Citat:
Ursprungligen postat av SinCity
Brukar väl aldrig vara några problem att få tag i JV till det ändamålet, eller är nåt ändrat? Får man inte längre räkna timmar

Nä, men inte för att jag har några försänkningar så kan du PM:a så skall jag försöka visa dig rätt eller fråga nån släkting...
För ett objektivt arbete bör naturligtvis båda sidorna komma till tals, både aktiva och inaktiva kanske? Tänk då på att försöka behandla dem opartiskt då det såklart kan finnas saker som kanske vinklas, medvetet eller ej, utifrån vilka intressen man har...
Peace!
Jo, jag har varit i kontakt med ett f.d. vittne och ville ställa samma frågor till JV för att jämföra svaren. Jag ringde JV först för tre veckor sedan ungefär, när de inte ringt tillbaka efter en vecka ringde jag 4-5 andra ställen utan resultat.
Jag ville ta kontakt med JV för objektivitetens skull och för att det hade gett arbetet större legitimitet. Hade sett snyggt ut i källförteckningen. Nu är jag dock ganska säger på att min reflektion av JV hade blivit densamma även om jag kommit i kontakt med dem.
Tack för ditt erbjudande, tyvärr ska arbetet lämnas in imorgon. Jag ville egentligen bara gråta ut lite här på flashback.
Pratade med min lärare idag och hon var väldigt förvånad att dom inte ringt tillbaka, då hon själv ordnat träffar med dom otaliga gånger.