Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2020-11-26, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Det man ska ha klart för sig när det gäller Meta är också att bilden av meta/meth och methmissbruk är också mycket mer av en livsstil än att bara bruka substansen. Jag säger inte att vi lika gärna kan ta meta som vanligt hederligt amfetamin, jag vill själv absolut inte ha meta i mitt tjack om jag får välja. Men det är inte så mycket att vara rädd för, är det jag försöker säga.

Där måste jag tillägga också att metamfetamin också används som ADHD-medicin i USA.
Så någon överdrivet stor skillnad är det inte.

//Z
Citera
2020-11-26, 04:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttdyrkaren
Det man ska ha klart för sig när det gäller Meta är också att bilden av meta/meth och methmissbruk är också mycket mer av en livsstil än att bara bruka substansen. Jag säger inte att vi lika gärna kan ta meta som vanligt hederligt amfetamin, jag vill själv absolut inte ha meta i mitt tjack om jag får välja. Men det är inte så mycket att vara rädd för, är det jag försöker säga.
Så sant. Om detta nu innehåller lite meta så får det vara okej. Jag får anpassa mig.
Jag mår inte dåligt eller har ångest av att vara vaken så länge efteråt.
Många gånger tänker jag på vad mina vänner som tar Kokain snörvlar i sig. Tror det jag tar är bättre även fast det kanske är meta i.

Men om det sliter enormt på kroppen och psyket kan jag nog inte festa 2 dagar i veckan länge
Citera
2020-11-26, 04:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znuskhummer
Vad hände sen? Råkade du helt enkelt komma över det eller nån som bjöd dig?
//Z

EDIT: inser nu att detta börjar urarta i chatliknande form.
Vi har alltid folk hemma. I princip alla använder kokain. En vän spräckte en tallrik med guld dekoration i min micro så jag gick ner för att städa upp.
Han förklarade att han preparerade amfetamin och pratade lika illa som mig om kokain.
Så den kvällen tog jag och tyckte det var lösningen på allt.

Att jag festar igen betyder mycket för mig. Jag var väldigt isolerad i gruppen förut.
Typiskt Kontroll freak...

Ja det kan nog uppfattas som chat men ni hjälper ju mig här nu så det borde ju vara okej
Citera
2020-11-26, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tourlife2020
Vi har alltid folk hemma. I princip alla använder kokain. En vän spräckte en tallrik med guld dekoration i min micro så jag gick ner för att städa upp.
Han förklarade att han preparerade amfetamin och pratade lika illa som mig om kokain.
Så den kvällen tog jag och tyckte det var lösningen på allt.

Att jag festar igen betyder mycket för mig. Jag var väldigt isolerad i gruppen förut.
Typiskt Kontroll freak...

Ja det kan nog uppfattas som chat men ni hjälper ju mig här nu så det borde ju vara okej

Okej, skönt att det hjälper för dig iallafall mot dina problem. Det är ju alltid nåt...
Micrade han vaket, varför? Eller läste jag fel?

//Z
Citera
2020-11-26, 04:45
Medlem
Citat:
Okej, skönt att det hjälper för dig iallafall mot dina problem. Det är ju alltid nåt...
Micrade han vaket, varför? Eller läste jag fel?

//Z
Jag uttryckte mig dåligt, min svenska är inte på topp länge.
Han värmde en tallrik i micron. Eftersom det var äkta guld på den så exploderade den.

Men jag gjorde misstaget och la in en rejäl hög i micron och körde på en minut

Hela köket fullt av amfetamin och tallriks bitar.
Jag lär mig varje dag

Flashback har dock varit och är det bästa för mig. Jag har och får enormt mycket hjälp.
Är så tacksam
Citera
2020-11-26, 04:48
Medlem
Citat:
Jag uttryckte mig dåligt, min svenska är inte på topp länge.
Han värmde en tallrik i micron. Eftersom det var äkta guld på den så exploderade den.

Men jag gjorde misstaget och la in en rejäl hög i micron och körde på en minut

Hela köket fullt av amfetamin och tallriks bitar.
Jag lär mig varje dag

Flashback har dock varit och är det bästa för mig. Jag har och får enormt mycket hjälp.
Är så tacksam

Stackars micro haha, funkar den efter det?

Ja Flashback är ett bra forum. Håller med.
Citera
2020-11-26, 04:50
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Vet du om jag kan ta en Aspirin utan koffein i nu när jag festar? Treo på svenska.

Tack snälla. Är så tacksam för er i denna tråden.
Skulle undvika acetylsalicylsyra(Treo) på amfetamin då det är väldigt blodförtunnande, så man kan räkna med riktigt imponerande näsblod ifall man snortar för att inte nämna andra mindre trevliga saker. Däremot så ska det vara helt ok att ta paracetamol(vilket jag trodde Aspirin var)

Ang. benzofrågan så ja. Om man absolut vill få slut på effekten så är sådant som schizomediciner riktigt bra (för att inte nämna iktorivil, funkar bra på mig iaf). Dessa verksamma ämnen är vad du är ute efter i så fall: Ziprasidon, Risperidon, Olanzapin, Quetiapin, Klozapin, Aripiprazol, Haloperidol, Lurasidon, Paliperidon, Amisulprid. (Om du får utskrivet av läkare är nog Quetiapin en av de lättare att få då det används för depression i stor mängd också)

Ha i åtanke att dessa neuroleptikum har en tendens att göra att de flesta narkotika-klassade substanser funkar "sämre". Du blir däremot redigt trött och hungrig av dom vilket passar rätt bra ifall man tar amfetamin

EDIT: Kan tillägga att jag gick på Zyprexa och Klozapin en lååång tid och riktigt hög dos då jag var feldiagnoserad med schizoaffektiv. Absolut inga droger hade effekt på mig, men å andra sidan fick jag inte AT heller så passade på att samlade ihop en hel del Lyrica under tiden eftersom jag kunde sluta helt med den utan att märka någon skillnad
Senast redigerad av MorsLillaGosse 2020-11-26 kl. 04:56.
Citera
2020-11-26, 04:55
Medlem
Citat:
Stackars micro haha, funkar den efter det?

Ja Flashback är ett bra forum. Håller med.
Den jobbar på för fullt här i detta huset.
Tror dock inte vi kommer använda den till mat någonsin.

Jag har säkert blivit lite beroende av detta men när vi börjar jobba igen är denna Covid livsstilen över. Det blir säkert inte lätt att inte ha såhär trevlig två dagar i veckan men det är inget jag kan tänka på nu.
Att festa är en coping mechanism för många av oss.
Så vi kör på här och hoppas på det bästa vad än det nu är vi snörvlar i oss
Citera
2020-11-26, 04:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse
Skulle undvika acetylsalicylsyra(Treo) på amfetamin då det är väldigt blodförtunnande, så man kan räkna med riktigt imponerande näsblod ifall man snortar för att inte nämna andra mindre trevliga saker. Däremot så ska det vara helt ok att ta paracetamol(vilket jag trodde Aspirin var)

Ang. benzofrågan så ja. Om man absolut vill få slut på effekten så är sådant som schizomediciner riktigt bra (för att inte nämna iktorivil, funkar bra på mig iaf). Dessa verksamma ämnen är vad du är ute efter i så fall: Ziprasidon, Risperidon, Olanzapin, Quetiapin, Klozapin, Aripiprazol, Haloperidol, Lurasidon, Paliperidon, Amisulprid. (Om du får utskrivet av läkare är nog Quetiapin en av de lättare att få då det används för depression i stor mängd också)

Ha i åtanke att dessa neuroleptikum har en tendens att göra att de flesta narkotika-klassade substanser funkar "sämre". Du blir däremot redigt trött och hungrig av dom vilket passar rätt bra ifall man tar amfetamin

Sålänge man håller sig till en enstaka dosering med anti-psykotiska vid avslut av sitt race, så är du ej påverkad av dess amfetaminhämmande egenskaper efter ca 24 timmar. Så brukar det vara för mig åtminstone.

//Z
Citera
2020-11-26, 04:58
Medlem
MorsLillaGosses avatar
Citat:
Jag har säkert blivit lite beroende av detta
Bara att ha i åtanke att amfetamin ej är fysiskt beroendeframkallande. Om det är någon tröst.

Dock en jävel på att skapa psykiskt beroende och fucka upp dopaminutsläpp i hjärnan
Citera
2020-11-26, 04:59
Medlem
Stjaertsmoers avatar
Citat:
Håller med om det påståendet om man endast utgår ifrån en viss svensk darknet marknad.
Ren amfetamin är ingen myt där jag handlar.

//Z

På apoteket då antar jag? Du skriver också att metamfetamin används som ADHD-medicin i staterna, vilket också tyder på att du har kört kliniska grejer?

Tjacket som inhandlats på gatan, darknet, leffe på stan, nåns bästa polares tremänning eller av någon kvacksalvare på en hemmafest, whatever. Allt sånt smörj är så långt ifrån "rent" eller "100%" att det är löjligt. SPECIELLT såna som ens tar upp hur dundrigt deras dunderpulver dundrar, ska man passa sig för. En bra produkt talar för sig själv och det är inte en jävel som lirar med "rent tjack".
Citera
2020-11-26, 05:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorsLillaGosse

EDIT: Kan tillägga att jag gick på Zyprexa och Klozapin en lååång tid och riktigt hög dos då jag var feldiagnoserad med schizoaffektiv. Absolut inga droger hade effekt på mig, men å andra sidan fick jag inte AT heller så passade på att samlade ihop en hel del Lyrica under tiden eftersom jag kunde sluta helt med den utan att märka någon skillnad

Denna listan är jag fantastisk! Tack! Vi har en läkare som kommer hit så jag skriver ner detta så kan han råda mig. Han festar ju lite själv misstänker jag så han bör nog hitta något.

Herregud vad ni kan mycket här. Detta är ju rena kemi kursen.

Skall rota igenom vad dom andra har i sina badrum. Kanske det finns hopp om att sova idag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in