Citat:
Ursprungligen postat av ElGiganten
Inte alls, du kan ju ta del av uträkningar jag gjort, men dom "glömde"du lägligt att berätta om.
Bättre att ljuga om motdebattörer och tro att man skall få till en debatt om att något "är konstigt" och man vägrar läsa bådas sida av historien.
Skall du komma här och ha åsikter kanske du skall ta och läsa igenom tråden. Orkar du inte, så är nog alternativen sökfunktionen eller håll käften.
Förlåt att jag "ljög" då, du har drygat dig här i 6 år.haha.
Jag har annars läst och tagit del av dina uträkningar. Jag vet faktiskt inte om du har rätt eller fel där, men det är i alla fall inget jag ifrågasätter, så vad är problemet? Men visst, jag bör säkert läsa på mer om det. Men det är liksom inget som jag sitter och ifrågasätter heller.
Allt började ju annars med att jag skrev att det fanns en del tveksamheter i videoklippet. Och det står jag fast vid. Som du då började "käfta emot", men utan att säga exakt vad som är felaktigt i filmen. Eller utan att ens nämna en endaste liten detalj som var felaktig. (Mina slutsatser är sedan inte automatiskt densamma som filmaren)
Jag sa inte heller vad som är sanning i att vittnesuppgifterna skiljer sig i videoklippet, jag sa bara att de skiljer sig och att jag är nyfiken på vad som då är sanningen. Men jag
har ingen övertygelse om att inget plan har kraschat i Pentagon bara för det. Så jag vet ärligt talat inte vad du hakar upp dig på.
Resten är helt fria tolkningar som du gör hit och dit, kanske pga andra konspirationsdårar, vad vet jag. Men då får du lära dig att skilja på folk.
Sedan börjar du ju leda in detta på saker som jag överhuvudtaget inte har ifrågasatt (alltså dina uträkningar), så varför ska jag stå till svars för något som DU drar upp?
Jag har som sagt inte nämnt ett enda ord att dina uträkningar skulle vara felaktiga, det får du ju ta med han/de som du diskuterade det med. Du är ju bra underlig annars.
Jag ser i vilket fall inte varför jag ska svara på dina frågor, som jag inte ens har ifrågasatt.
Det är du som ifrågasätter att jag lade upp det videoklippet så då får du väl komma med något som motbevisar eller förklarar varför gubbens story inte håller. Det hade jag gjort i alla fall, om jag hade något sådant bevis.