Skriver åt en vän som är misstänksam över vad han har fått/tagit. Själv har jag 0 koll på amfetamin.
Han skrev till mig:
Var o köpte dos igår, som enligt XXX skulle vara dunder,så ville passa på ifall det faktiskt stämmer då allt det senaste har enligt mig varit tvärkasst. Så imorse är jag ju lite för nyfiken att låta bli att testa så jag en tar mig en bomb som jag brukar göra, och innan jag har ens har hunnit få i mig frukosten så känner jag att något kommer krypande, inte bara ett tjack rus utan även ett jävligt bra humör, vilket är väldigt ovanligt för mig att få utan typ lyrica eller akohol.
Det var ett väldigt intensivt rus, jag uppfattar ju inte förens på eftermiddagen hur onykter jag faktiskt är.
Det är senare på dagen när klockan närmar sig 5 som jag inser att jag har knappt har fyllt på, max något enstaka streck och har inte haft någon tanke på mat. det är då jag börjar ana att det "omöjligt" kan endast vara amfetamin i det jag svalt i mig, för såhär jävla bra brukar jag aldrig må vanligtvis
Någon som känner igen detta?
Kan det vara meta-bankat eller något annat?
Är det vanligt att amfetaminet är bankat med något som ger mer/annat rus? Jag tänker att man endast bankar ut med något verkningslöst för att höja volymen.
Finns det test att beställa och i så fall vart? Letade på ST men där fanns inte.
Han skrev till mig:
Var o köpte dos igår, som enligt XXX skulle vara dunder,så ville passa på ifall det faktiskt stämmer då allt det senaste har enligt mig varit tvärkasst. Så imorse är jag ju lite för nyfiken att låta bli att testa så jag en tar mig en bomb som jag brukar göra, och innan jag har ens har hunnit få i mig frukosten så känner jag att något kommer krypande, inte bara ett tjack rus utan även ett jävligt bra humör, vilket är väldigt ovanligt för mig att få utan typ lyrica eller akohol.
Det var ett väldigt intensivt rus, jag uppfattar ju inte förens på eftermiddagen hur onykter jag faktiskt är.
Det är senare på dagen när klockan närmar sig 5 som jag inser att jag har knappt har fyllt på, max något enstaka streck och har inte haft någon tanke på mat. det är då jag börjar ana att det "omöjligt" kan endast vara amfetamin i det jag svalt i mig, för såhär jävla bra brukar jag aldrig må vanligtvis
Någon som känner igen detta?
Kan det vara meta-bankat eller något annat?
Är det vanligt att amfetaminet är bankat med något som ger mer/annat rus? Jag tänker att man endast bankar ut med något verkningslöst för att höja volymen.
Finns det test att beställa och i så fall vart? Letade på ST men där fanns inte.
Hallå!
Jag är vännen och som LionFromZion skriver blev jag misstänksam efter tagit första 0,3-0.4 bomben. Det var alldeles för bra rus för att vara vanligt tjack. Klagar inte på ruset, jäklar vilken vecka det blev. Fast det hade sina dåliga stunder också.
Jag beställde hem ett multiscreen test som testar för åtta substanser. Jag tog en del av tjacket, löste upp det i ett mindre glas vatten och följde sedan instruktionerna för testet.
Testet visade positivt för tjack, meta, MDMA och kanske lite kokain.
Har någon av er varit med om detta? Om dom försökte göra dåligt tjack till dundertjack så misslyckades dom.
Kommer få fler tester på måndag som är andra märken för att se om det blir samma resultat.
https://i.imgur.com/gfkfzJc.jpeg
https://i.imgur.com/lY5NtJW.jpeg
Även lite nyfiken på hur min avtändning kommer bli då jag körde på i 6 dagar. Tjack och MD har jag upplevt många gånger men jag har läst att Meta ska vara riktigt illa. Men jag har kanske inte fått i mig den mängden som dom fick. Jag bombade kanske 6 till 8 gram av "dunder tjacket" under veckan, kanske lite mer.
Har någon varit med om liknande tjack som kan beskriva hur ni upplevde eran AT?
Ska inte förneka att jag vill köra igen, skapade sjukt roliga minnen och kroppen tappade även något kilo. Men jag kan inte rekommendera det, inte i en hel vecka. Tog dumma beslut och ett av dom satte mig i en farlig situation.
10/10 hade gjort det igen men begränsat till ett dygn.
Senast redigerad av whiterosee 2025-09-21 kl. 18:54.
Senast redigerad av whiterosee 2025-09-21 kl. 18:54.