2008-09-16, 23:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkluder
Om han tyckte det var svårt ska han prova att hoppa stillastående, få upp foten i huvudnivå och klacka in den. Och du Kenta - stora spelare behöver inte titta på målet, de vet redan vart det är

Med Zlatans målsinné så tvivlar jag.
2008-09-16, 23:36
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bLyGE_kEntA
Ronaldo "försöker" mer klacka in den imål, i Zlatans fall så är han vänd med ryggen mot målet och klackar bollen i princip rakt upp i luften som Vieri inte når.

Och Zlatan skulle aldrig kunna göra ett sånt nickmål som Ronaldo gör mot Roma eller Chelsea. Ronaldo klackade in bollen - precis som Zlatan.
Zlatan försöker visst klacka in den i mål, det är väl uppenbart? Att den sedan åker i en mer bågaktig bana gör det väl inte att han har mer "tur" än Ronaldo vars klack råkar gå mellan benen på en Villa-försvarare? Att han har ryggen mot mål borde väl vara till hans fördel då det ökar svårighetsgraden?

Ja, Zlatan kan inte göra fantastiska nickmål. http://www.youtube.com/watch?v=mLTC8ztUp9M
2008-09-16, 23:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Zlatan försöker visst klacka in den i mål, det är väl uppenbart? Att den sedan åker i en mer bågaktig bana gör det väl inte att han har mer "tur" än Ronaldo vars klack råkar gå mellan benen på en Villa-försvarare?

Ja, Zlatan kan inte göra fantastiska nickmål. http://www.youtube.com/watch?v=mLTC8ztUp9M

Konstigt, den senaste killen jag diskutera med tog också upp det målet. Är väl ett av de få nickmål han gjort. För Zlatan är verkligen pissusel på huvudet, en av hans få svagheter.

Haha, så Zlatans klackmål var inge tur alls? Nejdå, bara skicklighet av teh superswede. Hans överhypning i Sverige börjar bli pinsam nu. Zlatan kommer aldrig att göra ett likadant mål igen, vilket tyder på att det målet var mycket tur.
2008-09-16, 23:43
Medlem
Citat:
Konstigt, den senaste killen jag diskutera med tog också upp det målet. Är väl ett av de få nickmål han gjort. För Zlatan är verkligen pissusel på huvudet, en av hans få svagheter.

Haha, så Zlatans klackmål var inge tur alls? Nejdå, bara skicklighet av teh superswede. Hans överhypning i Sverige börjar bli pinsam nu. Zlatan kommer aldrig att göra ett likadant mål igen, vilket tyder på att det målet var mycket tur.

du skulle sett studion på sky sport med Andy Grey, Gus Poyet och Jamie Redknapp. Inte bara i Sverige som Zlatan hyllas....
2008-09-16, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av riquelme
du skulle sett studion på sky sport med Andy Grey, Gus Poyet och Jamie Redknapp. Inte bara i Sverige som Zlatan hyllas....

Klart han hyllas, han är ju bra. Konstigt vore det ju annars. Däremot får han inga egna trådar på engelska forum där som heter "Lionel Messi skill".
2008-09-16, 23:47
Medlem
P.Gs avatar
Citat:

Det är väl klart att ett sådant snyggt nickmål tas upp när du hävdar att han inte kan nicka?

Jag har inte sagt att Zlatan inte hade lite tur. Vad jag vänder mig mot är att han skulle ha haft mer tur än Ronaldo, vilket är ett befängt påstående. Maradona gjorde aldrig en likadan dribblingsräd som den mot England '86. Var det tur bara för det? Tveksamt va.
2008-09-16, 23:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P.G
Det är väl klart att ett sådant snyggt nickmål tas upp när du hävdar att han inte kan nicka?

Jag har inte sagt att Zlatan inte hade lite tur. Vad jag vänder mig mot är att han skulle ha haft mer tur än Ronaldo, vilket är ett befängt påstående. Maradona gjorde aldrig en likadan dribblingsräd som den mot England '86. Var det tur bara för det? Tveksamt va.

Det är väl lite skillnad på Zlatans klackmål och Maradonas solo, Messi har ju gjort ett likadant. Det var så jävla små detaljer som gjorde att Zlatans gick in, och det var tur. Säger inte att det bara var tur, det är ju en äkta Zlatangrej att göra såna där grejer, men jävlar vad stjärnorna ska stå rätt för att den där klacken ska in i mål på den minimala ytan.
2008-09-16, 23:51
Medlem
P.Gs avatar
Citat:
Det är väl lite skillnad på Zlatans klackmål och Maradonas solo, Messi har ju gjort ett likadant. Det var så jävla små detaljer som gjorde att Zlatans gick in, och det var tur. Säger inte att det bara var tur, det är ju en äkta Zlatangrej att göra såna där grejer, men jävlar vad stjärnorna ska stå rätt för att den där klacken ska in i mål på den minimala ytan.
Ytorna som den kunde smita in på var väl lika stora som gluggen mellan Villa-backens ben?
2008-09-16, 23:56
Medlem
feldgraus avatar
Det dröjde faktiskt lite mer än en dag innan ni fastnade i OT-träsket igen. Duktigt. Nu är jag trött på att ni diskuterar annat än Zlatan. Därför har jag raderat 23 inlägg, varav en del var halvt on topic, men ni får skylla er själva. Ett antal av er får även tillsägelser för OT, onödiga skitkommentarer, onödiga svar på inlägg som redan är OT och/eller allmänt trams. Skärpning, än en gång. /MOD

/feldgrau
2008-09-17, 00:04
Medlem
feldgraus avatar
Nu har jag raderat ett par inlägg till som var ganska mycket on topic men eftersom ni har en tendens att gå OT på minsta lilla får ni skylla er själva. Starta på ny kula nu. Diskutera Zlatan. Jämför gärna med Berbatov, men det betyder inte att det är Berbatov som ska behandlas i tråden. /MOD

/feldgrau
2008-09-17, 01:30
Medlem
Über_menschs avatar
Citat:

Zlatan hade inte tur, han hade inte otur
2008-09-17, 09:20
Bannlyst
Även Odes kan ge zlatte beröm från matchen i går

Men när man är storkäftad som slatte är som säger att det bara är att göra mål och avgöra

Då får han/ni förvänta er kritik

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in