2011-03-19, 09:59
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Ja inte är det mycket jobb att se vad du skrivit i sak, dina övriga vomeringarna lämnar jag åt forskarna att undersöka.

Dr T skrev (inte till dig) följande:

Du fann dig skyldig tydligen att svara och naturligtvis så innehöll svaret inte ens en källa eller en länk till vad du hade fantisera ihop.

Dr T svarar logiskt och kommer fram till det uppenbara.

Och du skriver innan du tänker igen...
Att kalla Dr Tinnitus för logisk kan tyda på ett gigantiskt elfel.
Citat:
Det är klarlagt att DU tror att explosionerna "du sett" är det riktiga, du sväljer det Harrit säger rakt av UTAN att använda det normala förfarandet som sker då man använder kontrollerad demolering av byggnader.
Bara för att du inte har koll på detta så trasslar du nu in dig i en diskussion du inte klarar av. Detta har påpekats till dig ett antal ggr.

Det är inte någon med vettet i behåll som gör jämförelsen med kontrollerad demolering av byggnader med rasen av WTC 1,2 och 7, för det ser inte ut som det gör vid dessa demoleringar. Detta har nu påpekats till dig ett antal ggr men du är ju "fel citerad".
Foiehattar använder demoleringen som en förklaringsmodell till varför raset blev så snabbt.
Att sätta sig ner och räkna på detta själv är ingen idé för ni har inte kunskapen, det är tydligen lättare som i ditt fall att se en video där man "klart ser explosioner" som något sorts "bevis" för detta. Och vad är det ni ser? Ja dessa rökpuffar som far ut huset. Då är det då klarlagt enligt er att så fort vi ser en rökpuff så är det explosioner inblandade. Du har inte tänkt på att det kanske finns andra förklaringar?
Nej , varför skall ni fundera på detta, en Dansk Harrit har ju visat en film och då är det ju sant.
Min position bygger på betydligt mer än Harrits uttalanden men du kanske kan maila honom och fråga vad han menar?
Citat:
Waooow, du kan fler ord från Loose Change. Och naturligtvis utan att fundera på vad det betyder.
Men det finns ju inga filmer från WTC rasen där vi hör explosioner 5-10 sekunder INNAN raset. Detta krävs för att det skall likna den kontrollerade demolering NI säger att det ser ut som.
Däremot har han länkat in till intervjuer med personer som säger sig ha hört saker som låter som explosioner. Det finns filmer där vi hör något som låter som explosioner. Men inget som kan liknas dom filmer som visar hur en kontrollerad demolering går till.
Så om ni foliehattar tar bort jämförelsen med demoleringar som förklaringsmodell så kanske ni skulle komma framåt i denna fråga. Den enda anledningen den finns med fortfarande är ju bara för att ni tycker det faller för fort. Och detta skulle förklara det hela.
Att sätta sig ner och räkna på vad ETT våningsplan genererar för energi när det faller ner och träffar
nästa våning osv. är väl inte att tänka på.
För detta finns det ju ingen video som Harrit har gjort och då kan man inte veta enligt er. Någon annan måste ju tala om för er hur det ligger till innan ni kan skriva något på forumet.
Huga, farligt att använda den egna hjärnan i detta fall tydligen för er.
Det är flera år sedan jag såg Loose Change och kan i nuläget inte bedöma ditt påstående men enligt min mening talar allt för att 9/11 var en false flag operation.
Citat:
Ingen rök utan eld. Där borde ni börja, vem i helvet är så jävla korkad att han förutsätter att bara för att husen föll " för snabbt" så skall sprängämnen vara inblandade????
Sen spinner ni vidare i absurdum för att få er enda förklaringsmodell till det "friafallet".
Inte tänka tanken att det faktiskt kanske finns personer som räknat på detta.
Skulla man nu sig våga att lägga in beräkningar från tex. NIST eller universitet så kommer reptilhjärnan fram i foliehattarna och då skriker ni i kör "DOM ÄR KÖPTA AV USA"
Ja, ok vi håller med er i sak, men peka då på vad i dessa beräkningar som är fel.
Sakfrågan håll er där och visa oss, DÄR finns det ett fel med tex. vikten på varje våningsplan, där finns det ett fel med längden i fallet för våningsplanet. Gör ni foliehattar något sådant? Nej naturligtvis inte, Harrit har ju ingen video om detta, ni kan ju inte tänka själva utan detta är någon annan göra åt er.
Det finns nyligen exempel på att idioter sitter här i tråden och väntar på exempel så dom kan maila dom till andra foliehattar och vänta på svaret. Hur jävla sinnesrubbad får man bli?
Ta och lär er lite om fysik,matematik och kemi. 90& av allt ni läser om så räcker högstadiets kunskap för att inse att Harrit och gänget inte talar om hela sanningen för er. Du kommer få fler exempel i ett separat inlägg snart.
Det heter in absurdum så vitt jag vet. Det är dock möjligt att du har högre kunskaper om kemi och fysik än jag men en svala gör ju som bekant ingen sommar. Kanske borde du bekanta dig med den politiska delen av 9/11?

http://lassewilhelmson.wordpress.com/2006/09/07/11e-september-ifragasatt/
Citat:
Du har fått källorna, jag missade men hann inte rätta till det innan SLOB la in dom.
Så i SAK har du inte bemött detta faktum att Harrit påstår att det krävs "hundratals ton vanliga" sprängämnen för att fälla husen. Detta har du valt att i SAK inte kommentera. Undra varför?
Blev det jobbigt?
Jag vet inte vad Harrit menar men maila honom och fråga vet jag.
Citat:
Fast det finns massor av filmer som filmat detta och dessa uppvisar inget som liknar vad som händer vid en kontrollerad demolering. Alla dessa filmer och ingen som har fångat ljudet av "hundratals ton" sprängämnen. Och du hänvisar till DEN filmen. Du borde utvidga ditt sökande lite.
Filmerna visar tydligt att hus inte kan falla i sina egna fotspår utan mänsklig hjälp så kanske är det du som borde utvidga ditt sökande?
Citera
2011-03-19, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing

Filmerna visar tydligt att hus inte kan falla i sina egna fotspår utan mänsklig hjälp så kanske är det du som borde utvidga ditt sökande?
Är det inte att betrakta som en ansenlig "mänsklig hjälp" att krascha in passagerarplan med hög hastighet?
Man behöver ju inte leta så mycket längre efter orsaken...

/T
Citera
2011-03-19, 11:13
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Min position bygger på betydligt mer än Harrits uttalanden men du kanske kan maila honom och fråga vad han menar?
Och dessa källor har du redovisat?
Nej just det du "SER" explosioner på en video som tydligen inte finns att få tag i.
Om DU kommer med sensationella påståenden som klart rubbar den fysik vi känner till kanske du skall ta och redovisa detta eller skall du fortsätta på din okunniga obegåvade väg. Föresten, ta den obegåvade vägen, den har du naturlig talang för.
Att se dig utföra en beräkning med redovisade metoder och källor skulle nog chocka så många här på fb, så det är nog lika bra att lägga ner det.

Citat:
Det är flera år sedan jag såg Loose Change och kan i nuläget inte bedöma ditt påstående men enligt min mening talar allt för att 9/11 var en false flag operation.

Jaha... "DIn bedömning" vi vet alla vad den är värd.. inga kommentarer i sak utan bara massa skit som vanligt, du ljuger och kommer små idiotiska "fräna" uttalanden som du tro att någon skulle gå på.
Konstigt att snart efter 10 år har inga bevis kommit fram som pekar på det du påstår. Det som kommit fram i detta är att ett antal foliehattar har lett förvirrade får och tjänat pengar på detta.
Hur brukar ni förvirrade får uttrycka det? Jo just det... "follow the money"
Konstigt att ingen av er förvirrade får har följt pengarna då det gäller Gage, Avery, Griffin etc.
Men det är väl inte lika roligt då dom är era hjältar och ni sväljer allt skit och alla lögner dom förser er med.

Citat:
Det är dock möjligt att du har högre kunskaper om kemi och fysik än jag men en svala gör ju som bekant ingen sommar. Kanske borde du bekanta dig med den politiska delen av 9/11?

Men jisses vilken jubel idiot du är.
Det är hela foliehattsrörelsen som påstår:
"Fallet är för snabbt, husen föl i fritt fall."
"Vi har hittat rester av sprängmedel"
Det går inte att ringa med mobiltelefoner från trafikflygplan"
"Det fanns inga inflight phones på American airline 2004"

Tycker du detta är frågor som en humanist på ett partikansli skall "lösa" för mänskligheten???
Vad som händer politiskt är i detta fall totalt ointressant. Om ni kom fram med bevis på att något av era vetenskapliga påståenden är riktiga så kanske ni till slut skulle komma till det politiska. Men nu använder ni det politiska som en skyttegrav då ni blivit avslöjade med alla era lögner, idiotiska påståenden att vi helt plötsligt bara för att det inte passar in i er värld så skall inga explosioner 5-10 sekunder innan rasen höras, men ni kan länka till odefinierbara explosioner som hörs, men just dom explosioner som skulle det få raset att likna en kontrollerad demolering är helt plötsligt borta. Med förklaringar som hade gjort Lars Ohly avundsjuk då han hade lite motigt att förklara sin kommunistiska läggning i en modern demokrati.

Så innan ni kan förklara alla omöjliga och icke bevisade påståenden som kommer vi aldrig till det politiska.

Citat:
Jag vet inte vad Harrit menar men maila honom och fråga vet jag.
Det är du som borde maila han och fråga efter den där fantastiska filmen då man kan "se" explosioner med "hundratals ton sprängmedel" som förklara det fria fallet.
Där borde ditt fokus ligga. men just nu slingrar du din saga runt som en orm utan att kunna belägga ett skit du påstår, och nu vill du in i politiken bakom detta. Väldigt patetiskt då du inte kunnat visa oss något som skulle vara i närheten av att kallas bevis. Men ni kanske har andra kriterier för vad bevis är för något.

Citat:
Vem påstår att inga människor varit inblandade i detta?
19 st var direkt inblandade i utförande av dessa terroristhandlingar.
Du påstår saker som inte är sanna alltså så ljuger du, men det är klart, det följer bara din politiska bana. Ljug på bara, du kommer ingen vart med detta. Det enda du uppnår är poäng på den internationella får-flocks-listan.
Citera
2011-03-19, 11:18
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tenor302
Är det inte att betrakta som en ansenlig "mänsklig hjälp" att krascha in passagerarplan med hög hastighet?
Man behöver ju inte leta så mycket längre efter orsaken...

/T
Och att denna mänskliga hjälp fick tre byggnader att falla "i sina egna fotspår" återstår väl att bevisa?
Citera
2011-03-19, 11:36
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Och dessa källor har du redovisat?
Nej just det du "SER" explosioner på en video som tydligen inte finns att få tag i.
Om DU kommer med sensationella påståenden som klart rubbar den fysik vi känner till kanske du skall ta och redovisa detta eller skall du fortsätta på din okunniga obegåvade väg. Föresten, ta den obegåvade vägen, den har du naturlig talang för.
Att se dig utföra en beräkning med redovisade metoder och källor skulle nog chocka så många här på fb, så det är nog lika bra att lägga ner det.
Jag har redovisat de politiska skälen i denna tråd:

https://www.flashback.org/t175714
Citat:
Jaha... "DIn bedömning" vi vet alla vad den är värd.. inga kommentarer i sak utan bara massa skit som vanligt, du ljuger och kommer små idiotiska "fräna" uttalanden som du tro att någon skulle gå på.
Konstigt att snart efter 10 år har inga bevis kommit fram som pekar på det du påstår. Det som kommit fram i detta är att ett antal foliehattar har lett förvirrade får och tjänat pengar på detta.
Hur brukar ni förvirrade får uttrycka det? Jo just det... "follow the money"
Konstigt att ingen av er förvirrade får har följt pengarna då det gäller Gage, Avery, Griffin etc.
Men det är väl inte lika roligt då dom är era hjältar och ni sväljer allt skit och alla lögner dom förser er med.
Om man ska följa ”the money trail” så ligger väl min bedömning närmare sanningen än din, eller hur?
Citat:
Men jisses vilken jubel idiot du är.
Det är hela foliehattsrörelsen som påstår:
"Fallet är för snabbt, husen föl i fritt fall."
"Vi har hittat rester av sprängmedel"
Det går inte att ringa med mobiltelefoner från trafikflygplan"
"Det fanns inga inflight phones på American airline 2004"

Tycker du detta är frågor som en humanist på ett partikansli skall "lösa" för mänskligheten???
Vad som händer politiskt är i detta fall totalt ointressant. Om ni kom fram med bevis på att något av era vetenskapliga påståenden är riktiga så kanske ni till slut skulle komma till det politiska. Men nu använder ni det politiska som en skyttegrav då ni blivit avslöjade med alla era lögner, idiotiska påståenden att vi helt plötsligt bara för att det inte passar in i er värld så skall inga explosioner 5-10 sekunder innan rasen höras, men ni kan länka till odefinierbara explosioner som hörs, men just dom explosioner som skulle det få raset att likna en kontrollerad demolering är helt plötsligt borta. Med förklaringar som hade gjort Lars Ohly avundsjuk då han hade lite motigt att förklara sin kommunistiska läggning i en modern demokrati.

Så innan ni kan förklara alla omöjliga och icke bevisade påståenden som kommer vi aldrig till det politiska.
Du har glömt att påvisa vilket ”partikansli” det rör sig om.
Citat:
Det är du som borde maila han och fråga efter den där fantastiska filmen då man kan "se" explosioner med "hundratals ton sprängmedel" som förklara det fria fallet.
Där borde ditt fokus ligga. men just nu slingrar du din saga runt som en orm utan att kunna belägga ett skit du påstår, och nu vill du in i politiken bakom detta. Väldigt patetiskt då du inte kunnat visa oss något som skulle vara i närheten av att kallas bevis. Men ni kanske har andra kriterier för vad bevis är för något.
Nej. Eftersom det är du som ifrågasätter Harrit så faller det på din lott att fråga vad han menar.
Citat:
Vem påstår att inga människor varit inblandade i detta?
19 st var direkt inblandade i utförande av dessa terroristhandlingar.
Du påstår saker som inte är sanna alltså så ljuger du, men det är klart, det följer bara din politiska bana. Ljug på bara, du kommer ingen vart med detta. Det enda du uppnår är poäng på den internationella får-flocks-listan.
Problemet är att ditt påstående inte har bevisats. Har tekniska undersökningar utförts av oberoende parter? Nej, det har inte skett, därför tvivlar logiskt tänkande människor på att händelsen gick till som den officiella versionen hävdar.

Varför försvarar du något som hundratusentals människor ifrågasätter?
Senast redigerad av BlizzardKing 2011-03-19 kl. 11:41.
Citera
2011-03-19, 12:51
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:

Varför försvarar du något som hundra till tusen människor ifrågasätter?
Jag rättade till det där åt dig.
Citera
2011-03-19, 13:12
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Jag har redovisat de politiska skälen i denna tråd:
Jasså, och detta steg tog du utan att kunna bevisa dina lögner innan?

Citat:
Om man ska följa ”the money trail” så ligger väl min bedömning närmare sanningen än din, eller hur?
Jag kan ju till skillnad mot dig bevisa att dessa personer drar in massor av pengar genom att ljuga er vilsna får rakt upp i ansiktet.
Gage:
http://ae911truth.info/wordpress/2010/ae911truth/75450/
Men hur du skall kunna bevisa att vilka som tjänat vad lär vi se i stjärnorna efter.

Citat:
Du har glömt att påvisa vilket ”partikansli” det rör sig om.
Har inte glömt något, tror dom flesta vet vilket parti som vilsna och outbildade får hamnar i.

Citat:
Nej. Eftersom det är du som ifrågasätter Harrit så faller det på din lott att fråga vad han menar.
Du har problem med vad han säger eftersom du inte är kunnig nog att fatta vad han säger och dess konsekvenser.
"hundratals ton sprängmedel" Säger Harrit detta så fattar alla normalutbildade personer vad detta innebär för foliehattarna och vilka problem för deras sak det innebär.
Du vet, "husen faller i frittfall". En förklaring som skulle försvara att sprängmedel användes. Därifrån har den ena idioten efter den andra greppat detta hamlstrå för att förklara en redan uttalad lögn. "frittfall". En normalbegåvad hade släppt detta och gått vidare med lärdomen att man inte kan ljuga eftersom dom flesta barn i skolan får lära sig att tänka kritiskt till skillnad mot dig.
Du följer alla spår bara dom pekar på att USA själva är dom som ligger bakom 9/11. Och nu efter snart 10 år har det inte framkommit ett enda bevis på detta.

Jag vet vad Harrit menar, jag fattar hans papper han och Jones lagt fram, har du läst dessa?
Har du förstått dessa?
Nej naturligtvis inte. Att se och få fram en helhetsbild som man sen kan lägga fram bevis för är inte er starka sida. Utan det blir lite från Harrit, lite från Steven Jones, lite från Gage och liten del loose change. Sen gäller det att blunda för alla deras lögner och sen presentera dom få saker som dom möjligen inte ljuger rakt ut om. Du har ju i ett skolboks exempel bevisat min inställning till detta.

Man kan inte annat än förundras över din selektiva sanning du spyr upp här.

Citat:
Hur hade du tänkt dig att explosionerna skulle höras när ett helt jävla hus håller på att rasa?
Detta är ett direkt svar på Dr T inlägg där han skriver:
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Att det inte finns några ljud av explosioner till det du av Harrits svalde som varandes explosioner. På alla andra filmer där man verkligen utför avsiktlig demolering med seriekopplade sprängladdningar så är väldigt tydliga explosionsljud av dessa.

Så att du inte fattar hur dessa demoleringar går till visar bara dina vomeringar då man påpekar dina brister i kunskap.

Men kom då med lite mer skit du har. men så länge du inte i SAK kan lägga fram hur man kan höra sirener och folk på flertalet filmer, men INGEN film uppvisar några explosioner 5-10 sekunder innan raset är er akilleshäl. Och debatten är helt onödig då inget hus kan rasa i frittfall och INGA kontrollerade demoleringar har visat sig innehålla fall på hus i frittfall.
Detta är något som era foliehattsgudar hävdar och ni okritiska och outbildade får köper rakt av.

Citat:
Problemet är att ditt påstående inte har bevisats. Har tekniska undersökningar utförts av oberoende parter? Nej, det har inte skett, därför tvivlar logiskt tänkande människor på att händelsen gick till som den officiella versionen hävdar.
Jasså, har du bevis på att dessa tekninska undersökningar inte är oberoende?
Har du bevis på att dessa undersökningar är felaktiga?
Har du bevis på vilka det är som betalar dessa forskare på skolor och institutioner?
Kan du peka på några bevis på att dessa forskare har förvrängt några uträkningar?

Missar du på några av dessa punkter bevisa din sak så är ditt påstående om att dessa undersökningar inte skulle vara oberoende totalt värdelösa.
Enda anledningen du skriver detta är för att du läst det någonstans, men du glömde att följa upp påståendet med fakta.
Jag kan ju tex. påstå att en matematiklärare i den kommunala skolan inte kan betecknas vara oberoende då den skall lära mig och räkna. Han är ju betald med skattemedel som kontrolleras av politiker. Men så länge han lär ut att 1+1=2 så är påståendet värdelöst eftersom alla matematiker i hela världen kan kontrollera uträkningen och verifiera detta.
Men du litar heller på foliehattarna som inte kan detta. Det är logik enligt er får!

Citat:
Varför försvarar du något som hundratusentals människor ifrågasätter?
??? Generaliseringar... VAD ifrågasätter dom. Har du frågat dom om dom tror att "hundratals ton sprängmedel" bars upp i tornen?
Har du frågat dom om dom tror att det inte fanns en del som var större än 2 foot i rasmassorna?
Har du frågat dom om dom tror att det är omöjligt att ringa med mobiltelefonen från flygplan?
Jag tror du kommer få ett svar på dessa frågor.
Ställer du frågan om folk tror att myndigheterna hade föraningar om att detta var på g och inte gjorde något åt det, så kommer du få ett annat svar.
Men det är väl enklare för er vilsna får att generalisera lite och flumma runt och slippa ta tag i dom detaljer ni spyr upp här.

Och när nu ändå använder dina 8 hjärnceller så kanske du skall ta och länka till den undersökningen som säger det du påstår.
Citera
2011-03-19, 13:38
Medlem
Pads avatar
Citat:
Två plan fällde tre torn. Tro?

Japp, det får man väl säga. Hade inte planen smackat in i tornen så hade inte bränderna uppstått i sjuan, och inte heller sekundärskador från rasmassorna från tornen.

Citat:
Att påstå att jag har ”ett allmänt judehat” är väl ändå ett dåligt argument?

Jag ser det inte som ett argument utan bara som ett torrt konstaterande. Vem som än tvivlar på det uppmanas att studera din postningshistorik. Det är inte många inlägg från dig jag sett som inte mumlar om zionism eller huruvida folk har judiskt ursprung och hur det skulle diktera vad de är för människor.

Personligen skulle jag hellre se att du brydde dig mer om sakfrågan, men det är ju mer intressant för dig om 911myths (som i det här fallet mest hostar filmen) verkar vara judar än vad den säger om volymen på sprängningar.

Och om du nu skall kritiskt titta på filmen så är siten du snarare skall läsa in dig på den här:

http://sites.google.com/site/wtc7lies/

Det är nämligen Mark Roberts websida som förvisso innehåller mycket som är matnyttigt.

Citat:
Jag håller just nu på att läsa den och om tid gives återkommer jag. Kanske kan du göra debatten en tjänst under tiden?

http://lassewilhelmson.wordpress.com/vad-ar-sionismen-3/

Mer judegrejor alltså? Jag trodde att vi var i 911-forumet?

Citat:
Har man inte problem om man två gånger i rad ägnar mer än hälften av sin post åt att smutskasta budbäraren än man ägnar åt sakfrågan?

Inte ett dugg, du struntar ju nämligen i sakfrågan genom att bara vifta bort den. Dessutom ljög du ju igen om vad vi bråkat om och då tyckte jag att det var på sin plats att göra en recap som en service åt folk som eventuellt inte vet vad du är gjord av för skrot och korn. Dessutom får du skylla dig själv, det enda jag skrev var en bisats i mitt första inlägg där jag frågade om du skaffat en ryggrad sen sist.

Och det är kul att du tycker att det är smutskastning att tala om vad du faktiskt sagt och sen inte backat upp med några bevis... det är ju inte direkt så att jag hittar på, DU påstod att knivarna var av samma modell. DU. Det är inte att smutskasta dig, jag kan lätt leta fram ursprungsinlägget, tillsammans med din frånvaro av anständigt avslut på den frågan. Nu lipar du och kallar det smutskastning, trots att du mycket väl vet att det bara är för att du ljög och sen inte kunde stå för det. Kort och gott, du har fortfarande inte skaffat någon ryggrad och du har nu flera gånger försökt beskriva det inträffade på ett oärligt sätt. Lev med att du blev ollad, för det blev du.
Senast redigerad av Pad 2011-03-19 kl. 14:09.
Citera
2011-03-19, 14:19
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
BlizzardKing varför kan du inte visa filmen du snackar om hela tiden?

Eller är youtube och alla andra videositer med i konspirationen och tar bort filmen så folk inte ska få veta "sanningen"
Citera
2011-03-19, 14:23
Medlem
BlizzardKings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Jag rättade till det där åt dig.
Hade moderationen fungerat hade du inte behövt det.
Citera
2011-03-19, 15:33
Medlem
BackFlashads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Och om du nu skall kritiskt titta på filmen så är siten du snarare skall läsa in dig på den här:

http://sites.google.com/site/wtc7lies/

Det är nämligen Mark Roberts websida som förvisso innehåller mycket som är matnyttigt.

Så du tycker att en turistguide men en hemsida som håller på med smutskastning har bättre expertis än 1464 ingenjörer och arkitekter?
Skulle va kul om man får höra varför det är så?
Han påstår dessutom att "iron-rich microspheres" är nåt man hittar i vanliga kontorsbränder.
Man frågar ju annars folk som Mark Roberts när man vill veta vart närmaste mcdonalds ligger.
Går du även till en bilmekaniker när du ska ha en hjärttransplantation? -Vadå bilmekarn va ju jättebra på det där debattprogrammet...

Eller lita på en tecknad film från NIST om wtc7, ja det är inget mer än en tecknad film om man inte delar med sig av datan.
Ja just det, va pga "might jeopardize public safety". Men då förstår jag, klart vi inte kan ha oberoende forskare titta närmare på saken då heller.

Va säger ni debunkers om detta?
http://www.youtube.com/watch?v=4E7u2BntLbc = air puffs?
http://www.youtube.com/watch?v=dxw8WBymXq8 = fallande bråte?
Citera
2011-03-19, 15:45
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BackFlashad
Så du tycker att en turistguide men en hemsida som håller på med smutskastning har bättre expertis än 1464 ingenjörer och arkitekter?

Jäpp, det handlar lite om vem som kan leverera. Det roliga här är att ni är så selektivt intresserade av folks yrkesbakgrund och expertkunskaper. Sen vet ju både du och jag att det där med 1464 "ingenjörer och arkitekter" inte är riktigt så... Deras medlemslistor har granskats tidigare och det var rätt bra med luft i dem.

Vi kan ju kolla vad folket på NIST har för expertkunskaper i frågan, om vi nu skall göra det till någon slags kasta-diplom-i-huvudet-på-motståndaren-tävling, men det är faktiskt ganska ointressant. Det intressanta är vem som kan lägga fram teorier som håller, vem som kan producera sånt som håller för granskning av andra fackmän. Och Richard Gage bygger kartongtorn, det är inte direkt något som imponerar på mig. Hur många peer-granskade artiklar har han kunnat prestera exempelvis? Nej just det, för då måste han ju backa upp saker på riktigt och kan inte stå med en suddig youtubefilm och prata för de redan frälsta.

Men visa gärna upp något där Mark Roberts inte har koll istället för att attackera hans person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in