2011-12-18, 21:07
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Din psykologiska krigföring (trollande eller psykisk störning, som det även kallas) är verkligen fascinerande.

Här är min källa som reder ut begreppen gällande dina dansande israeler, som enligt min åsikt inte verkar ha haft nåt med attacken att göra: http://www.911myths.com/html/dancing_israelis.html

Nu kommer den för dig jobbiga biten där jag ber dig visa var de offentligt erkänner att de skulle sända attacken.

Alltså du kan ju lyssna på intervjuerna med dessa där de själva hävdar de fått uppdrag FÖRE 9/11 att vara på plats för att dokuemtera. Även Rotshild och Mr Rockefeller var där.
Citera
2011-12-18, 21:08
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Nej du har inte svarat och jag är en djävel på fysik så du kan sätta tillbaka nappen i käften och bara läsa när jag talar om för dig hur saker och ting fungerar.

Den sk kompressorn... Vilka uttryck ni dårar hittar på. Jag har en kompressor i garaget men den hade nog inget med WTC att göra. Vad fan har 22 º lutning med saken att göra?

det är ju ganska många som anser att du har dålig koll på fysik.

Vad överdelen gör 22 grader lutandes ut över gatan kunde du inte förklara.
Citera
2011-12-18, 21:20
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Vidare har du kvar att förklara hur material kan kastas UPPÅT och horisontellt i flera 100 m/s.

Förklara vidare bilden med IR kamera hur kan man erhålla temperaturer om:

http://bogusstory.com/hotspots.jpg

Brinnande skrivbord
Och när du sitter på en buss så blir du varje gång lika förvånad att hela planeten vrider sig under bussens hjul bara för att du ska komma dit du vill. Med tanke på din begränsade tankeförmåga så förstår du kanske inte hur detta är svar på din första ovanstående mening men det är det i alla fall.

Den högsta temperaturen på den bilden är ju bara ~750 ºC så vad är det för konstigt med det? Lågan i ett stearinljus är ju avsevärt varmare.
Citera
2011-12-18, 21:22
Medlem
Citat:
Alltså du kan ju lyssna på intervjuerna med dessa där de själva hävdar de fått uppdrag FÖRE 9/11 att vara på plats för att dokuemtera. Även Rotshild och Mr Rockefeller var där.
Nej, det kan jag inte, för det finns inte några såna intervjuer. Det var inte heller nån "Rotshild och Mr Rockefeller" där. Även om din skeva verklighetsuppfattning säger annorlunda så vet du nog innerst inne att det är så. Jag kan inte förneka att det var ganska underhållande att "diskutera" med dig, men nu är det uppenbart att du verkligen har nån form av ganska svåra psykiska problem. Jag skulle inte driva med nån i ditt tillstånd i verkliga livet, så jag tänker inte göra det på internet heller. Hoppas att du får hjälp.

Mvh, Silverax
Citera
2011-12-18, 21:26
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silverax
Nej, det kan jag inte, för det finns inte några såna intervjuer. Det var inte heller nån "Rotshild och Mr Rockefeller" där. Även om din skeva verklighetsuppfattning säger annorlunda så vet du nog innerst inne att det är så. Jag kan inte förneka att det var ganska underhållande att "diskutera" med dig, men nu är det uppenbart att du verkligen har nån form av ganska svåra psykiska problem. Jag skulle inte driva med nån i ditt tillstånd i verkliga livet, så jag tänker inte göra det på internet heller. Hoppas att du får hjälp.

Mvh, Silverax

Kan du förklara NASA Bilden 5.25 in och varför NIST ljuger?

http://www.youtube.com/watch?v=8YaFGSPErKU&feature=related

Rockefeller erkänner att han tittade själv på 9 11 så varför sitter du på socce bidraget och ljuger?

http://www.youtube.com/watch?v=zuQFYiJ5Mf8

Sitter du och hittar på fakta för att verka viktigt för att du kommit på att du gått på att brand i en papprskorg får hus att frifallskollapsa och att företag som Controlled Demolition INC inte behövs längre för man bränner ner hus nu? ÄR det för gruppen tycker så som du tycker så ? ÄR gruppen viktig för dig?
Citera
2011-12-18, 21:28
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkjobb
Och när du sitter på en buss så blir du varje gång lika förvånad att hela planeten vrider sig under bussens hjul bara för att du ska komma dit du vill. Med tanke på din begränsade tankeförmåga så förstår du kanske inte hur detta är svar på din första ovanstående mening men det är det i alla fall.

Den högsta temperaturen på den bilden är ju bara ~750 ºC så vad är det för konstigt med det? Lågan i ett stearinljus är ju avsevärt varmare.

Så du påstår att dom som vinkar inne i husen endast gör det vid 750 grader c?

Tror du att passen överlever det?

Tror du att du kan lära dig flyga passagerarplan genom att gejma microsoft flight simulator?
Citera
2011-12-18, 21:33
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
Tror du att man kan lära sig köra passagerar flyg som kaparna gjorde? genom microsoft flight simulator?

ATt du inte kan redogöra för energiprincipen ligger dig INTE i fatet. Det visar att du är en person som endast upprepar det kollektivet anser vara rätt.

Att förneka att det finns hur mkt film som helst på internet på världens största false flag i modern tid är som att heta flipp flopp och ha svårt med tjejerna.

Problem med tjejer.. kan jag inte påstå... Personattackerna fortsätter... Sen om jag har det eller inte hör inte till saken.

Det är verkligen något allvarligt fel på dig... Byter ämne igen till flight simulator nu när du gör bort dig och förlorar varje diskussion. Inse... du har fan tänkt fel och gör bäst i att för din egen skull tänka om.

Är det ditt bevis... Haha... Att det var en false flag operation för att det enligt dig är omöjligt att styra ett flygplan in i en byggnad för att FS inte är tillräckligt realistiskt... Du har fan inte många rätt... Går från ett fysiskt resonemang om fysik/energi som sedan blir krossat... Nu är det visst FS ditt främsta argument..

Upprepar kollektivet? Jag behöver inte göra det då jag har tillräckliga fysikkunskaper för att dra slutsatser själv. Själv upprepar du ju alla galenpannors motbevisade idiotteori. Du följer blint fullständiga galningar som påstår att det var energivapen/atombomber/konventionella bomber/thermite etc... haha... Ena teorin galnare än den andra... och sen inte ett enda litet bevis eller ens en sammanhängande teori.

Efter att du nu blivit krossad i diskussionen och nu fortfarande övertygad om att det var en CD är verkligen ett bevis för att du inte använder din lilla jävla hjärna... Jo... Nu är jag ännu mer övertygad. Du är helt dum i huvudet.
Citera
2011-12-18, 21:38
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Problem med tjejer.. kan jag inte påstå... Personattackerna fortsätter... Sen om jag har det eller inte hör inte till saken.

Det är verkligen något allvarligt fel på dig... Byter ämne igen till flight simulator nu när du gör bort dig och förlorar varje diskussion. Inse... du har fan tänkt fel och gör bäst i att för din egen skull tänka om.

Är det ditt bevis... Haha... Att det var en false flag operation för att det enligt dig är omöjligt att styra ett flygplan in i en byggnad för att FS inte är tillräckligt realistiskt... Du har fan inte många rätt... Går från ett fysiskt resonemang om fysik/energi som sedan blir krossat... Nu är det visst FS ditt främsta argument..

Upprepar kollektivet? Jag behöver inte göra det då jag har tillräckliga fysikkunskaper för att dra slutsatser själv. Själv upprepar du ju alla galenpannors motbevisade idiotteori. Du följer blint fullständiga galningar som påstår att det var energivapen/atombomber/konventionella bomber/thermite etc... haha... Ena teorin galnare än den andra... och sen inte ett enda litet bevis eller ens en sammanhängande teori.

Efter att du nu blivit krossad i diskussionen och nu fortfarande övertygad om att det var en CD är verkligen ett bevis för att du inte använder din lilla jävla hjärna... Jo... Nu är jag ännu mer övertygad. Du är helt dum i huvudet.

alltså jag förlorar diskussionen genom att du inte kan få tjejer? är det så jag ska tolka det?
Du kan ju inte svara på de enklaste fysik processerna utan drar till med en otrolig historia som att innerstrukturen brann ner och väggarna stod kvar

Varför har du startat trådar där du skriver att du är kär i din killpolare och gett upp tjejer och sen tror att du som aspbergerare ska kunna se helheten när det gäller 9 / 11?

Tror du på att passen överlevde som den officiela NIST storyn säger och låg på gatan nedanför?

Tror du att man kan lära sig flyga passagerarplan via flight simualtor?

Tror du inte att energiprinipen gäller?
Citera
2011-12-18, 21:43
Bannlyst
Citat:
Kan det inte vara så att du har tung aspberger vilket problemen med tjejer och
svårigheten att få kompisar talar för:

https://www.flashback.org/t807333
https://www.flashback.org/t807195

och att du pga aspbergern inte kan se saker ur annat än ur en fast laggad synvinkel?

Watch your mouth motherfucker!
Vi som tillhör autism-spektrumet är inte så pigga på uttalanden som du just skrev.

Inget talar för att grabben tillhör autistspektrumet, och fortsätter du kasta skit på den grenen av människor så hoppar jag på dig!

förstått?
Citera
2011-12-18, 21:44
Medlem
KemiRockarFetts avatar
http://www.youtube.com/watch?v=eDvNS9iMjzA

NIST SJÄLVA ERKÄNNER FREE FALL MEN INTE FOLIEHATT SKUNKWORKS OCH ASPIS FLIPP FLIPP OCH SILVERAX !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!

Så jag skall ALLTSÅ via GRUPPTRYCK kollektiviseras att ÄNDRA mig när NIST själva säger att wtc 7 frifallar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

NIST ERKÄNNER DE LJUGIT !
Citera
2011-12-18, 21:45
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ippskiff
Watch your mouth motherfucker!
Vi som tillhör autism-spektrumet är inte så pigga på uttalanden som du just skrev.

Inget talar för att grabben tillhör autistspektrumet, och fortsätter du kasta skit på den grenen av människor så hoppar jag på dig!

förstått?

Citera
2011-12-18, 21:48
Medlem
Flipp-Flopps avatar
Citat:
Varför har du startat trådar där du skriver att du är kär i din killpolare och gett upp tjejer och sen tror att du som aspbergerare ska kunna se helheten när det gäller 9 / 11?

Asbergersmänniskor brukar väl inte ha så mycket känslomässigt liv. Att jag hade det jobbigt när jag flyttade från en av mina bästa vänner hör liksom inte hit. Känns som du kallar mig bög, men det är jag inte och det är tydligt i den tråden... Inte för att det spelar någon roll. Det hör heller inte hemma i denna tråd.

jag har inte gett upp tjejer... Det var flera år sedan jag startade den där tråden... hade en livskris som nu gått över. Sen om jag har en livskris eller inte spelar ingen roll, men det fattar inte du.

Jag diskuterar inte mer med dig nu... Du gör bort dig tillräckligt på egen hand utan att jag behöver hjälpa till.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in