Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
Det visar inte vad de vill. Detta påstående indikerar, tycker jag varjefall, att de hade en dold agenda bakom de siffror de matade in. De matar tvärtom in de siffror som beövs, inom de realistiska ramar de satt upp, för att få slutresultatet att i så hög grad som möjligt övernsstämma med verkligheten.
Citat:
Då ska jag svara på frågan.
För, som jag redan sagt åttahundra gånger, detta är så nära sanningen vi kommer. Jag tycker du bör svara på om du tror att NIST medvetet fuskade med siffrorna, eller försökte så gott de kunde.
Nej, jag tror inte att de ansvariga för denna simulering medvetet fuskade med siffrorna.
Citat:
Ja, det KUNDE den, men Bush privata ekonomi är den som spelar störst roll för Bush
Vad ger Bush blanka fan i???
Ja, fast ekonomin KUNDE ha sett annorlunda ut om inte 9/11 hade hänt, eller hur? Det vet varken du eller jag, som du brukar säga...
Ja, fast ekonomin KUNDE ha sett annorlunda ut om inte 9/11 hade hänt, eller hur? Det vet varken du eller jag, som du brukar säga...
Citat:
Du ställde inte en fråga, utan du bad mig länka om jag hade trovärdiga fakta.
Men nu undvek du min fråga faktiskt. Jag frågade om du hade något som du kan bygga ditt påstående på, och än har jag inte sett något svar....
Du skrev "Hur det ligger till med aktieinnehav och oljeintäkter och så vidare vet jag heller inte det minsta om, så länka gärna om du har trovärdiga fakta. Innan jag har bevis för det ena eller det andra är det knappast möjligt att dra några slutsatser."
Vi sitter alltså i samma båt med den enda skillnaden att du hellre litar på att Bush och Silverstein är hedersknyfflar. Trots att den ena av dom är förmodligen världens mest hatade, nu levande man.
Skämt åsido, faktum är att det inte var någon "överraskningsattack" / "något helt oväntat" som Rice, Bush etc påstod.