2008-06-15, 12:33
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Masinga
Hur mycket har du ens sätt utav RvN? Förmodligen bara matchen mot Frankrike då han fick in en och annan helikopter.

Hur mycket jag har sett?
Massa matcher när han lirade i både M-United och Real Madrid.
Vadå, tror du att jag inte är intresserad av fotboll bara för att jag e ny på forumet eller?

Lägg ner!
2008-06-15, 12:35
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:
Hur mycket har du ens sätt utav RvN? Förmodligen bara matchen mot Frankrike då han fick in en och annan helikopter.

Han har ju varit en stort bidragande orsak till 2 raka la-liga titlar för R.M!
Och en extrem målspottare av rang, fin teknik.
2008-06-15, 12:39
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Han har ju varit en stort bidragande orsak till 2 raka la-liga titlar för R.M!
Och en extrem målspottare av rang, fin teknik.

Jag har ingenting emot att du tar med Rvn men din motivering köper jag inte.

"Detta är bara min egna lista, ej byggd på statistik utan vilka som trollar bäst och spelar roligast boll"

Du inser väll att orden "trolla" och "roligast" fotboll inte är speciellt synonyma med Ruud?
2008-06-15, 12:44
Medlem
C4H8O3s avatar
Citat:

"Detta är bara min egna lista, ej byggd på statistik utan vilka som trollar bäst och spelar roligast boll"

Du inser väll att orden "trolla" och "roligast" fotboll inte är speciellt synonyma med Ruud?

Som sagt, han har en mycket fin teknik, kan slå sanslösa passningar och göra båda otroligt snygga mål och mindre snygga mål.
Han kanske inte gör lika fina dribblingar som Z-I och C-R men jag tycker ändå han är en "boll-trollare".
2008-06-15, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av C4H8O3
Som sagt, han har en mycket fin teknik, kan slå sanslösa passningar och göra båda otroligt snygga mål och mindre snygga mål.
Han kanske inte gör lika fina dribblingar som Z-I och C-R men jag tycker ändå han är en "boll-trollare".

Jag trodde väl aldrig att man skulle få se ordet bolltrollare nämnas i en beskrivning utav RvN
2008-06-16, 17:27
Medlem
Sujoks avatar
Citat:

Roligt är väl subjektivt din nöt?
2008-06-16, 18:11
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sujok
Roligt är väl subjektivt din nöt?

Visst är det så..
Senast redigerad av Masinga 2008-06-16 kl. 18:13.
2008-06-18, 23:25
Bannlyst
Zlatan från Rosengård är kraftigt överskattad. Det såg man ju med all önskvärd tydlighet nu. Är han så bra som "ALLA" säger så skulle han ju ha avgjort matchen mot Ryssland på egen hand och dessutom det här med att han kan göra samma sak med en apelsin det som John Carew kan göra med en fotboll är ju bara för patetiskt. OM han nu är så bra som "ALLA" hävdar, skulle han på egen hand dribblat bort 3-4 spelare och sedan satt bollen i krysset. Men som vanligt vek han ned sig när det handlade om en viktig match.
2008-06-18, 23:26
Medlem
Luffsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Zlatan från Rosengård är kraftigt överskattad. Det såg man ju med all önskvärd tydlighet nu. Är han så bra som "ALLA" säger så skulle han ju ha avgjort matchen mot Ryssland på egen hand och dessutom det här med att han kan göra samma sak med en apelsin det som John Carew kan göra med en fotboll är ju bara för patetiskt. OM han nu är så bra som "ALLA" hävdar, skulle han på egen hand dribblat bort 3-4 spelare och sedan satt bollen i krysset. Men som vanligt vek han ned sig när det handlade om en viktig match.

Here we go again ....
2008-06-18, 23:28
Medlem
Citat:

Du är sjukt korkad.

Avgå!
2008-06-18, 23:35
Medlem
Masingas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huuuz
Du är sjukt korkad.

Avgå!

Jag hoppas innerligt att Zlatan bojkottar svenska landslaget. Hur mycket skit ska en spelare behöva få av okunniga svenskar som tror att han är GUD. Först klagar man på att han inte gör mål i landslaget på 2 år sen när han väl levererar igen så är han en hjälte och folk överöser han med superlativ. Sen så går han mållös från en match och då är han genast överskattad och klarar inte av att bära Sverige på sina axlar. Helvete vad jag hoppas att han ALDRIG mer spelare för det här otacksamma landets människor.
2008-06-18, 23:36
Medlem
Ballooos avatar
Citat:

Många målar ju upp Zlatan som som en fotbollsgud som kan göra vad som helst med bollen i den här matchen gör han ju massor med enkla misstag, och man kan inte skylla på hans jävla knä.
Så visst är han kraftigt överskattad inge snack.
Bra spelare javisst men inte så mycket mer.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in