2007-05-04, 14:58
Bannlyst
Targenor. man kan inte tolka att 10+10 är något annat än 20. det finns bevis på att 9-11 var ett jobb från insidan, väldigt lätt att förstå oxå, men genom media och skol systemet blir folk hjärntvättade tills bää bää följa resten och att man inte behöver ifråga sätta media eller myndigheterna.

Citat:
Frågan är om man inte blir mer och mer paranoid om man sitter å letar en massa fel, och sen också ser fel som kanske inte ens finns.

Vet du vad the patriot act och PNAC är?. förstår inte vad du mennar med "sitter och letar en massa fel"

Och om du inte redan vet det är det samma personer som ligger bakom hitler, stalin,saddam,osama,första/andra världs kriget. dom ligger idag osså bakom FN/EU och håller på att göra mexico/canada/america till ett land, The north american union och ska byta dollarn till "amero". man måste läsa historia för att förstå 9-11, folk blir chockade när dom hör att det skulle kunat vara usa, varför? för dom vet inget om historia . slut

och ingen i denna tråden har bevisat det inte är ett jobb från insidan, som du ser tar dom info från popular mechanics som är styrt av myndigheterna och personer som john mccain. och allt från dom är debunkat hehe
Citera
2007-05-04, 14:58
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Och om du tittar på WTC när tornen faller så pulvriseras de och det konstiga är att man kan faktiskt se explosion för explosion som knäcker alla bultar och balkar i våningen under.

I alla fall i loose change 911.

Sluta nu.

Dessa myter och barnsliga skrivningar har vi redan haft här i tråden. Jag hoppas att du är äldre än 10 år.
Men just nu så beter du dig som en 10 åring.

Tornen pulveriseras INTE.
http://www.zombietime.com/wtc_9-13-2001/

Vad är det för rester som ligger på dessa bilder?

Jag och andra EGEN-TÄNKARE definierar inte det som pulver.

Du har tagit orden från en film du hittat på nätet och nu är du ute på ett korståg för att försöka övertyga svagsinta idioter om att inte något står rätt till då det gäller 9/11.

Så sluta och ljug och läs saker från båda sidorna!
Har du överhuvudtaget läst några av dom 3 stora rapporterna?
Citera
2007-05-04, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Sluta nu.

Dessa myter och barnsliga skrivningar har vi redan haft här i tråden. Jag hoppas att du är äldre än 10 år.
Men just nu så beter du dig som en 10 åring.

Tornen pulveriseras INTE.

Vad är det för rester som ligger på dessa bilder?

Jag och andra EGEN-TÄNKARE definierar inte det som pulver.

Du har tagit orden från en film du hittat på nätet och nu är du ute på ett korståg för att försöka övertyga svagsinta idioter om att inte något står rätt till då det gäller 9/11.

Så sluta och ljug och läs saker från båda sidorna!
Har du överhuvudtaget läst några av dom 3 stora rapporterna?

Har du överhuvud taget någon aning om vilket dammoln det blev efter WTC tornen? Men det syntes väl i direktsändning kanske?

Stål pulvriseras inte, och det var det vi såg på bilderna, resten däremot..............

Jag har läst en del officiella rapporter, ja, men fortfarande saknas tillfredsställande svar på rätt många av frågorna.
Citera
2007-05-04, 15:02
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Jag har dokumentärer om hur man imploderar byggnader, ett flertal.

Ja, fysik har du inte läst något om , det märks............

Jag har en film om en docka (Redor Felgen) som bygger en bil och slår självaste Rudolf Blodsterupmoen och Emanuel Desperados i ett Grandprix race.

Har det hänt för att jag har den filmen hemma?

Skärp till dig nu och höj nivån på debatten.
Citera
2007-05-04, 15:04
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Har du överhuvud taget någon aning om vilket dammoln det blev efter WTC tornen? Men det syntes väl i direktsändning kanske?

Stål pulvriseras inte, och det var det vi såg på bilderna, resten däremot..............

Jag har läst en del officiella rapporter, jag, men fortfarande saknas tillfredsställande svar på rätt många av frågorna.

DU skrev att tornen pulveriseras. Detta tar du UTAN att SJÄLV tänka på vad du skriver. Undvik detta. tänk själv.

Eller är det kört?

Du vet ju inte ens vad en implosion är för något!!!!!!!
Citera
2007-05-04, 15:08
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhostTrax
Dags för de paranoida al-qaida foliehattarna att söka hjälp.

http://georgewashington.blogspot.com/2007/05/psychiatrists-and-psychologists.html

Should people who question the government's version of the events of 9/11 have their heads examined?

Well, the following psychiatrists and psychologists have concluded that the official version of 9/11 is false. Moreover, many of these mental health experts have concluded that the government's account is so obviously false that people who believe the government's version are in psychological denial:

Psychiatrist Carol S. Wolman, MD

Psychiatrist E. Martin Schotz

Professor of Psychology at University of New Hampshire William Woodward

Professor of Psychology at University of Essex Philip Cozzolino

Professor of Psychology at Goddard College Catherine Lowther

Professor Emeritus of Psychology at California Institute of Integral Studies Ralph Metzner

Professor of Psychology at Rhodes University Mike Earl-Taylor

Retired Professor of Psychology at Oxford University Graham Harris

Ph.D. in Clinical Psychology from the University of Nebraska and licensed Psychologist Ronald Feintech

Ph.D. Clinical Neuropsychologist Richard Welser

Clinical psychologist, Ed.D., Harvard University Gwendolyn Atwood,

Psychology researcher, M.A., Psychology Victoria Ashley

Psychotherapist, M.S. Clinical Psychology, Greg Henricks

M.S. in educational psychology, Roy Holcombe

M.A. in Counseling Psychology Tova Gabrielle

There are literally thousands of other mental health professionals who have reached the same conclusions. So who is out of touch with reality: those who question 9/11 or those who believe the government's version without question?

Titta ja, truthers-rörelsen kompletterar sin redan digra lista av teologer med psykologer för att bedöma 911. Kanske ska psykologerna sätta sig ner och göra en egen NIST-rapport, med all den psykologiska kompentensen?

/S
Citera
2007-05-04, 15:12
Bannlyst
är man inte precis nyfödd så knäcker man nist rapporten själv.

Elgiganten. Rätt fint hur stål blir till damm här: http://st12.startlogic.com/~xenonpup/spire/dustspire.gif

bättre bilder här: http://www.youtube.com/watch?v=uaFHNcIBzcQ
Citera
2007-05-04, 15:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
DU skrev att tornen pulveriseras. Detta tar du UTAN att SJÄLV tänka på vad du skriver. Undvik detta. tänk själv.

Eller är det kört?

Du vet ju inte ens vad en implosion är för något!!!!!!!

Jag skrev vad en implosion är, vad tror du att det är?

Vadå tömma på luft?

Implosion handlar om att skära av alla bärande balkar på sånt skickligt sätt att byggnaden rasar inåt av sin egen tyngd.

Tömma på luft har inte med saken att göra. Och vadå tömma på luft?

När skulle man göra det?
Citera
2007-05-04, 15:19
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
är man inte precis nyfödd så knäcker man nist rapporten själv.

Elgiganten. Rätt fint hur stål blir till damm här: http://st12.startlogic.com/~xenonpup/spire/dustspire.gif

bättre bilder här: http://www.youtube.com/watch?v=uaFHNcIBzcQ

Bra bevis...

Rätt så grovt damm här...

Citera
2007-05-04, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Titta ja, truthers-rörelsen kompletterar sin redan digra lista av teologer med psykologer för att bedöma 911. Kanske ska psykologerna sätta sig ner och göra en egen NIST-rapport, med all den psykologiska kompentensen?

/S

Vad jag menar är bara att man skall inte blåögt köpa något bara för att det är "officiellt". Var kritisk, och inte lättlurad och lita på allt vad pappa regeringen säger.
Citera
2007-05-04, 15:21
Bannlyst
Citat:
Jag skrev vad en implosion är, vad tror du att det är?

Vadå tömma på luft?

Implosion handlar om att skära av alla bärande balkar på sånt skickligt sätt att byggnaden rasar inåt av sin egen tyngd.

Tömma på luft har inte med saken att göra. Och vadå tömma på luft?

När skulle man göra det?

Stål va?
Citera
2007-05-04, 15:24
Medlem
SLOBs avatar
Citat:
Vad jag menar är bara att man skall inte blåögt köpa något bara för att det är "officiellt". Var kritisk, och inte lättlurad och lita på allt vad pappa regeringen säger.

Nej, det är väl en självklarhet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in