Citat:
Ursprungligen postat av Thaddeus
Det verkar ju ändå inte spela någon roll, Heiwa har ju en fullföljd utbildning från chalmers. (och om vi ska dra fram ett till argument till min fördel här är att ni sväljer all skit "kunniga" och utbildade civilingenjörer säger till er som stämmer överens med den officiella versionen, medan en utbildad chalmers som är topp 20 i världen över tekniska högskolor för övrigt.)
"Vi" har alltid drivit linjen att folk som levererar alltid slår folk som inte levererar. Utbildning är bra, men ingen garanti i sig. Att endast lita på någon för att de är professoror är galet, titta bara på "sannings"rörelsens egen Judy Wood som tror att det var hemliga rymdvapen som låg bakom.
Heiwa som hävdat att det skulle gå att släppa ovandelen från någon kilometer (minns inte den exakta höjden heller) utan att global kollaps skulle hända har liksom bränt allt förtroendekapital.
Väntar bara på att få reda på vilken kvasivetenskap Elgiganten utövar.
Citat:
Bara spekulationer, du har dock alla medel för att få dem att sluta Elgiganten. Berätta dina kvalifikationer, eller svara på några av mina grundläggande frågor som kommer stegra i svårighet tills jag får reda på exakt hur långt du har kommit i ditt sökande efter kompetens inom området grundläggande fysik och matematik.
Jag kan inte komma på något skäl till att ElGiganten skulle simma ut i ditt OT-träsk med mindre än att du i gengäld faktiskt lovar vad SMA föreslog som motprestation (du vet det där om hur de osynliga bomberna skulle gå till). Om du lovar det som motkrav mot första frågan så tror jag nog att ElGiganten kan tänka sig att svara på den.
Varför tog du med den där parantesen i fråga två förresten? Jag fick aldrig något svar på det? Är det något jag bör inkludera när jag lär ut matematik?