Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
1) Hur många plan krashade i WTC 7? (Flight 93 kom aldrig fram

)
Inga, däremot så tog sjuan en hel del stryk från ett av tornen. Har du sett bilderna på hur mycket som revs upp? Skulle du kalla det oskadat?
Citat:
2) Vad skulle du kalla för "rakt ned" och "nästan perfekt rakt ner"?
Nästan perfekt rakt ner skulle kanske vara att INTE riva upp just det där hålet i fasaden på sjuan.
Och angående just wtc7 så har jag ju frågat innan om i princip alla brandmän på plats var med i konspirationen eftersom de visste att sjuan var dömd långt innan den föll. Innebär det att det är troligast att:
1) Alla brandmän var med på det och råkade försäga sig
eller
2) De använde sin erfarenhet för att se att det var kört, brändernas omfattning och de knakande och knäppande ljud som hördes inifrån av konstruktionen som höll på att ge sig gjorde att de kunde göra en kvalificerad bedömning
PS. Hur gick det med din anmälan mot SLOB? Jag har inte sett någon ursäkt (så sent som i helgen kom det en ny tillsägelse till en av vakthundarna.... jävligt märkligt beteende om SLOB inte skulle vara objektiv) så jag utgår från att du skickat en gedigen lista med exempel till admin? Eller? Time to put your wallet where your mouth is.