Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Tror du att man kan lära sig köra passagerar flyg som kaparna gjorde? genom microsoft flight simulator?
ATt du inte kan redogöra för energiprincipen ligger dig INTE i fatet. Det visar att du är en person som endast upprepar det kollektivet anser vara rätt.
Att förneka att det finns hur mkt film som helst på internet på världens största false flag i modern tid är som att heta flipp flopp och ha svårt med tjejerna.
Problem med tjejer.. kan jag inte påstå... Personattackerna fortsätter... Sen om jag har det eller inte hör inte till saken.
Det är verkligen något allvarligt fel på dig... Byter ämne igen till flight simulator nu när du gör bort dig och förlorar varje diskussion. Inse... du har fan tänkt fel och gör bäst i att för din egen skull tänka om.
Är det ditt bevis... Haha... Att det var en false flag operation för att det enligt dig är omöjligt att styra ett flygplan in i en byggnad för att FS inte är tillräckligt realistiskt... Du har fan inte många rätt... Går från ett fysiskt resonemang om fysik/energi som sedan blir krossat... Nu är det visst FS ditt främsta argument..
Upprepar kollektivet? Jag behöver inte göra det då jag har tillräckliga fysikkunskaper för att dra slutsatser själv. Själv upprepar du ju alla galenpannors motbevisade idiotteori. Du följer blint fullständiga galningar som påstår att det var energivapen/atombomber/konventionella bomber/thermite etc... haha... Ena teorin galnare än den andra... och sen inte ett enda litet bevis eller ens en sammanhängande teori.
Efter att du nu blivit krossad i diskussionen och nu fortfarande övertygad om att det var en CD är verkligen ett bevis för att du inte använder din lilla jävla hjärna... Jo... Nu är jag ännu mer övertygad. Du är helt dum i huvudet.