Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Inte speciellt många vad jag kommer på? Inget är direkt oförklarligt bara man ser på händelseförloppet. Något speciellt du tänker på?
Nej som jag skrev så är jag mer och mer övertygad om att WTC var fyllt med ost och det är det vi ser rinna ut på den där bilden alla hävdar är thermite. Det är inte heller otänkbart. Löjligt, ja. MEn faktiskt inte otänkbart
Ingen. Men då har man gömt dem så väl att ingen ser dem. Men när bomberna väl antänds så kan man enligt er se explosionerna jättetydligt. Du tycker inte det känns lite väl korkat för att vara en så stor konspiration?
-Aj fan vi missade att spränga bomberna så de inte syntes.
Men som du vet så jobbade det ett antal vaktmästare, elektriker, tekniker och andra som inte bara vände papper dagarna i ända. Man genomförde regelbundet inspektioner av skelettet genom accessdörrar "in" i byggnaden.
Och vad säger att de behövde tala om nåt?
Världshistorien är fylld med helt otroliga saker, industriella massmord, skurkregeringar, falskhet, dubbelmoral, spel bakom kulliserna, mördandet av egna, förräderi. Du kan nog märka hur många sjuka saker som helst om du tar en närmare titt på världshistorien. Hitler, stalin, Idi Amin, Komeini, Saddam, Ivan den förskräcklige, Stasi, Gestapo, Lönnmord, Förföljandet av oliktänkande, förskingring av statens pengar, name it........