2009-07-27, 15:59
Medlem
lanafishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aventura
Verkligen inte. Tar man bara hem Cassano nu så är man klart mycket giftigare.
Milito på topp dessutom och Eto ska ju inte ha några problem med att sätta bollen i mål. Detta må väl vara en positiv sak för Inter. Även för Barcelona.

Du såg inte Inter förra året? Allt handlade om Zlatan, det var han som axlade Inter själv. Nu har jag inte sett Milito jättemycket men Eto'o är inte den som skapar lägen för sig själv. Ska i.a.f. bli skönt att slippa följa Serie A nu.
2009-07-27, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av lanafish
Du såg inte Inter förra året? Allt handlade om Zlatan, det var han som axlade Inter själv. Nu har jag inte sett Milito jättemycket men Eto'o är inte den som skapar lägen för sig själv. Ska i.a.f. bli skönt att slippa följa Serie A nu.

Jag har följt varenda match som Inter har spelat under 3 år. Ifall du inte har sett Milito jättemycket så är det bara och hålla sig undan diskussionen då Eto och Milito är ganska stora måltjuvar. Får man in lite giftiga namn på mittfältet så kan det t.om bli bättre än vad Zlatan lyckades åstadkomma. Men jag håller däremot med att spelet kanske aldrig blir så unikt som Zlatan fick det att se ut.

Så du ska sluta följa Serie A för att Zlatan lämnar? Är du en sådan "Zlatanist" kanske?
2009-07-27, 16:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fyrkantig_boll
Grymt ju..men det är det minsta dom kan göra tycker jag. Vilket jäkla lyft för kanalen att Zlatan kommer till La Liga. Tittarsiffrorna för Serie A lär sjunka i Sverige

Jo verkligen. Zlatanister blir till Barcelona fans.
2009-07-27, 17:36
Medlem
Aritzos avatar
Citat:

Just det jag hatar med att hans övergång.
2009-07-27, 17:39
Medlem
NirvanAs avatar
Är manchester united för min egen del men nu när zlatan går till barcelona kommer man ju titta på några barca matcher, te.x el classico m.m bara för nöjets skull. Inget konstigt med det tycker jag, inte direkt så man blir barca fan pga detta men det blir ännu mer underhållande att se barca nu om man säger så.
2009-07-27, 17:42
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:

Så illa hoppas jag inte att det är..att folk börjar heja på de lag han spelar i för tillfället, det vore ju sjukt
2009-07-27, 17:47
Medlem
kortare video från hans läkarundersökning: http://www.youtube.com/watch?v=5nTvk8k9uwI
2009-07-27, 18:01
Medlem
Smerchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Det som börjar 18:25 är det zlatan presskonferens eller presentationen inför fansen @ camp nou? blir det inga intervjuer?

Presskonferensen, sen ska de väl sända när han går ut o trixar lite inför publiken kl 19.00. Mer vet jag inte.
2009-07-27, 18:01
Medlem
Citat:
Det som börjar 18:25 är det zlatan presskonferens eller presentationen inför fansen @ camp nou? blir det inga intervjuer?
Först presskonferens 18:30 och sedan in på Camp Nou 19:00 är det väl?
2009-07-27, 18:02
Medlem
TKD_1337s avatar
Citat:
Är manchester united för min egen del men nu när zlatan går till barcelona kommer man ju titta på några barca matcher, te.x el classico m.m bara för nöjets skull. Inget konstigt med det tycker jag, inte direkt så man blir barca fan pga detta men det blir ännu mer underhållande att se barca nu om man säger så.

Kan hålla med. Själv är jag Real Madrid fan men har ändå följt Barcas matcher av självklara anledningar. Nu kommer man följa Barcas matcher med lite glädje - då Zlatan kommer spela där.

Men Real Madrid är ändå det enda laget för mig...
2009-07-27, 18:06
Medlem
NirvanAs avatar
Varför "mörkar" dom från läkarundersökningen, inga ord från den, brukar dom inte gå ut med det direkt när den är klar
2009-07-27, 18:07
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Sportbladet ska visa redan från 18:15, riktigt stort detta. Påminner lite om när Stenmark tramsade runt på skidor och hela landet satt och kollade..fast detta är mycket större så klart

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in