Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Är det någon som gör sig till åtlöje så är det väl du. Du sitter på allvar och menar att dessa företag och deras anställda var med i konspirationen?
Nej inte någonstans påstår det jag det. Det blir ganska svårt att diskutera när du fantiserar ihop en teori, påstår den är min och sedan ber mig försvara den.
Citat:
Att de fått förhandsinformation om när WTC 7 skulle sprängas och instruktioner över när de skulle säga vissa saker?
Ja den saken verkar ju uppenbar, eller du menar faktiskt att det faktum att de rapporterar om byggnadens kolapps 20 minuter för tidigt, och vet att det inte kommer dö så många och tom vet vad som förosakade raset på bästa vis och mest logiskt förklaras med att "hon snubblade på en siffra"?
Citat:
Allvarligt talat, hör du inte hur jävla korkat det låter?
"Snubblade på siffra", jo det låter fantastikt korkat.
Citat:
Och tror du inte att EN enda av alla dessa reportrar och journalister som varit med i konspirationen skulle ha gått ut och berättat det vid det här laget? Att ingen av dem skulle fått samvetskval över det faktum att de varit med i ett terrordåd som dödat tusentals personer?
Som sagt, projicera inte över dina sjuka fantasier på mina inlägg, det omöjliggör en diskussion. Är dessutom ganska osnyggt.
Citat:
Har du någon teori kring detta?
Har du någon teori kring detta?
Tja, öva upp din läsförståelse eller lägg band på din fantasi.