Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Just i det här fallet väljer de att bortse från vittnen som inte stödjer den officiella versionen.
Om man har vittnet som vittnar om två saker, vilken sida väljer man att tro på? Den mest trovärdiga. Hur kan man ha gått tillväga? Person A hävdar att han hört smällar. (Nu är smällar inte ens samma som bomber men..)
Man kikar sedan igenom ett antal inspelningar, ingenstans finns sprängningar. Är detta vittne trovärdigt?
Se bara skaparen av Loose change, trots att hela ettan är en jävla lögn från start till mål gör han en till film med lika många falskheter, ren lögn. Varför? Pengar? Kändisskap? Vad vet jag.
Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Så deras uttalande här stämmer inte?
Vilket utalande menar du? Orkar verkligen inte sitta igenom 10minuter av någonting som du snappat upp som något vettigt..
Vad tycker du är mest väsentligt i övrigt? Den rapport man gett ut av sitt arbete eller föreläsningar under vägen? Det fina med vetenskap är att man drar slutsatsen på slutet.
Du hävdade att man inte brytt sig om sprängmedel, rapporten säger annat. Ditt påhitt mot ett skriftligt bevis, duger det?
Citat:
Ursprungligen postat av Lienno
Vad tror du fick honom att ändra sitt vittnesmål helt och säga att han inte sagt det han sagt? Det måste väl finnas en anledning?
Vad spelar det för roll vad jag personligen tror? Kanske hans kristna mor inte ville att han skulle antyda något. Kanske han insåg att han haft fel uppfattning i stundens hetta. Ärligt talat bryr jag mig inte då det saknar betydelse, varför han ändrade sig är så jävla oviktigt..