2016-06-10, 18:12
Medlem
Risken med att köpa i Göteborg?

Har hört att GBG är tjacktätast i Sverige. Men det innebär väl också fler risker när det är flera inblandade och anonymiteten ökar.
Hur stor är risken när man köper tjack men får nåt annat eller utblandat istället?
Skiftar det med var man bor och hur mycket?
Citera
2016-06-10, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zwackets
Har hört att GBG är tjacktätast i Sverige. Men det innebär väl också fler risker när det är flera inblandade och anonymiteten ökar.
Hur stor är risken när man köper tjack men får nåt annat eller utblandat istället?
Skiftar det med var man bor och hur mycket?
Har inte erfarenhet av att något varit utblandat av det jag sugit på.
Förvisso finns det RC-droger som påminner om tjack, även för inbitna. A-PBP exempelvis, något kortare rustid och något mer frätande dock.

Men som svar: nej, oddsen att du blir lurad höjs inte p.g.a. att det är tjacktätt, stor stad eller större anonymitet. Om det inte är tjack du får så är det ofta inte ens den du köper av som vet om det utan den har i sin tur blivit lurad på en större mängd som måste väck Oddsen att du får något utbankat skit som du behöver en tesked av är dock statisk om du letar på gatan.

edit:
Citat:
Ursprungligen postat av Arabies
Båda näsborrarna för snabbare och högre absorberingsgrad.

300mg är en stor lina, om du inte har ruskigt skitigt knark. Hur som helst, hur länge effekten sitter i beror på vilken du menar. Ruset, allt ifrån två till sex timmar, men effekten som helhet kan hänga i upp till tolv timmar.
300mg är väl ändå inte en stor missbruksdos? Vet folk som slog i sig 0.8or IV bara för kicken. Då aceton(?)renat pulvet. Förvisso var det en råbarkad tjackis på 100 pannor
Senast redigerad av lolicon 2016-06-10 kl. 18:46.
Citera
2016-06-10, 22:07
Medlem
polseks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lolicon

300mg är väl ändå inte en stor missbruksdos? Vet folk som slog i sig 0.8or IV bara för kicken. Då aceton(?)renat pulvet. Förvisso var det en råbarkad tjackis på 100 pannor

0,3 är ingen stor dos för en iv-torsk nej. Min gamla kran låg tydligen uppe på 1.8g när han var igång som mest (han lever inte längre, lol). Men nasalt så är det absolut en stor lina som lär kännas i snoken.

Som du nämner också så sker ju en annan rening (om ej aceton så åtminstone när du löser upp i vatten och drar upp med filter i pumpen, skiten/slagget ska ju stanna)
Jag tolkade det inte alls som att det var så du menade lolicon men, iv-torskarna är i en klass för sig (med en helt annat toleransökning också), mycket just p g a vad du säger: iv-torskar är oftast kicktorskar! Det är därför det ska maxas hela jävla tiden. Jag får nästan dödsångest av den där s.k. kicken när det känns som "Oh jepp, nu är det något hemmakokt skit i mitt blodomlopp, det känns som om jag brinner och jag hoppas jag inte dör" -typ.
Förlåt avstickaren, nosat på doset.
Citera
2016-06-10, 22:23
Medlem
Redlinezs avatar
Jag och några polare har tagit amfetamin ett par dagar nu. 3 dagar tror jag vi har kört. En av mina vänner har inte tagit något tjack sedan 3-4 tiden idag och han undrar om det är lugnt att ta lite gabapentin 300mg kapslar? Jag tänkte att det kanske är lugnt eftersom den är så mycket svagare än lyrica så kramprisken ökas väl inte lika mycket som det var lyrica? Eller bör han skippa gaban idag? Ursäkta rörigt inlägg men är ganska väck.

Trevlig helg på er alla!
Citera
2016-06-11, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Jag och några polare har tagit amfetamin ett par dagar nu. 3 dagar tror jag vi har kört. En av mina vänner har inte tagit något tjack sedan 3-4 tiden idag och han undrar om det är lugnt att ta lite gabapentin 300mg kapslar? Jag tänkte att det kanske är lugnt eftersom den är så mycket svagare än lyrica så kramprisken ökas väl inte lika mycket som det var lyrica? Eller bör han skippa gaban idag? Ursäkta rörigt inlägg men är ganska väck.

Trevlig helg på er alla!
Varför skulle öht lyrica och tjack leda till större risk för kramp?
Citera
2016-06-11, 14:58
Medlem
Ghurps avatar
Jag har fått sjult okontrolerade ryck värsta jag upplevt hittils. Det är sjukt jobbigt. Tips på lindra???
Citera
2016-06-11, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghurp
Jag har fått sjult okontrolerade ryck värsta jag upplevt hittils. Det är sjukt jobbigt. Tips på lindra???

Rent spontant ikto kanske om det beror på att kroppen är spänd.
Citera
2016-06-11, 19:16
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Varför skulle öht lyrica och tjack leda till större risk för kramp?

Hört att gabapentin och lyrica sänker kramptröskeln. Sedan gör väl amfetamin det också? Isåfall finns det ju risk för krampanfall tänkte jag. Men någon mer kunnig inom detta för gärna ge ett korrekt svar så man vet mer säkert.
Citera
2016-06-11, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Hört att gabapentin och lyrica sänker kramptröskeln. Sedan gör väl amfetamin det också? Isåfall finns det ju risk för krampanfall tänkte jag. Men någon mer kunnig inom detta för gärna ge ett korrekt svar så man vet mer säkert.
Aldrig hört att tjack kan orsaka kramp, eventuellt spasmer, fast det är en reaktion vid överdos och då är det pumpen som krånglar och inte primärt nerverna. Varit med vid ett par överdoser av amfetamin så helnovis är jag inte. Jag tror att det är lugnt, men som det välkända uttrycket lyder "better safe than sorry", lycka till! Jag resonerar på det sättet att det inte blir en kontraindiktion i hjärnan då dem går på GABA och tjack på sig signalsubstanser.

Med vänlig hälsning

Edit: ska väl slå till med det att jag faktiskt har tagit både amfetamin, zopiklon och lyrica i en stöt.
Senast redigerad av lolicon 2016-06-11 kl. 20:07.
Citera
2016-06-11, 20:23
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Aldrig hört att tjack kan orsaka kramp, eventuellt spasmer, fast det är en reaktion vid överdos och då är det pumpen som krånglar och inte primärt nerverna. Varit med vid ett par överdoser av amfetamin så helnovis är jag inte. Jag tror att det är lugnt, men som det välkända uttrycket lyder "better safe than sorry", lycka till! Jag resonerar på det sättet att det inte blir en kontraindiktion i hjärnan då dem går på GABA och tjack på sig signalsubstanser.

Med vänlig hälsning

Edit: ska väl slå till med det att jag faktiskt har tagit både amfetamin, zopiklon och lyrica i en stöt.

Vet också att just amfetamin inte ska ge krampanfall men menade mer när man blanda dom samma dag. Jag gav min polare lite ikto istället så han slapp ta sina gabapentin.

Men tack för svar i alla fall !
Citera
2016-06-12, 18:21
Medlem
Ghurps avatar
Det var inte krampanfall utan sjukt starka kroppsliga ryck som jag vore fysiskt handikappad. Stesolid och oxy hjälpte inte. Smällde i mig 4 alvedon av starkaste styrka så började det lugna ner sig.

Var inte amfetamin utan RC 3-bmc kanske bara 15mg sen bek-ethyl som jag använder rätt ofta
Det var bara en liten lina sen blev det inget mer. Så ingen överdosering. Antar kroppen inte tål 3-bmc. Jag visste inte vart jag skulle lägga inlägget. För det var en jävla ryck i fingrarna också
Citera
2016-06-14, 18:00
Medlem
Jag har ätit alla jävla verktabletter och lugnande sen 1999.Va jag märkt är att har du riktigt AF.
Så slår det ut allt. jag tar inga tabletter när jag tar AF längre.
Kokain däremot är lite lurigt. Där har jag fått konstiga effekter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in