Citat:
Ursprungligen postat av
KringEx
Hur fort känner ni av effekt efter att ni svalt pillerna? Tre kvart? en timme?
EDIT
visste inte ens om att Metamina fanns kvar tills jag fick hem 30st i posten
Jag har efter några år nu äntligen fått lite balans i medicineringen så jag också orkat testa andra metoder att ta mina attentin och även analysera lite.
Tar jag hela tabletter 2-10st så känner jag i princip ingenting varken när det går in eller ur kroppen.
Kommer på mig själv ibland med långa utläggningar om saker som borde förklarats på sekunder men annars inget.
Bombar jag så brukar jag ta 5-10st och krossa i ett ark toapapper och då får jag en lugn och skön känsla efter ca 30 min som håller i sig en timme drygt sen är det dags igen.
Under den tiden så är jag ganska produktiv och kan åstadkomma saker men trots den lugna känslan så sprattlar jag med benen konstant.
Tar jag nasalt så brukar jag inte få i mig mer än 20mg men det kickar igång snabbt och jag känner verkligen av den ökade vakenheten. Men sen snorar jag som aldrig förr men då gäller det att varken snyta sig eller dra in det för mycket så det hamnar i munnen.
Doser över 10 st (50mg) brukar bara göra mig mer stirrig så det är bara slöseri, bättre att fylla på oftare enligt mig.
Högsta dosen jag tagit vid ett tillfälle är 200mg. Kanske händer det mer vid högre dos, berätta gärna det isåfall

.