Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Nejnejnej. Du skrev såhär:
Inget av det du nämner ovan är speciellt ologiska eller otänkbara. Otäcka och obehagliga, jajamensan. Vad anser du själv vara så ologiskt och oförklarligt med något av dina exempel?
Att du sedan svänger in på spåret med att USA har varit elaka förr därför har de bevisligen sprängt WTC med flit är guilt by association.
Återigen svänger du undan från grundfrågan. Om WTC sprängdes borde väl det finns förklaringar på hur det gick till? Jag har suttit och sökt på
http://911scholars.org/. Dessvärre hittar jag ingen artikel där någon av de välrenommerade och välutbildade professorerna ger sig på att förklara hur en aptering gick till.
Nu har jag inte läst hela den sidan. Så kan någon hitta en "scholar" i lämplig ingenjörsteknik som förklarar hur det kan ha gått till vill jag jättegärna läsa det. Det finns en (1) person som är utbildad i controlled demolitions, Judy Witham. Men tyvärr hittar jag ingen artikel av henne där hon förklarar hur apteringen kan ha gått till. Jag kan ju tycka att om man har en (1) person som är kunnig i demoleringsteknik så borde det vara en lätt sak att få henne att skriva något som ger konspirationsteorierna lite understöd? Eller har jag fel?
Vad jag menade med otänkbart är att...........
Oj, så kan ju inte en regering göra, de måste ju vara ärliga för att de är regering.
Det är så här, att VILLE nu regeringen ELLER Silverstein spränga sina byggnader så har han vilka medel som helst i världen att göra det, helt omärkbart eftersom du kan se till att "rätt" personer finns och får tillträde till "känsliga" delar i byggnaderna.
Har man dessutom tillgång till proffs så gör det saken ännu enklare. Om man nu ville göra nåt sånt så vore det knappast nån omöjlighet.