2015-08-04, 03:05
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlllINeedIsAHello
Komma hem ensam, tjackad, uttråkad. Tips på era udda, spännande, underhållande tidsfördriv?
Om de finns nån pub öppen så dra dit och ta ett par järn. Annars kan du ju kika in på Flashbacks egna chatt som du hittar här
Citera
2015-08-05, 02:16
Medlem
420anonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orkaarinte
Okej, jag tjackade och eade varje dag under emmaboda men tuggade knappt någonting, har istället börja spänna tungan uppåt och bakåt (för att jag får så ont i käkarna) och har nu fått extremt ont i typ hela ansiktet haha, finns det något som hjälper mot detta? Är ju inne på vecka 2 nu och avslappningsövningar har inte tagit mig någonstans. Är liksom svullen långt ner i halsen och musklerna värker liksom. Tveksamt att det skulle vara uttorkning av något slag då jag drack i snitt 4 liter vatten per dag under emmaboda och kanske 6-7 nu. Gillar vatten ja

OCH

Jag känner inte av tjack och dyl längre? Jag får alla bieffekter men jag blir inte glad eller får det där "ruset" utan blir mer "go", delvis samma med e och koks. Tar jag för mycket får jag bara konstiga muskelryckningar och blir jättevarm. E kan ge lite eufori i 20 min av kanske. Kan tilläggas att jag tjackar+ear varje helg, oftast en dag men ibland 3. Ear ibland under sex men i regel på koks så om man säger i snitt 2 gånger i veckan, kan det vara att jag behöver ta en paus? Konstigt bara för e som man borde behöva ta "paus" ifrån kan jag köra på med utan problem men främst tjacket känner jag inget av längre. Kan dra en fet lina och gå och lägga mig dirr efter liksom. Får inga välbehagskänslor av koks heller men använder det inte på det sättet ändå så det gör mig inte så mycket.

Eller jo, ibland när jag drar några linor när jag rökt, kanske 0,5g i alla fall kan jag få lite välbehagskänslor osv men det är ju ingen partystämning direkt haha.

Okej väldigt ostrukturerat kanske, sorryyyyy
Ett uppehåll på några veckor lär göra stor skillnad.
Citera
2015-08-07, 00:33
Medlem
IIIDraculs avatar
Hur ofta går ni på lukten när ni köper? Avstår ni om det inte luktar som tjack vanligtvis gör? Har råkat ut för tjack som luktar annorlunda flera gånger nu, det ena var skitsvagt och det andra okej men svidee mycket värre i näsan än vanligt tjack. Jag löste upp lite i alkohol av det första som var mer gult till färgen och det löstes upp direkt, anar att det är meta eller bankat med meta då? Hur vet man om det är meta?
Citera
2015-08-07, 20:18
Medlem
Uppkörning på måndag kl 09:46, vågar man ta lite grann ikväll på fyllan?
Citera
2015-08-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Uppkörning på måndag kl 09:46, vågar man ta lite grann ikväll på fyllan?
Ja varför inte, så länge du inte kör ett långt race så är det väl inga problem.
Citera
2015-08-07, 22:39
Medlem
Hur vanligt är det egentligen att man blandar ut amfetamin i sverige?
Citera
2015-08-08, 15:34
Moderator
kvm3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Morotshumlan
Hur vanligt är det egentligen att man blandar ut amfetamin i sverige?
Det sker i regel snarare än i undantag - frågan är snarare hur pass utbankat det är.
Citera
2015-08-08, 21:32
Medlem
Dexter007s avatar
Vad tror ni om att köpa några flaskor från HÄR och ha när man tjackar? Låter ju perfekt för det.

Är "rymdmat", vilket är allt man behöver få i sig i flytande form. Det görs av linfrö, hempfrö, sesam, vitt ris och dextros, sen tillsätts vitaminer och mineraler, helt naturligt. Folk använder det som fullständiga måltidsersättningar, men tror fan det är värt att köpa några flaskor att ha endast när man kör tjack. Vad tror ni?
Citera
2015-08-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Vad tror ni om att köpa några flaskor från HÄR och ha när man tjackar? Låter ju perfekt för det.

Är "rymdmat", vilket är allt man behöver få i sig i flytande form. Det görs av linfrö, hempfrö, sesam, vitt ris och dextros, sen tillsätts vitaminer och mineraler, helt naturligt. Folk använder det som fullständiga måltidsersättningar, men tror fan det är värt att köpa några flaskor att ha endast när man kör tjack. Vad tror ni?
Inte särskilt värt enligt mig, främst med tanke på priset. Visst är det säkert behändigt och så men man kan ju lika gärna dricka nutrilett och trycka i sig någon proteinbar. Eller ja, helt enkelt tvinga i sig vanlig mat. Det är inte så jädra rockigt såklart men det går.
Citera
2015-08-09, 06:56
Medlem
Citat:

Om det är omöjligt för dig att äta vanligt när du tar amfetamin kanske det kan vara något. Verkar ju vara en väldigt kompakt måltid. Annars säger jag som föregående postare att det mest verkar vara ett slöseri med pengar, går ju alltid att tvinga sig till att äta något, det funkar för mig iaf.
Citera
2015-08-09, 19:05
Medlem
Dexter007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tureturetap
Om det är omöjligt för dig att äta vanligt när du tar amfetamin kanske det kan vara något. Verkar ju vara en väldigt kompakt måltid. Annars säger jag som föregående postare att det mest verkar vara ett slöseri med pengar, går ju alltid att tvinga sig till att äta något, det funkar för mig iaf.
Nä ni har nog rätt, vid första ögonkastet lät det smidigt men blir inte värt priset om man räknar med frakten. Men innehåller ju bara naturliga grejer, borde man itne kunna göra en egen version mycket billigare hemma?

Klart man kan försöka tvinga i mig, men jag får otroligt svårt med fast föda, bättre med måltidsersättning och lite banener och sånt. Men måltidersättningarna ligger på mellan 100-200 kcal per portion, tillskillnad mot den produkten jag länkade som var en komplett ersättning med 670 kcal per portion. Man vill ju inte få i sig mindre kcal än vanligt när man kör tjack.

Sen undrar jag hur länge stora pupiller håller i sig efter tjack at? Drog sista linan igår vid midnatt, sovit 2-3 timmar med diazepam och tänkte sova lite till nu, har bara för mig att pupillerna var stora under ruset.
Senast redigerad av Dexter007 2015-08-09 kl. 19:09.
Citera
2015-08-10, 03:38
Medlem
Citat:
Nä ni har nog rätt, vid första ögonkastet lät det smidigt men blir inte värt priset om man räknar med frakten. Men innehåller ju bara naturliga grejer, borde man itne kunna göra en egen version mycket billigare hemma?

Klart man kan försöka tvinga i mig, men jag får otroligt svårt med fast föda, bättre med måltidsersättning och lite banener och sånt. Men måltidersättningarna ligger på mellan 100-200 kcal per portion, tillskillnad mot den produkten jag länkade som var en komplett ersättning med 670 kcal per portion. Man vill ju inte få i sig mindre kcal än vanligt när man kör tjack.

Sen undrar jag hur länge stora pupiller håller i sig efter tjack at? Drog sista linan igår vid midnatt, sovit 2-3 timmar med diazepam och tänkte sova lite till nu, har bara för mig att pupillerna var stora under ruset.
Drick en gainomax, en nutrilett och ett par glas proviva. Ta även en c-vitamin brus och en proteinbar om du lyckas få ner det. Några bitar knaperstekt bacon fungerar också. Det räcker ganska långt. Men personligen tycker jag att det är smidigare att käka vanlig mat. Har du svårt för det kan du skölja ner det med stora mängder vatten, ta två tuggor av valfri maträtt och svälj det med vatten. Att äta det utan någon vätska att skölja ner med är fullt omöjligt, dock.

De stora pupillerna sitter i tills du har somnat, om jag minns rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in