2017-02-03, 14:09
Medlem
Hur får man "amfetamineffekten" att vara så länge som möjligt i kroppen. Förlänger mkt mat effekten lr (som jag misstänker) planar den ut den?
Citera
2017-02-03, 21:49
Medlem
IIIDraculs avatar
nån annan som alltid brukar få ont i tandkött och tänder på ett läbbigt vis? känns alltid som att tänderna blir känsliga på tjack.
Citera
2017-02-05, 09:58
Medlem
Raxxorzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul
nån annan som alltid brukar få ont i tandkött och tänder på ett läbbigt vis? känns alltid som att tänderna blir känsliga på tjack.
Det beror nog på att munnen blir sjukt torr.
Citera
2017-02-06, 00:26
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz

Det gör det, även vasokonstriktionen man får av Amfetamin känner man också av i munnen.
Citera
2017-02-06, 03:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IIIDracul

Citat:
Ursprungligen postat av Raxxorz

Citat:
Ursprungligen postat av LilaFlaska
Det gör det, även vasokonstriktionen man får av Amfetamin känner man också av i munnen.

Jag brukar försöka att undvika det där genom att tugga tuggummi och försöka dricka ordentligt med vatten.

Magnesium brukar lätta på spänningarna i käkarna också om du får ont i tänderna för att du går och biter ihop av käkspänningar.
Citera
2017-02-06, 04:10
Medlem
LilaFlaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kench
Jag brukar försöka att undvika det där genom att tugga tuggummi och försöka dricka ordentligt med vatten.

Magnesium brukar lätta på spänningarna i käkarna också om du får ont i tänderna för att du går och biter ihop av käkspänningar.

Bättre med sugtabletter från apoteket som ökar salivproduktionen.
Tuggandet sliter massvis på tänderna och man kommer får ont i hela käken.

Såvida inte det så att man inte kan sluta gnissla tänder eller biter ihop hårt hela tiden.
Då är tuggummi en bra lösning.

Sen såklart vatten.
Citera
2017-02-06, 16:33
Medlem
Tja! Tänkte höra vad man kan göra när man upplever kramper under ett amfetaminrus.. gillar pushen av tjacket, så tar gärna lite mer hela tiden än jag ska, får alltså då mindre kramper här & där..

Bästa lösningen: Ta mindre tjack.. men om jag vill ligga lite ovan då?

Tänker mig vad som helst, magnesiumcitrat har jag(hjälper den formen av magnesium vid ett afferus?)

Bör ha alla mineraler och vitaminer i kroppen, intar vitamin/mineralsupplement för träning, käkar inga frukter eller grönsaker dessvärre..

OT-fråga: Finns det en bra lista med effektiva hjälpmedel när man tagit amfetamin? Vätskeersättning, mineraler och vitaminer kommer jag på + bra kost/sömn.

Är även intresserad av olika typer av stretching som kan tänkas vara optimala när man försätter kroppen i detta tillstånd.. alla tips är hjärtligt välkomna!

edit: vet ej om kramper är rätt ord, men ibland när vissa muskler anstränger sig, så låser de sig fast liksom..kunnigt folk får gärna utveckla detta.
Senast redigerad av gradado 2017-02-06 kl. 16:36.
Citera
2017-02-06, 17:02
Medlem
orrecrists avatar
Vad brukar ni banka erat tjack med?
Citera
2017-02-06, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Vad brukar ni banka erat tjack med?

Smäll i lite insulin i pulverform så blir nog dina kunder nöjda, alternativt så bankar du inte!
Citera
2017-02-07, 22:05
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gradado
Smäll i lite insulin i pulverform så blir nog dina kunder nöjda, alternativt så bankar du inte!

Tänkte mer för en egen del om man kommer över jävligt starka varor. Hört att man tom ska banka ut rent tjack då molekylerna binder sig bättre & kroppen tar upp mer.

Insulin? Jo tjena.
Citera
2017-02-08, 05:14
Medlem
rajrajmfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Tänkte mer för en egen del om man kommer över jävligt starka varor. Hört att man tom ska banka ut rent tjack då molekylerna binder sig bättre & kroppen tar upp mer.

Insulin? Jo tjena.

Man ska ALDRIG banka sitt tjack.
Citera
2017-02-08, 20:10
Medlem
Vet någon om det är safe att ta ett par Lyrica, typ 600 mg, för att försöka kunna somna i natt vid midnatt-senast 02? Brukar bli dåsig på det, men osäker på hur det går ihop med tjack egentligen (då speciellt vid försök till sömn). Tog ett tar rediga linor vid 14 och fyllde sedan på 16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in