2008-02-10, 11:39
Medlem
Försöksdjurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Flera som rapporterar att WTC7 rasar ihop innan den gör det.
http://www.youtube.com/watch?v=GwUJ9MhzgKI

Ja vilket kaos och förvirring det måste varit den dagen.
Citera
2008-02-10, 13:12
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Varför slösar du bort din tid här? Du har ju själv sagt att du inte är intresserad av att diskutera 9/11. Håll dig du till vaken.se där du och dina förrvirrade likar kan trivas tillsammans.
Citera
2008-02-10, 13:38
Medlem
SLOBs avatar
Citat:

Gör de? De kommenterar ju när WTC7 faller i bild? (0:52 in)

/S
Citera
2008-02-10, 18:05
Bannlyst
De säger har rasat innan det rasar. De kanske hade lite problem med skriptet de läste upp ifrån.

Citera
2008-02-10, 19:00
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
De säger har rasat innan det rasar. De kanske hade lite problem med skriptet de läste upp ifrån.

Eller så var det som gick i bakgrunden inte direkt? Eller så hade rapporter kommit in hela dagen om att ytterligare en byggnad var på väg att rasa och på vägen in i studion (du vet, viskleken) så blev "about to collapse", "collapse"?

Frågan är åter, varför skulle NWO, Skulls and bones, den stora judiska sammansvärjningen, whatever, behöva skicka ut ett "skript" (du menar såklart manus) för att få alla dessa av dem kontrollerade nyhetssändningarna att berätta något som torde vara bleeding obvious, nämligen att en byggnad rasat?

Men som sagt, börja med att ta reda på om filmen som ankarna kommenterade verkligen var direktsänd. Precis efter WTC7 raset visar de ju också WTC1/2 rasen.

/S
Citera
2008-02-10, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Edit:
Jag vet inte om jag skall skratta eller gråta.
http://sweden911truth.blogspot.com/
Tyvärr bor jag nog inte i en stad där jag får möjligheten att prata öga mot öga med dem. Någon som har sett dem och hört hur de låter i verkliga livet? Vore intressant att få veta hur de skulle ta en "riktig" debatt eller hur? Enligt dem själva gör de en aktion den 11:e varje månad. Centrala stockholm verkar vara deras favorittillhåll. Ingen som har möjlighet att besöka dem på plats?
Det verkar som att hugade debattörer kan söka sig till Medborgarplatsen imorgon.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9648&forum=11
Citera
2008-02-10, 20:25
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raol
Det verkar som att hugade debattörer kan söka sig till Medborgarplatsen imorgon.

http://vaken.se/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=9648&forum=11
Ah det skulle jag ju skrivit upp I kalendern. Please kan inte någon ge sig dit och avhandla vad som försigick? Om t ex Al-CIAda är där undrar jag om verkligen har mod att säga piss-off till de som eventuellt ids ifrågasätta honom/henne?
Citera
2008-02-11, 02:53
Medlem
Har en rent övergripande fundering.

två hus imploderar pga av att flygplan åker in i dem (som de skall klara) och de hade en speciell uppbyggnad? Lite udda, men ok, men sen så imploderar även WTC7 med en helt annan konstruktion på några sekunder (ägd av samma man). Samt nästan perfekt rakt ner pga av skador/eld, fattade aldrig exakt här, och flera andra hus närmare klarar sig.

För att stilla mitt sinne: Jag antar att det inte är första gången i världshistorien stora hus som dessa har imploderat utan att de demolerats medvetet?

Oklahomabombaren lyckades spränga bort en bra bit av sitt mål som stod kvar.
Citera
2008-02-11, 05:21
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stålfräs
Har en rent övergripande fundering.

två hus imploderar pga av att flygplan åker in i dem (som de skall klara) och de hade en speciell uppbyggnad? Lite udda, men ok, men sen så imploderar även WTC7 med en helt annan konstruktion på några sekunder (ägd av samma man). Samt nästan perfekt rakt ner pga av skador/eld, fattade aldrig exakt här, och flera andra hus närmare klarar sig.

För att stilla mitt sinne: Jag antar att det inte är första gången i världshistorien stora hus som dessa har imploderat utan att de demolerats medvetet?

Oklahomabombaren lyckades spränga bort en bra bit av sitt mål som stod kvar.

Hur har du fått för dig att husen imploderade? Och WTC var inte byggda för att klara flygplanssorten kaparna använde. Vidare så föll inte byggnaderna "nästan perfekt rakt ner", långt därifrån.
Citera
2008-02-11, 08:26
Bannlyst
Citat:
Hur har du fått för dig att husen imploderade? Och WTC var inte byggda för att klara flygplanssorten kaparna använde. Vidare så föll inte byggnaderna "nästan perfekt rakt ner", långt därifrån

1) Hur många plan krashade i WTC 7? (Flight 93 kom aldrig fram )
2) Vad skulle du kalla för "rakt ned" och "nästan perfekt rakt ner"?
Citera
2008-02-11, 13:08
Medlem
Pads avatar
Citat:
1) Hur många plan krashade i WTC 7? (Flight 93 kom aldrig fram )

Inga, däremot så tog sjuan en hel del stryk från ett av tornen. Har du sett bilderna på hur mycket som revs upp? Skulle du kalla det oskadat?

Citat:
2) Vad skulle du kalla för "rakt ned" och "nästan perfekt rakt ner"?

Nästan perfekt rakt ner skulle kanske vara att INTE riva upp just det där hålet i fasaden på sjuan.

Och angående just wtc7 så har jag ju frågat innan om i princip alla brandmän på plats var med i konspirationen eftersom de visste att sjuan var dömd långt innan den föll. Innebär det att det är troligast att:

1) Alla brandmän var med på det och råkade försäga sig

eller

2) De använde sin erfarenhet för att se att det var kört, brändernas omfattning och de knakande och knäppande ljud som hördes inifrån av konstruktionen som höll på att ge sig gjorde att de kunde göra en kvalificerad bedömning

PS. Hur gick det med din anmälan mot SLOB? Jag har inte sett någon ursäkt (så sent som i helgen kom det en ny tillsägelse till en av vakthundarna.... jävligt märkligt beteende om SLOB inte skulle vara objektiv) så jag utgår från att du skickat en gedigen lista med exempel till admin? Eller? Time to put your wallet where your mouth is.
Citera
2008-02-11, 13:51
Bannlyst
Både brandmännen och poliserna säger att de fick höra över radion att de skulle evakuera WTC 7. Hmm, google images wtc7 talar för sig själv.

SLOB medgav själv att han inte var objektiv så den saken är nog ganska utagerad din reserv moderator.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in