andra i denna tråden inte har förståt NIST/FEMA rapporten, men ändå känner att ni vill skriva om den som om den kan stödja den officiella historian. Och nu kommer du fråga mig vad stödjer den inte, visst?. Bra då är vi tillbaka från början, så gör vi om detta sen om 20 inlägg svarar jag på den frågan igen

.
Ska berätta hemligheten till er varför det blir så, Hjärnan suddar ibland ut upp till 50-60% av vad en person säger om man redan har bestämmt vad man tycker och inte vill höra nåt annat "vetenskap". alltså ens tro system sätter igång. Så ta det lugnt med propagandan och försök att inte bara titta på träden när det finns en hel skog
Nist har ljugit och vägrar släppa info, och kommer först fram till saker sen i efter hand kommer andra fram till "probably" osv, och nej så pratar man inte i en vetenskaplig rapport, deras rapporter går inte att lita på och har inte gjort en seriös utredning överhuvetaget.
KIM. okej så du hitta på dom?, det var så roligt du har haft det på en månad eller?. jag tar det som du skämtar mesta av tiden så det är ingen skillnad för mig på dina inlägg. testa att söka på namnen jag skrev på google. Mycket man inte hört om när man inte är insatt visst?.
Och har nån i denna tråden stannat upp och tänkt hur en demolition av world trade och wtc7 hade sett ut?.
World trade och wtc7 har alla kännetecken av en demolition. men det är klart av eld kan en byggnad kollapsa under 10 sec och ge alla kännetecken av en demolition från sig, det är och ser inte det minsta misstänksamt ut alls, och det är ett STORT steg att ta att tro dom skulle göra så mott sin egen befolking