Citat:
Ursprungligen postat av
Tourlife2020
Vet du om jag kan ta en Aspirin utan koffein i nu när jag festar? Treo på svenska.
Tack snälla. Är så tacksam för er i denna tråden.
Skulle undvika acetylsalicylsyra(Treo) på amfetamin då det är väldigt blodförtunnande, så man kan räkna med riktigt imponerande näsblod ifall man snortar för att inte nämna andra mindre trevliga saker. Däremot så ska det vara helt ok att ta paracetamol(vilket jag trodde Aspirin var)
Ang. benzofrågan så ja. Om man absolut vill få slut på effekten så är sådant som schizomediciner riktigt bra (för att inte nämna iktorivil, funkar bra på mig iaf). Dessa verksamma ämnen är vad du är ute efter i så fall: Ziprasidon, Risperidon, Olanzapin, Quetiapin, Klozapin, Aripiprazol, Haloperidol, Lurasidon, Paliperidon, Amisulprid. (Om du får utskrivet av läkare är nog Quetiapin en av de lättare att få då det används för depression i stor mängd också)
Ha i åtanke att dessa neuroleptikum har en tendens att göra att de flesta narkotika-klassade substanser funkar "sämre". Du blir däremot redigt trött och hungrig av dom vilket passar rätt bra ifall man tar amfetamin
EDIT: Kan tillägga att jag gick på Zyprexa och Klozapin en lååång tid och riktigt hög dos då jag var feldiagnoserad med schizoaffektiv. Absolut inga droger hade effekt på mig, men å andra sidan fick jag inte AT heller så passade på att samlade ihop en hel del Lyrica under tiden eftersom jag kunde sluta helt med den utan att märka någon skillnad