Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
VILL MAN DÖLJA SÅ KAN MAN DÖLJA! Det är inga jävla talibaner som jag debatterar för har utfört dådet.
Shyam svarar inte rakt på någon av frågorna. Han hade inte hållt en sekund i en riktig utfrågning.
Hade Shyam haft samma förtroende i sin rapport, som söderb och gänget, så borde han väl inte haft några som helst problem att svara på några enkla frågor från en simpel journalist. Jag menar, vad kan han möjligtvis ha att dölja? De har ju trots allt ägnat problemet 20 hela sidor. Hur de kunde komma fram till att inga sprängmedel användes utan test förstår jag dock forfarande inte. Kanske de kände det på lukten.
Nä stackarn är nog bara lite nervös. Det är ju hans stora dag och allt. Ett helt nytt fenomen, som kan få byggnader att kollapsa, ska presenteras och så kommer den där dumma journalisten och ställer konstiga frågor om sprängmedel. Förstår han inte att regeringsanställda aldrig ljuger. Karln är ju dessutom för gudsskull vetenskapsman. De har ju sina principer som de aldrig ruckar på. Precis som poliser.
I övrigt har det varit sant nöje att bevittna hur både Elgiganten och söderb, med hjälp av NIST trestegsmodell, lekt katt och råtta med frifallet. Har de lyckats gömma det för dig? Skulle dock vara intressant att veta varför dessa tre stadier gör kollapsen mer trolig att vara naturlig. Har man ingen förklaring till det, så blir ju diskussionen tämligen meninglös.