2009-03-23, 00:55
Medlem
Villons avatar
Köp inte Zlatan nu för helvete, Rafa. Jag har fortfarande förhoppningar om att det blir Liverpool som köper Villa och att han därmed hamnar i en klubb som jag kan stå ut med.
2009-03-23, 01:57
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Liverpool har inte råd med Zlatan..annars hade det vart den perfekta värvningen för dom. Zlatan skulle vara lika dominant i England som han är i Italien
2009-03-23, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Liverpool har inte råd med Zlatan..annars hade det vart den perfekta värvningen för dom. Zlatan skulle vara lika dominant i England som han är i Italien

Varför skulle inte Liverpool ha råd med Zlatan ?
2009-03-23, 02:36
Medlem
Klimovs avatar
Jag tvivlar stark på att Liverpool har 45 miljoner euro, och nästan ännu mer på att Zlatan är en spelare Benitez är intresserad av. Hoppas i alla fall inte det då Gerrard och Torres redan passar perfekt ihop, och det enda vi behöver är kantspelare som kan komplettera dem två bättre än vad Kuyt, Riera, Benayoun och Babel gör.
2009-03-23, 09:13
Medlem
funerals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centrum
Svider sanningen?
Nej, men du kanske ska ta och leta i arkivet då du inte verkar veta för 5 öre på vad fotboll går ut på.
Du ser nån landskamp då och då och kanske nån champions league match nån gång och tror att zlatan ska spruta in en 3-4 baljor varje match för det har du minsann läst i tidningarna.
Eller så är du bara avundsjuk på "en blatte som tror han är nåt"
2009-03-23, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Haha, Ljudberg presterade verkligen inte mycket mer under sin topp.

46 mål i Arsenal under 1997-2006 mot 51 mål i Inter 2006-2009, 12 säsonger mot 4, säger väl bara det en del, för som du säger så är det ju bara "resultaten som räknas"...

Du kan ju inte jämföra en mittfältares målstatistik med en anfallare.

Nu är Zlatan större än Lju8ngberg ändå iofs men Ljungberg är tveklöst närmare zlatan än du tror.
2009-03-23, 12:00
Medlem
Centrums avatar
Sluta nu med att jag skulle vara rasist. Dynga! Vafan jag är själv andra generationen.

Det jag menar är, för att jag ska erkänna Zlatans storhet är att han håller den jämnhet som han leverar i Serie - A hela tiden. I CL och i Landslag, då skulle jag ställa mig i hyllningkören.

Vissa här påstår att han skulle vara världens bäste, men jag tycker att han är snäppet under Ballon D´or potential eftersom han är så ojämn. Han försvinner ibland och det ska man inte om man kandiderar på Ballon D`or.

Att han aldrig har nätat i CL slutspelet säger väl allt egentligen. Så mina vänner kontinuitet på grabbens höga Serie - A nivå överallt och han kan bli något extra.

Mitt marknadsvärde på Zlatan skulle vara 350-400 milj kr. Agenten överdriver 100milj E är förfan 1,1 miljarder kr.
2009-03-23, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centrum
Spelar mindre roll, Jag ser på helheten..

går ej att jämföra en målvakt med en forward!
2009-03-23, 13:02
Medlem
NirvanAs avatar
Någon som vet varför inte ibrahimovic kommer spela mot portugal? (ja jag har gömt mig under en sten under en lång tid )
2009-03-23, 13:17
Medlem
4188s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Någon som vet varför inte ibrahimovic kommer spela mot portugal? (ja jag har gömt mig under en sten under en lång tid )
Avstängd.
2009-03-23, 16:29
Medlem
NirvanAs avatar
Fick han två gula/ett rött innan? visst gäller landskampsavstängningar endast kort från landskamper? det han fått i ligan räknas inte va?
2009-03-23, 16:48
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Fick han två gula/ett rött innan? visst gäller landskampsavstängningar endast kort från landskamper? det han fått i ligan räknas inte va?
Nej kort från ligan räknas inte.. Han har fått ett antal gula tidigare i vm-kvalet och är därför nu avstängd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in