Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Jäpp, det handlar lite om vem som kan leverera. Det roliga här är att ni är så selektivt intresserade av folks yrkesbakgrund och expertkunskaper. Sen vet ju både du och jag att det där med 1464 "ingenjörer och arkitekter" inte är riktigt så... Deras medlemslistor har granskats tidigare och det var rätt bra med luft i dem.
Debunkers granskning består av smutskastning och inget annat.
Men jag förstår att en turistguides ord väger bra mycket tyngre än massa folk som tillsammans nästan har 25000års erfarenhet.
Citat:
Vi kan ju kolla vad folket på NIST har för expertkunskaper i frågan, om vi nu skall göra det till någon slags kasta-diplom-i-huvudet-på-motståndaren-tävling, men det är faktiskt ganska ointressant. Det intressanta är vem som kan lägga fram teorier som håller, vem som kan producera sånt som håller för granskning av andra fackmän. Och Richard Gage bygger kartongtorn, det är inte direkt något som imponerar på mig. Hur många peer-granskade artiklar har han kunnat prestera exempelvis? Nej just det, för då måste han ju backa upp saker på riktigt och kan inte stå med en suddig youtubefilm och prata för de redan frälsta.
Ja att ha en tecknad film är ju så mycket bättre. Ja just det, vad va det nu, NIST vägrar släppa på datan. Men att granska en tecknad film är ok i din värld?
När Gage leker med kartongen är för att vissa inte förstår att 1/10 inte kan krossa 9/10. Han dummar ner det en aning.
Redan frälsta?
Det ni som försvarar dom mest idiotiska teorierna som finns, inte nog med det så ertappas folk med helt uppenbara lögner hela tiden.
Citat:
Men visa gärna upp något där Mark Roberts inte har koll istället för att attackera hans person.
Attackerar bara han så kallade expertis.
Iron-rich microspheres är det nåt man hittar i vanliga kontorsbränder?
Svar: Ja. Enligt turistguiden Mark Roberts.
Ni debunkers klagar på youtube klipp hela tiden medan eran debunk-profet själv inte har ett skit att komma med, ja förutom en massa skit snack och smutskastning.