Citat:
Ursprungligen postat av Pannlampa
Kopplingen mellan kraschen och skadorna i lobbyn är inte verifierat eftersom det finns motstridiga uppgifter. Det finns inget vetenskapligt i detta påstående och därför förblir det också bara ett pseudovetenskapligt påstående.
Var är dessa motstridiga uträkningar då?
eller existerar dom bara innanför foliehatten?
Har du läst NIST rapport?
Så bara för att DU inte läst detta så existerar det inte?
Klok världsbild du har!!!!!!!
Så inget i uträkningen var fel? Bra. Då behåller vi den och väntar på att du skall presentera något som är i närheten av detta!
Jag tror att vi som vanligt INTE kommer att få se något.
Citat:
Ursprungligen postat av Pannlampa
Jag hävdar inte det, utan det är vittnesmålen som beskriver vad de kände och hörde, och visst är detta inte helt bevisat, men det måste utredas till fullo och det är just detta som är min huvudsakliga poäng, återigen vad är ditt problem med det, du vill väl få svar på alla dina frågor eller?
Så du har inte läst vad NIST har skrivit om vittnesmål?
Men jag trodde du var ute efter sanningen?
För att ett vittnesmål skall bli bekräftat så behöver övrig bevisning få bitarna att falla på plats.
Man bör alltså hitta spår efter sprängmedel, man bör hitta en rimlig orsak till att man skulle behöva spränga 102 minuter INNAn raset. Man har ju gått igenom detta med kända CD firmor. Ingen håller med om att det ser ut som att detta skulle vara en CD.
Ljud av smällar räcker inte långt för att bevisa explosiva medel.
Den dag ni kan plocka fram aker som kan bekräfta dessa ämne så kan ni återkomma.