Citat:
Ursprungligen postat av Peatrea
Vad är det för doser av ritalin och concerta du tar? hur många mg tar du på en dag ungefär?
Amfetamin är lite lurigt för det reagerar väldigt olika för olika människor, förutom just ruset som inte skiljer sig mycket så får somliga en ordentlig avtändning om det aldrig hinner lämna kroppen innan de fyller på med mera, så vad jag egentligen undrar är om du tar uppehåll ibland och hur mycket du stoppar i dig per dag. gissningsvis tar du för mycket och det är därför du får ångesten, prova ett uppehåll från och med imorgon till och med måndag morgon och känn efter hur du känner dig på måndag innan du kliver på de vita prickarna igen!
Jag har 100 mg ritalin, men jag har testat nästan alla doser under det o högst 120 mg.
Jag brukar ta så mycket uppehåll som jag orkar med, men det är samma sak ändå...jag blir galen. brukar ha uppehåll på 2 eller 3 dagar....beror på.
nu har jag inte tagit sen i onsdags. jag har provat mindre doser men antingen så funkar det inte eller så är det som att ta en rohypnol.
har tagit affe förr och inte haft nå problem med ångesten från det. fast jag har ju bara testat det 2 gånger så...