Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
edit:
WTC sänktes definitivt inte på traditionellt sätt om man nu använde laddningar för att sänka byggnaden. Det kan vara därför det varit svårt att få en expert att uttala sig i frågan.
Men herregud människa. Har de sprängt med magiska sprängmedel eller hur menar du? En eldboll +3 rakt in i bärande konstruktion?
Hur sänker man ett hus på otraditionellt sätt medelst sprängmedel?
Men jag förstår. Nu tänker du säga; -men jag har inga bevis. Det går bara inte att utesluta att de hittat ett helt jätteovanligt sprängmedel som gör att man kan spränga från toppen och nedåt och som trotsar alla fysikaliska lagar. Vi bara diskuterar olika scenarion.
Citat:
Å andra sidan så var varken planen eller elden nog för att sänka byggnader med den kalibern. Och så totalt.
Nähä? Bomber menar du. Hur kom de dit då? Jag har dragit den här frågan med tennsoldaten ett otal gånger. Och så länge du hävdar att det måste funnits sprängmedel tänker jag fråga dig om du kan hitta bevis för hur de kom dit. Kan du inte komma med ett troligt scenario måste du till slut inse att det inte kan ha funnits några sprängmedel och alltså var två passagerarflygplan fulla med bränsle tillräckligt.
Citat:
Visa motsasen. Men det kan du inte.
Lägg av. Det där är bara fånigt.
Citat:
Men det har vi ju redan gått igenom, eller hur?
Ja och jag tänker fortsätta med det om och om igen tills du tar fram ett troligt scenario för hur kåken apterades. Till troligt räknas inte:
*Det sattes dit när husen byggdes
*Det apterades när alla sov
*GWB är ond och därmed är det inte omöjligt att han mutat hundratals människor att hålla tyst om hela konspirationen.
*Det kan ha apterats och sprängts på ett helt nytt sätt okänt för all världens demoleringsexperter och så smart att ingen av dessa experter har kunnat klura ut hur det gick till.