Citat:
Ursprungligen postat av
tureturetap
Om det är omöjligt för dig att äta vanligt när du tar amfetamin kanske det kan vara något. Verkar ju vara en väldigt kompakt måltid. Annars säger jag som föregående postare att det mest verkar vara ett slöseri med pengar, går ju alltid att tvinga sig till att äta något, det funkar för mig iaf.
Nä ni har nog rätt, vid första ögonkastet lät det smidigt men blir inte värt priset om man räknar med frakten. Men innehåller ju bara naturliga grejer, borde man itne kunna göra en egen version mycket billigare hemma?
Klart man kan försöka tvinga i mig, men jag får otroligt svårt med fast föda, bättre med måltidsersättning och lite banener och sånt. Men måltidersättningarna ligger på mellan 100-200 kcal per portion, tillskillnad mot den produkten jag länkade som var en komplett ersättning med 670 kcal per portion. Man vill ju inte få i sig mindre kcal än vanligt när man kör tjack.
Sen undrar jag hur länge stora pupiller håller i sig efter tjack at? Drog sista linan igår vid midnatt, sovit 2-3 timmar med diazepam och tänkte sova lite till nu, har bara för mig att pupillerna var stora under ruset.