2017-07-09, 09:33
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappaPundare
Stilnoct kanske?

Hört att man kan börja hallucinera från dem dock. Känns inte så optimalt kanske.

Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Beror på din tolerans. Endel behöver bara ett par atarax och slocknar. För mig funkar diazepam eller ksalol bäst.
Men vill du helt däcka,rök lite heroin,så somnar du bra. Polarna får väcka dig med en lina tjack och festivalen kan börja igen

Tjacktolerans? Aldrig tagit dagligen så ingen nämnvärd tolerans. Ligger vaken minst 8h efter sista linan oavsett hur mkt gräs jag röker (hjälper inte för sömn längre pga tolerans).

Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Flunitrazepam eller Triazolam är helt klart bäst benso för att få sig lite sömn.

Tack! Ingen risk att man är helt groggy när man vaknar då? Krockar fluni med några andra substanser dagen efter? MDMA, tjack, LSD/svamp, opiater, alkohol??
Citera
2017-07-09, 10:09
Medlem
The-Overminds avatar
Tja har en påse kladdtjo jäkligt Nice Som jag tyvärr hat lagt fingrar och nycklr i under kvällen hur skulle ni gjort om ni ville preparera den för IV . Vill ju inte panga in massa bakterier
Citera
2017-07-09, 10:13
Medlem
esants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluepant
Hört att man kan börja hallucinera från dem dock. Känns inte så optimalt kanske.

Det kan man! Sen huruvida man upplever det som jobbigt eller som ett rent nöje beror nog på person och situation. Det var rätt roligt när det hände mig, typ varannan bok i bokhyllan såg ut som den var lite inskjuten, min matta såg ut som en kulle, det buktade under täcket som att det låg någon där, och en tavla mm började röra på sig lite smått. Den mest skruvade hallisen var nog det där att plana ytor kunde börja bukta, som mattan t ex.

Men om du bara ligger och blundar tills du somnar så märks det nog inget. Jag fattade inte att en ny verklighet hade tagit form runt omkring mig förrän jag råkade slå upp ögonen efter att ha blundat en stund.
Citera
2017-07-09, 10:17
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av esant
Det kan man! Sen huruvida man upplever det som jobbigt eller som ett rent nöje beror nog på person och situation. Det var rätt roligt när det hände mig, typ varannan bok i bokhyllan såg ut som den var lite inskjuten, min matta såg ut som en kulle, det buktade under täcket som att det låg någon där, och en tavla mm började röra på sig lite smått. Den mest skruvade hallisen var nog det där att plana ytor kunde börja bukta, som mattan t ex.

Men om du bara ligger och blundar tills du somnar så märks det nog inget. Jag fattade inte att en ny verklighet hade tagit form runt omkring mig förrän jag råkade slå upp ögonen efter att ha blundat en stund.

Tror nog jag kör på nån hederlig benzo istället Alprazolam, diazepam eller flunitrazepam? Eller en kombination av två?
Citera
2017-07-09, 10:39
Medlem
esants avatar
Citat:
Tror nog jag kör på nån hederlig benzo istället Alprazolam, diazepam eller flunitrazepam? Eller en kombination av två?

Jag tror jag fattar . Har ingen erfarenhet av alpra, dia eller flunitra men om du hade tänkt dig MDMA-rus dagen efter så skulle jag nog ta någon korttidsverkande för att den inte ska dämpa ruset, vilket isåfall skulle innebära att dia antagligen går bort.
Citera
2017-07-09, 11:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Alprazolam har kortast halveringstid om du vill att det ska hinna gå ur kroppen till dagen därpå.
Citera
2017-07-09, 15:05
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Alprazolam har kortast halveringstid om du vill att det ska hinna gå ur kroppen till dagen därpå.

Precis hade tänkt köra på ksalol men sen läste jag att en del menar att de inte är optimala för att sova på? Och att den del inte somnar när de är tjackade trots alprazolam?
Citera
2017-07-09, 15:08
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Precis hade tänkt köra på ksalol men sen läste jag att en del menar att de inte är optimala för att sova på? Och att den del inte somnar när de är tjackade trots alprazolam?
Det beror väl egentligen på hur lätt du har att sova överlag. Alprazolam lättar mycket av den eventuella ångesten och så vilket brukar räcka för mig att somna på men så har jag överlag lätt att sova efter jag tagit stimulantia. Flunitrazepam lär vara enklast att somna på även om det har lite längre halveringstid men det borde inte förstöra ruset av mdma dagen efter mer än att det kanske tar udden av det en aning.
Citera
2017-07-10, 01:32
Medlem
Bluepants avatar
Citat:
Det beror väl egentligen på hur lätt du har att sova överlag. Alprazolam lättar mycket av den eventuella ångesten och så vilket brukar räcka för mig att somna på men så har jag överlag lätt att sova efter jag tagit stimulantia. Flunitrazepam lär vara enklast att somna på även om det har lite längre halveringstid men det borde inte förstöra ruset av mdma dagen efter mer än att det kanske tar udden av det en aning.

Sömnlösheten för mig är inte direkt orsakad av ångest, kan bara inte somna. Kan exempelvis röka en del, dricka ett par starköl + ta några valeriana och en timme senare må riktigt skapligt och vara 100% ångestfri men ändå ligga i 8h som om jag sover – fast bara utan att någonsin faktiskt somna.

Inser nu att jag nog inte kommer kunna få tag på flunitrazepam innan datumet då jag kommer behöva dem. Vad tror du om Alprazolam (Ksalol) och nån karta Diazepam (Bensedin) som backup? Skulle man ev. kunna ta alprazolam och en mindre dos diazepam ifall nödvändigt? Då lär diazepamen vara så pass lite att det inte gör en helt groggy dagen efter? Kan även ordna iktorivil men det kanske inte är lika effektivt som diazepam ifall man har svårt att sova. Eller kan imovane vara något?
Senast redigerad av Bluepant 2017-07-10 kl. 01:53.
Citera
2017-07-10, 03:08
Medlem
szabos avatar
Alltså, är det bara jag som jämt börjar prata för mig själv när jag tagit tjack? JÄMT. Skitirriterande. Alltid på engelska också. Blir liksom att jag ibland pratar med mig själv eller pratar som om någon lyssnade. Då jag fortfarande bor hemma så hoppas jag inte att familjen hört något. Jag mumlar ju bara, men tänker om någon i familjen är i rummet bredvid

Exempelvis kan jag komma på mig själv med att jag måste kolla brevlådan då posten troligen kommit och då mumlar jag för mig själv typ "Oh, right, I have to go check the letter box. We always get the post around two'o'clock here, so it should be there by now." liksom ???? varför?????
Senast redigerad av szabo 2017-07-10 kl. 03:12.
Citera
2017-07-10, 05:48
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av szabo
Alltså, är det bara jag som jämt börjar prata för mig själv när jag tagit tjack? JÄMT. Skitirriterande. Alltid på engelska också. Blir liksom att jag ibland pratar med mig själv eller pratar som om någon lyssnade. Då jag fortfarande bor hemma så hoppas jag inte att familjen hört något. Jag mumlar ju bara, men tänker om någon i familjen är i rummet bredvid

Exempelvis kan jag komma på mig själv med att jag måste kolla brevlådan då posten troligen kommit och då mumlar jag för mig själv typ "Oh, right, I have to go check the letter box. We always get the post around two'o'clock here, so it should be there by now." liksom ???? varför?????
Jag har pratat med osynliga varelser på tjack så det kan alltid bli värre.
Citera
2017-07-12, 01:04
Medlem
FeedMyInfections avatar
Okej, suttit och läst både här och en hel rad sidor nästan hela kvällen men hittar inget konkret (folk som motsäger varann osv).

Undrar om någon som har bra koll på amfetamin kanske har ork samt lust att skriva vilka kosttilskott jag bör ha, för att ge någon form av skydd mot de skador amfetamin kan ge.

Sen om det kunde hamna på första sidan vore det suveränt, trött efter att ha gått igenom så oerhört mycket sidor samt trådar.

Kan tillägga att jag äter relativt bra under bruk (frukost/lunch/middag).

Samt dricker mängder med vatten + en resorb om dagen vid bruk.

Sover nästintill varje natt, benzo vid behov.

Vad ska jag inhandla för kosttilskott för att skydda kropp och knopp vid bruk helt enkelt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in