2011-12-18, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
alltså jag förlorar diskussionen genom att du inte kan få tjejer? är det så jag ska tolka det?
Du kan ju inte svara på de enklaste fysik processerna utan drar till med en otrolig historia som att innerstrukturen brann ner och väggarna stod kvar

Vänta nu, du har ju inte visat något samband överhuvudtaget? Du besvarar ju inte ens relevanta frågor.

Citat:
Varför har du startat trådar där du skriver att du är kär i din killpolare och gett upp tjejer och sen tror att du som aspbergerare ska kunna se helheten när det gäller 9 / 11?

Jaha så du är den här killen som blev mobbad i mellanstadiet som nu när du fått moppemustasch och 10 högskolepoäng finner tillfredställelse att vara jävlig tillbaka? Moget

Citat:
Tror du inte att energiprinipen gäller?

Men då får man ju fan applicera den korrekt!!
Citera
2011-12-18, 21:53
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flipp-Flopp
Asbergersmänniskor brukar väl inte ha så mycket känslomässigt liv. Att jag hade det jobbigt när jag flyttade från en av mina bästa vänner hör liksom inte hit. Känns som du kallar mig bög, men det är jag inte och det är tydligt i den tråden... Inte för att det spelar någon roll. Det hör heller inte hemma i denna tråd.

jag har inte gett upp tjejer... Det var flera år sedan jag startade den där tråden... hade en livskris som nu gått över. Sen om jag har en livskris eller inte spelar ingen roll, men det fattar inte du.

Jag diskuterar inte mer med dig nu... Du gör bort dig tillräckligt på egen hand utan att jag behöver hjälpa till.

Varför sitter du här och skriver om dina efarenheter med tjejer och killar?
Hur anser du det ha med 911 att göra?
Citera
2011-12-18, 21:57
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Coffein
Vänta nu, du har ju inte visat något samband överhuvudtaget? Du besvarar ju inte ens relevanta frågor.

Jaha så du är den här killen som blev mobbad i mellanstadiet som nu när du fått moppemustasch och 10 högskolepoäng finner tillfredställelse att vara jävlig tillbaka? Moget

Men då får man ju fan applicera den korrekt!!

Då NIST själva erkänner de myglat

http://www.youtube.com/watch?v=eDvNS9iMjzA

http://www.youtube.com/watch?v=iXTlaqXsm4k&feature=related

Under fas 1 enligt NIST 9.16 in i första länken bild på NIST senaste WTC 7 analys efter de blivit påkommna att ha räknat "fel" första gången. Man erkänner fritt fall dvs att Ep = Ek

Så vad enligt dig visar att det sambandet inte gäller? Du menar att under fritt fall så utfördes av EP dels EK och sen Erivning via att Erivning gick tillbaka till Ek ? Snacka om att du är nollställd i fysik.
Citera
2011-12-19, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moffmeister
BloodNGuts förstör verkligen allt som Sten B och Arthur Dent har byggt upp.

Först var det termit, sen var det nanotermit, sen var det "shaped charges" och nu är det atombomber.
Det går verkligen utför för Saningsrörelsen.
Jag förstör inte alls den här tråden utan tvärtom är det jag som är den ultimata 9/11 kungen så det så! Varför håller du på och löjlar dig och efterfrågar Euler-fall för knäckning av balkar när det inte handlar om det överhuvudtaget?

Passar på att ge en känga till resten av er nollor här inne: Hur dum i huvet måste man vara för att dag ut och dag in sitta och försvara ett av de största brotten i modern tid? Bush & Co (Illuminati) har haft ihjäl 3000 i USA och säkert närmare 1 miljon i Irak och även flera tusen i Afghanistan.

Flipp-Flopp, Moffmeister, skunkjob (osv), ni är precis vad som är fel med mänskligheten och tyvärr är ni såpass korkade att ni aldrig kommer kunna förstå hur felaktiga era argument kring vad som hände vid demoleringen av WTC1, -2 & -7. Endast (uncontrolled) thermonuclear demolition kan ha åstadkommit den totala pulverisering av WTC byggnaderna, ingen annan process har nämligen tillräckliga mängder energi för att förinta stålkonstruktioner på det sättet och dessutom smälta stålet i botten av rasmassorna.
Citera
2011-12-19, 12:42
Medlem
skunkjobbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BloodNGuts
Jag förstör inte alls den här tråden utan tvärtom är det jag som är den ultimata 9/11 kungen så det så! Varför håller du på och löjlar dig och efterfrågar Euler-fall för knäckning av balkar när det inte handlar om det överhuvudtaget?

Passar på att ge en känga till resten av er nollor här inne: Hur dum i huvet måste man vara för att dag ut och dag in sitta och försvara ett av de största brotten i modern tid? Bush & Co (Illuminati) har haft ihjäl 3000 i USA och säkert närmare 1 miljon i Irak och även flera tusen i Afghanistan.

Flipp-Flopp, Moffmeister, skunkjob (osv), ni är precis vad som är fel med mänskligheten och tyvärr är ni såpass korkade att ni aldrig kommer kunna förstå hur felaktiga era argument kring vad som hände vid demoleringen av WTC1, -2 & -7. Endast (uncontrolled) thermonuclear demolition kan ha åstadkommit den totala pulverisering av WTC byggnaderna, ingen annan process har nämligen tillräckliga mängder energi för att förinta stålkonstruktioner på det sättet och dessutom smälta stålet i botten av rasmassorna.
Eulerfallen är relevanta för att visa att ingen av er foliehattar har ens försökt analysera om ett naturligt ras vore möjligt.

Hur dum i huvet man måste vara för att dag ut och dag in sitta och försvara ett av de största brotten i modern tid undrar jag också. Truthersgänget försvarar de verkliga förövarna och försöker lägga skulden på oskyldiga. Så enkelt är det. Mitt intresse att säga emot er grundas i att jag är övertygad om att det var al-Qaida. Ni har inga bevis utan följer era galna ledare Alex Jones & c slaviskt. Ni fattar inte vilka som är den verkliga fårskocken men det är ni.
Citera
2011-12-19, 13:42
Medlem
diana-IIs avatar
Citat:
Endast (uncontrolled) thermonuclear demolition kan ha åstadkommit den totala pulverisering av WTC byggnaderna, ingen annan process har nämligen tillräckliga mängder energi för att förinta stålkonstruktioner på det sättet och dessutom smälta stålet i botten av rasmassorna.

Atombombsteorin förklarar inte dessa fenomen.Dock påminner händelsen om atombomber men dessa skulle heller inte så precist, kunna rikta sin energi,på just metaller,det bärande elementet.
Tänk också att vi männisor innehåller också metaller, ivårt blod och i vår benstomme.

..., in the year 1979, I discovered a number of unusual phenomena, while seeking to duplicate experiments done by Nikola Tesla. The phenomena have been named "the Hutchison effect" and they include:
  • levitation of heavy objects. Material;

• the spontaneous fracturing of metals;

• changes in the crystalline structure and physical properties of metals;

• fusion of dissimilar materials such as metal and wood, while lacking any displacement;

• the anomalous heating of metals without burning adjacent material;

• disappearance of metal samples
http://drjudywood.com/articles/JJ/JJ8.html

Vad som är ännu viktigare är att atombombsteorin inte heller kan förklarar magnetismen runt tornen den dagen-samt toppen från impackt till kollaps,
http://www.youtube.com/watch?v=bPo8zNPll5s
Senast redigerad av diana-II 2011-12-19 kl. 14:19.
Citera
2011-12-19, 14:27
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:

Och du måste vara 100 % idiot om du tror att man använt kärnvapen för att sänka de tre husen.
Om du tror det så kan du åka till new york med en geiger mätare och mäta ! Ty bevisen kommer finnas där.

Om du lagt en a-bomb på 150 kiloton under husen hade new york sett ut som ett par japanska städer på 40 talet.

Jag tror du är ett troll som jobbar i motsatt riktnig mot de troll du nämner. Deras uppgift är att förlöjliga budbäraren samt ta upp massa ovesäntligheter som om balkarna knäcktes genom diff ekv 13e23 eller om det var okey att approximera betong och balkar med en funktion bla bla bajs.

Du jobbar tvärtom genom att köra på inside job som statement fast det var aliens eller termonukelär bomb eller varför inte ngt annat?

dåre.
Citera
2011-12-19, 14:49
Medlem
Citat:
Och du måste vara 100 % idiot om du tror att man använt kärnvapen för att sänka de tre husen.
Om du tror det så kan du åka till new york med en geiger mätare och mäta ! Ty bevisen kommer finnas där.

Om du lagt en a-bomb på 150 kiloton under husen hade new york sett ut som ett par japanska städer på 40 talet.

Jag tror du är ett troll som jobbar i motsatt riktnig mot de troll du nämner. Deras uppgift är att förlöjliga budbäraren samt ta upp massa ovesäntligheter som om balkarna knäcktes genom diff ekv 13e23 eller om det var okey att approximera betong och balkar med en funktion bla bla bajs.

Du jobbar tvärtom genom att köra på inside job som statement fast det var aliens eller termonukelär bomb eller varför inte ngt annat?

dåre.
Trodde ett tag att det fanns lite substans i dig, men ack så jag misstog mig. Det smälta stålet fanns under rasmassorna i flera veckor och för att det överhuvudtaget ska vara möjligt pga bristen på syre så måste värmeenergin komma från nukleära reaktioner. Stålet har smält samman med betong och alla andra beståndsdelar till meteorit-liknande klumpar och ingen har någonsin tidigare sett något liknande vid kollapser av byggnader. I det här klippet visas hur stålet utsats för enorma temperaturer som har smält och deformerat det i en omfattning som aldrig tidigare har skådats. Det går inte att deformera stål på det sättet om inte temperaturen är extremt hög. Vid kalldeformering av stål skulle det helt enkelt "gå av" på mitten och inte böjas som en banan.
http://www.dailymotion.com/video/x25jwd_9-11-mysteries-bent-steel_news
Citera
2011-12-19, 15:12
Medlem
Citat:
Trodde ett tag att det fanns lite substans i dig, men ack så jag misstog mig. Det smälta stålet fanns under rasmassorna i flera veckor ....
Vilket är enligt din mening det bästa beviset på att det fanns smält stål i rasmassorna från WTC?

/T
Citera
2011-12-19, 16:42
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Vilket är enligt din mening det bästa beviset på att det fanns smält stål i rasmassorna från WTC?

/T

http://www.youtube.com/watch?v=Vy1oPmuZZ98&feature=related

Sista fem minutrarna:

http://www.youtube.com/watch?v=w4EdYVybDS0

Dammet från 9/11 oreagerat high tech material som man kallar nanotermit publicerat i vetenskaplig
tidskrift:

http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.pdf

Tidigare länkar har jag referat både IR kamera bild som bevisar högre temp än vad som går att få genom experiment kolväte/syre.

Tonvis med smält järn i klumpar under tornen.
Citera
2011-12-19, 16:43
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Trodde ett tag att det fanns lite substans i dig, men ack så jag misstog mig. Det smälta stålet fanns under rasmassorna i flera veckor och för att det överhuvudtaget ska vara möjligt pga bristen på syre så måste värmeenergin komma från nukleära reaktioner. Stålet har smält samman med betong och alla andra beståndsdelar till meteorit-liknande klumpar och ingen har någonsin tidigare sett något liknande vid kollapser av byggnader. I det här klippet visas hur stålet utsats för enorma temperaturer som har smält och deformerat det i en omfattning som aldrig tidigare har skådats. Det går inte att deformera stål på det sättet om inte temperaturen är extremt hög. Vid kalldeformering av stål skulle det helt enkelt "gå av" på mitten och inte böjas som en banan.
http://www.dailymotion.com/video/x25jwd_9-11-mysteries-bent-steel_news

Du vet mkt väl att man använde thermite cutters. ATt som troll låtsas ta parti för 9 11 sanning och lasta på den galenskap är bara patetiskt.
Citera
2011-12-19, 16:49
Medlem
Citat:
http://www.youtube.com/watch?v=Vy1oPmuZZ98&feature=related

Sista fem minutrarna:

http://www.youtube.com/watch?v=w4EdYVybDS0

Dammet från 9/11 oreagerat high tech material som man kallar nanotermit publicerat i vetenskaplig
tidskrift:

http://www.benthamscience.com/open/tocpj/articles/V002/7TOCPJ.pdf

Tidigare länkar har jag referat både IR kamera bild som bevisar högre temp än vad som går att få genom experiment kolväte/syre.

Tonvis med smält järn i klumpar under tornen.
Det var tydligen en svår uppgift att besvara...
Men jag frågade alltså efter det (antalet = 1) (enligt BloodNGuts) bästa beviset på smält stål.
Om ni gemensamt kan välja ett(1) (det bästa) så skulle det kanske kunna föra någonstans...

/T
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in