2008-06-06, 12:10
Medlem
Pads avatar
Jag noterar tämligen selektiva svar. Vem är förvånad?

Citat:
Ursprungligen postat av al-ciada
Jaså, det är helt normalt att stålförstärka hus bara råkar rasa ihop trots att planet krashade i PA, som jag tidigare sa WTC 7. slödder: "Peka och garva"

Ja under omständigheterna verkar inte de proffesionella yrkesmän och kvinnor som var på plats ha förvånats. Eller tänker du löpa linan ut och påstå att stora delar av brandkåren var med på ditt inzide job?

Sjuan hade både sekundärskador från tornens kollaps och hade eldhärjats. Det är inte riktigt att "bara råkar rasa", det är rasar efter att ha tagit rejält med stryk.

Citat:
Vad är den officiella historien om WTC7? jo, det finns ingen.

Du vet lika bra som jag att det är en rapport på väg från NIST. Men fortsätt tramsa du, det är ju det du är bäst på. Någon riktig sanning är du uppenbarligen inte intresserad av så länge du kan släga skit på GWB.

Citat:
Då kan väl du med din begränsande intelligens fråga honom vad som krävs för att flyga 4 jet motorer och sen blåsa NORAD.

Hade de flygcert? Ja eller nej?

Är det särsklit svårt att flyga ett plan som är i luften? Nej verkligen inte om du jämför med att starta och landa, och jag tror att du håller med mig om att alla landningarna var lite sådär...

Citat:
Jag gillar den officiella historien, 21 blattar kan men CIA kan inte eftersom de är ju inkompetenta. slödder.

Ohederlig argumentation. Givetvis skulle CIA fixat att göra samma sak, vi hävdar bara att de inte skulle kunna göra samm sak OCH SEN skylla på några andra. Det skulle läcka ut.

Plums Al-Ciada. Du gjorde bort dig igen. Hur var det nu med mjukare saker, kan de påverka hårdare saker?
Citera
2008-06-06, 12:11
Medlem
Pads avatar
Citat:
Fascinerande, nu finns det ingen "officiell historia" längre. Mest för att den är så sanslöst absurd.

Det står dig fritt att NÄR SOM HELST leverera en alternativ teori som håller vatten bättre. NÄR SOM HELST.

Pajas.
Citera
2008-06-06, 12:16
Medlem
Citat:
Jag håller med, det är helt normalt att blattar kan flyga jumbos över hela nord amerika. helt normal.

(Prova att flyga dit oanmäld och undvik en AMRAAM i käften eller en sparrow för den delen)

Men nu flög de väl från Boston till New York?
Vet du ens hur långt det är? Det är ingen omöjlighet att flygrutten tom går i närheten. Flygtiden blev runt 20-30 minuter från kapningen [1] [2] och det lär ligga långt upp i beslutskedjan att skjuta ner ett civilt passagerarplan. Dessutom vill man nog undvika att saker ramlar ner okontrollerat på marken.

En AMRAAM och en SPARROW skjuts båda från andra flygplan och då ska du ha upp ett plan, få det hyfsat nära (max 70km från målet med AIM-9) och sen ta ner det, det är inte så mycket tid för det..

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/American_Airlines_Flight_11
[2] http://en.wikipedia.org/wiki/United_Airlines_Flight_175
Citera
2008-06-06, 13:00
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag tycker det är rätt intressant, och talande, att efter all denna tid så har inte en enda foliehatt redovisat hur en sprängning faktiskt skulle gått till. Hur logistiken skulle kunnat se ut, tidsåtång, personalåtgång osv.
Citera
2008-06-06, 13:43
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Jag tycker det är rätt intressant, och talande, att efter all denna tid så har inte en enda foliehatt redovisat hur en sprängning faktiskt skulle gått till. Hur logistiken skulle kunnat se ut, tidsåtång, personalåtgång osv.

Precis. Vi har ju inte ens krävt att de skall presentera hur det gick till, bara ETT MÖJLIGT scenario... Men då ramlar vi tillbaka på ljudlösa bomber, otillräckligt med tid för att rigga det hela, att tornen inte alls föll som från en kontrollerad demolering etc. Det blir bara pinsamt tyst så fort man frågar om beskrivning på ett hypotetiskt sprängscenario... och ändå sitter samma foliehattar och påstår att den officiella versionen skulle läcka vatten. Jag tror att ordet vi letar efter är patetiskt.
Citera
2008-06-06, 15:53
Medlem
Targenors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
Precis. Vi har ju inte ens krävt att de skall presentera hur det gick till, bara ETT MÖJLIGT scenario... Men då ramlar vi tillbaka på ljudlösa bomber, otillräckligt med tid för att rigga det hela, att tornen inte alls föll som från en kontrollerad demolering etc. Det blir bara pinsamt tyst så fort man frågar om beskrivning på ett hypotetiskt sprängscenario... och ändå sitter samma foliehattar och påstår att den officiella versionen skulle läcka vatten. Jag tror att ordet vi letar efter är patetiskt.

Är väl ännu ingen av dom som kunnat motbevisa något i den officiella versionen heller?
Citera
2008-06-06, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrophonix
EDIT!

.....så varför varför varför ser vi smältande stål rinna över massorna?...

Nu är vi där igen...
Kan du på något sätt styrka detta påstående om smält stål??
(Jag kommer inte att hålla andan medans jag väntar...)

/T
Citera
2008-06-06, 20:09
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av plast_i_gräset
haha.
Kim såg din avatar och misstog dig för al-ciada.
Hohohoho. Helt rätt :d Ja jag tyckte väl motrepliken var osedvanligt "goddag yxskaft" t o m för att vara från AQ.
Citera
2008-06-06, 22:35
Medlem
Pads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Ciada
Tell the truth nigger.
http://youtube.com/watch?v=tD5WlQ54Sg0&feature=PlayList&p=F74C7730346 4304C&index=11

Mmm, the cutting edge of twoofer evidence? Hey, det är ju jootjoobe.

Citat:
Hoppas att ni "vinner" när ni inte gör det så blir det arkebusering framför en tegelvägg.

Jag noterar att du fortsätter sitta i ett hörn och bete dig son en tvååring istället för att faktiskt presentera argument och svara på frågor.

Pajas
Senast redigerad av Pad 2008-06-06 kl. 22:38.
Citera
2008-06-06, 22:46
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Tell the truth nigger.
http://youtube.com/watch?v=tD5WlQ54Sg0&feature=PlayList&p=F74C7730346 4304C&index=11

Har du gett upp helt nu eller?
Citera
2008-06-07, 01:20
Medlem
SLOBs avatar
Uteslutande länkpost raderad. Samt trams.

Al-Ciada får en tillsägelse för detta. Jag har inte bara sagt till, jag har dessutom gjort en sticky om det.

/mod
Senast redigerad av SLOB 2008-06-07 kl. 01:25.
Citera
2008-06-07, 21:25
Medlem
Sollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pad
blabla minst en halv hjärna.
Men högst trekvarts, harjagrätt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto