2007-05-04, 14:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GhostTrax
Dags för de paranoida al-qaida foliehattarna att söka hjälp.

http://georgewashington.blogspot.com/2007/05/psychiatrists-and-psychologists.html

Should people who question the government's version of the events of 9/11 have their heads examined?

Well, the following psychiatrists and psychologists have concluded that the official version of 9/11 is false. Moreover, many of these mental health experts have concluded that the government's account is so obviously false that people who believe the government's version are in psychological denial:

Psychiatrist Carol S. Wolman, MD

Psychiatrist E. Martin Schotz

Professor of Psychology at University of New Hampshire William Woodward

Professor of Psychology at University of Essex Philip Cozzolino

Professor of Psychology at Goddard College Catherine Lowther

Professor Emeritus of Psychology at California Institute of Integral Studies Ralph Metzner

Professor of Psychology at Rhodes University Mike Earl-Taylor

Retired Professor of Psychology at Oxford University Graham Harris

Ph.D. in Clinical Psychology from the University of Nebraska and licensed Psychologist Ronald Feintech

Ph.D. Clinical Neuropsychologist Richard Welser

Clinical psychologist, Ed.D., Harvard University Gwendolyn Atwood,

Psychology researcher, M.A., Psychology Victoria Ashley

Psychotherapist, M.S. Clinical Psychology, Greg Henricks

M.S. in educational psychology, Roy Holcombe

M.A. in Counseling Psychology Tova Gabrielle

There are literally thousands of other mental health professionals who have reached the same conclusions. So who is out of touch with reality: those who question 9/11 or those who believe the government's version without question?

Major Italian Network Aired Conclusive Evidence That WTC 7 Was Demolished.

http://www.youtube.com/watch?v=58h0LjdMry0

Sådana människor som bara köper regeringens version utan att tveka, borde kanske lära sig tänka lite och se lite mer kritiskt på det hela. Man skall aldrig vara så blåögd att man "bara köper" en version utan vidare.

Det kan vara så att man tänker. Regeringen kan ju inte ha fel, men då får man tänka om.
Citera
2007-05-04, 14:39
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcore
Kanske inte riktigt 412 meter, men inte långt ifrån. Sen är det sättet de föll på. Jag slår vad om att inga byggnader i världshistorien har rasat på det viset, utan att varit imploderade.

Bra då tar vi bort din fantasi om att tornen föll för fort.
Det finns förklarat med uträkningar hur det gick till. Titta gärna på dessa också.

Implosion. Vet du ens vad det betyder. Jag tvivlar.

Husen imploderade INTE.

Hur många hus i världshistorien har fått ett flygplan in flugit i sig i hastigheter över 800 km/h?

Är det dessa små saker du bygger din tro på så är jag inte orolig för att du skall komma på något av betydelse. utan det blir nog samma uppkräkningar som jag sett från andra foliehattar.
Citera
2007-05-04, 14:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Bra då tar vi bort din fantasi om att tornen föll för fort.
Det finns förklarat med uträkningar hur det gick till. Titta gärna på dessa också.

Implosion. Vet du ens vad det betyder. Jag tvivlar.

Husen imploderade INTE.

Hur många hus i världshistorien har fått ett flygplan in flugit i sig i hastigheter över 800 km/h?

Är det dessa små saker du bygger din tro på så är jag inte orolig för att du skall komma på något av betydelse. utan det blir nog samma uppkräkningar som jag sett från andra foliehattar.

Att ett flygplan kolliderar förklarar inte det minsta hur byggnaderna kunde rasa på det sättet, tyvärr.

Så när man säkert vill implodera en byggnad i framtiden, glöm sprängmedel och kör in ett flygplan? Då kommer de att rasa så perfekt det går?
Citera
2007-05-04, 14:41
Bannlyst
i nästan alla fall handlar det om att personen som inte ifrågar sätter 9-11 inte vet något om historia eller americas historia hur dom sponsrat terrorister osv. Vilket gör saker som 9-11 svåra att acceptera eller förstå, så man letar desperat efter naturliga förklaringar och köper till och med saker som går emot naturlagar eller får ord att betyda andra saker och vägrar se hela bilden och väljer istället att försöka motbevisa en punkt i taget istället för att kolla på skogen kollar man på träden och försöker desperat hitta en förklaring till varje träd, och förstår inte saker som varför the patriot act kom efter 9-11 eller varför PNAC skrevs ett år innan 9-11
Citera
2007-05-04, 14:44
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Att ett flygplan kolliderar förklarar inte det minsta hur byggnaderna kunde rasa på det sättet, tyvärr.

Så när man säkert vill implodera en byggnad i framtiden, glöm sprängmedel och kör in ett flygplan? Då kommer de att rasa så perfekt det går?

Jo om du har läst naturvetenskapliga ämnen så kan du räkna på detta och då se att inget är något konstigt.

Och för det andra...

Hur kan du säga att det är något konstigt med detta då det ALDRIG har hänt innan.
Du borde väl ha något att referera till?

Vet du var implosion är för något?

JA / NEJ ?
Citera
2007-05-04, 14:48
Bannlyst
Citat:
Jo om du har läst naturvetenskapliga ämnen så kan du räkna på detta och då se att inget är något konstigt.

Och för det andra...

Hur kan du säga att det är något konstigt med detta då det ALDRIG har hänt innan.
Du borde väl ha något att referera till?

Vet du var implosion är för något?

JA / NEJ ?

Ja, jag vet vad implosion är. Man placerar ut (ofta skickligt timade) sprängladdningar som skär av alla bärande balkar och får byggnaden att rasa inåt. På detta sätt minimerar man skadorna på andra byggnader. Gäller det byggnader av storleken WTC så krävs det ett oehört skickligt jobb om man skall undvika att tornen välter eller krossar en mängd intilliggande byggnader.
Citera
2007-05-04, 14:50
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmoesoldier
i nästan alla fall handlar det om att personen som inte ifrågar sätter 9-11 inte vet något om historia eller americas historia hur dom sponsrat terrorister osv.
Så bara för att dom sponsrat terrorister så ligger dom automatiskt bakom 9/11 ?
Citat:
Vilket gör saker som 9-11 svåra att acceptera eller förstå, så man letar desperat efter naturliga förklaringar och köper till och med saker som går emot naturlagar eller får ord att betyda andra saker och vägrar se hela bilden och väljer istället att försöka motbevisa en punkt i taget istället för att kolla på skogen kollar man på träden och försöker desperat hitta en förklaring till varje träd,
Det är så att vi människor är olika, en del tolkar saker på ett sätt andra på ett annat.
Citat:
och förstår inte saker som varför the patriot act kom efter 9-11 eller varför PNAC skrevs ett år innan 9-11
Frågan är om man inte blir mer och mer paranoid om man sitter å letar en massa fel, och sen också ser fel som kanske inte ens finns.
Citera
2007-05-04, 14:51
Bannlyst
Och om du tittar på WTC när tornen faller så pulvriseras de och det konstiga är att man kan faktiskt se explosion för explosion som knäcker alla bultar och balkar i våningen under.

I alla fall i loose change 911. eller, om man tittar efter ordentligt.
Citera
2007-05-04, 14:52
Medlem
ElGigantens avatar
Citat:
Ja, jag vet vad implosion är. Man placerar ut (ofta skickligt timade) sprängladdningar som skär av alla bärande balkar och får byggnaden att rasa inåt. På detta sätt minimerar man skadorna på andra byggnader. Gäller det byggnader av storleken WTC så krävs det ett oehört skickligt jobb om man skall undvika att tornen välter eller krossar en mängd intilliggande byggnader.

FEL FEL FEL.

Implosion.

Implosion. motsatsen till explosion. Ett vakuum fylls plötsligt av materia från omgivningen.

Tycker du att det verkar troligt att hela WTC 1 och 2 var tätade och helt ur pumpade på luft?
Citera
2007-05-04, 14:54
Medlem
Erik1974s avatar
malmoesoldier

Återigen tar du upp exemplet som handlar om några stycken utvalda delar som de analyserade. Mycket riktigt påstår de där att ingen av de prover visade att stålet utsatts för över 600 grader.

Mitt bud står kvar. Visa var i NIST slutliga rapport där det står att de inte hittade några bevis på att stålet uppnått temperaturer över 600 grader så står mitt löfte kvar. Det står nämligen INGENSTANS. Detta vet S. Jones om, men han manipulerar sina troende i syfte att tjäna deg.

Xcore

Jag kan inte i min vildaste fantasi förstå hur du fortfarande kan påstå att "flashen" syns innan träff.

Jag har bröderna Naudets film 9/11 där originalfilmen visas i högupplösning. Jag har sakta spolat fram och tillbaka i datorn, och det är omöjligt att se det du påstår.
Citera
2007-05-04, 14:54
Bannlyst
Citat:
FEL FEL FEL.

Implosion.

Implosion. motsatsen till explosion. Ett vakuum fylls plötsligt av materia från omgivningen.

Tycker du att det verkar troligt att hela WTC 1 och 2 var tätade och helt ur pumpade på luft?

Jag har dokumentärer om hur man imploderar byggnader, ett flertal.
Citera
2007-05-04, 14:56
Bannlyst
http://www.implosionworld.com/cinema.htm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här