2025-09-21, 18:35
Medlem
whiterosees avatar

Hallå!
Jag är vännen och som LionFromZion skriver blev jag misstänksam efter tagit första 0,3-0.4 bomben. Det var alldeles för bra rus för att vara vanligt tjack. Klagar inte på ruset, jäklar vilken vecka det blev. Fast det hade sina dåliga stunder också.

Jag beställde hem ett multiscreen test som testar för åtta substanser. Jag tog en del av tjacket, löste upp det i ett mindre glas vatten och följde sedan instruktionerna för testet.
Testet visade positivt för tjack, meta, MDMA och kanske lite kokain.

Har någon av er varit med om detta? Om dom försökte göra dåligt tjack till dundertjack så misslyckades dom.
Kommer få fler tester på måndag som är andra märken för att se om det blir samma resultat.

https://i.imgur.com/gfkfzJc.jpeg
https://i.imgur.com/lY5NtJW.jpeg

Även lite nyfiken på hur min avtändning kommer bli då jag körde på i 6 dagar. Tjack och MD har jag upplevt många gånger men jag har läst att Meta ska vara riktigt illa. Men jag har kanske inte fått i mig den mängden som dom fick. Jag bombade kanske 6 till 8 gram av "dunder tjacket" under veckan, kanske lite mer.

Har någon varit med om liknande tjack som kan beskriva hur ni upplevde eran AT?

Ska inte förneka att jag vill köra igen, skapade sjukt roliga minnen och kroppen tappade även något kilo. Men jag kan inte rekommendera det, inte i en hel vecka. Tog dumma beslut och ett av dom satte mig i en farlig situation.

10/10 hade gjort det igen men begränsat till ett dygn.
Senast redigerad av whiterosee 2025-09-21 kl. 18:54.
Citera
2025-09-21, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whiterosee

Hallå!
Jag är vännen och som LionFromZion skriver blev jag misstänksam efter tagit första 0,3-0.4 bomben. Det var alldeles för bra rus för att vara vanligt tjack. Klagar inte på ruset, jäklar vilken vecka det blev. Fast det hade sina dåliga stunder också.

Jag beställde hem ett multiscreen test som testar för åtta substanser. Jag tog en del av tjacket, löste upp det i ett mindre glas vatten och följde sedan instruktionerna för testet.
Testet visade positivt för tjack, meta, MDMA och kanske lite kokain.

Har någon av er varit med om detta? Om dom försökte göra dåligt tjack till dundertjack så misslyckades dom.
Kommer få fler tester på måndag som är andra märken för att se om det blir samma resultat.

https://i.imgur.com/gfkfzJc.jpeg
https://i.imgur.com/lY5NtJW.jpeg

Även lite nyfiken på hur min avtändning kommer bli då jag körde på i 6 dagar. Tjack och MD har jag upplevt många gånger men jag har läst att Meta ska vara riktigt illa. Men jag har kanske inte fått i mig den mängden som dom fick. Jag bombade kanske 6 till 8 gram av "dunder tjacket" under veckan, kanske lite mer.

Har någon varit med om liknande tjack som kan beskriva hur ni upplevde eran AT?

Ska inte förneka att jag vill köra igen, skapade sjukt roliga minnen och kroppen tappade även något kilo. Men jag kan inte rekommendera det, inte i en hel vecka. Tog dumma beslut och ett av dom satte mig i en farlig situation.

10/10 hade gjort det igen men begränsat till ett dygn.

AT:n suger mer än en thaimassör när man kliver av Meta, men är ju väldigt individuellt dock. Jag personligen har nog aldrig mått sämre psykiskt efter högt intag under 3-4 veckor
Citera
2025-09-23, 08:23
Medlem
whiterosees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qalowlow
AT:n suger mer än en thaimassör när man kliver av Meta, men är ju väldigt individuellt dock. Jag personligen har nog aldrig mått sämre psykiskt efter högt intag under 3-4 veckor

Det är vad jag hört från många bekanta också, kan inte varit mycket meta i tjacket då jag mår ganska OK på dag 3 utan. Men det kanske inte krävs mycket meta för att känna något, för jag har aldrig känt mig så klarvaken i 2-3 dygn på vanligt tjack som jag gjorde på detta.
Citera
2025-09-30, 04:32
Medlem
Tjena!

Kanske jag som är efterbliven eller inte blir nöjd med svaret jag hittar, eller rent av en blandning av båda anledningarna

Hur fan doserar ni dag två och bortåt?
Jag försöker å försöker men känns mer som att jag bara sitter i nån form av neutralt stadie och inte riktigt kommer igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in