2013-04-04, 00:23
Medlem
Pqps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pqp
Någon med lite input i om hur ett rus kommer te sig om man väljer att köra två olika sätt att administrera det på samtidigt, typ dra en rövpanna och en rykare efter det, blir det som jag förväntar mig då en bra rush och fort påslag av rykaren och inom kort en stegring av rövisen? Det bästa av två världar dvs.

Jag sket i den planen, tänkte testa då jag inte tyckte att jag fick någon vidare skjuts av doset, så jag blev förbannad och tänkte att då får jag väl skapa en skjuts då. 1,5-2m vatten, 1g dos, pondus på kolven utan att bry mig. Nu förstår jag förtjusningen i tjack iv efter två vakna helger, krävs lite vetenskap och förståelse för att bli nöjd förstår jag nu. Det är inte samma barnlek som att prutta i en dolc, då kan man ju fan vara rullstolsbunden och ändå få en bra skjuts.

Mvh,
Draken Tjackutandningsson.
Citera
2013-04-04, 01:01
Medlem
znors avatar
FYFAN! Svettats såna otroliga mängder sen kl 18 idag. Så det droppar ner på golvet, brutalt.
Intagit öl 2FA+Tjack, tänkte fortsätta häva öl tills det ger verkan. Måste jag tillsätta vatten?
Vill helst att magen ska vara full av öl, behöver dra i mig ett 10tal inom 2-3tim iaf, så vatten passar inte in.
Men det kan knappas vara bra att förlora såna här mängder vätska, dyngblött hår är bara en barnlek.
Haft i mig en ok dos 2FA och en ok dos tjack.

Btw efter hur länge efter en lina tjack tycker ni alkoholen börjar kännas av? Lägg till benso med.
Visst fan kan man nå dit hyfsat fort, om man då ger sig fan på det. Och så avslutas allt i ett härligt, fint och ett stabilt bensorus.

Nu efter 1 snabb öl och lite xanor har kroppen hoppat ner några grader, men förut, ofy. Tur att man slapp ställa in sig hos "normalt"folk, det hade ALDRIG gått. Tur att inte svetten luktar något alls iofs.
Må väl!
Senast redigerad av znor 2013-04-04 kl. 01:27.
Citera
2013-04-04, 04:53
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
FYFAN! Svettats såna otroliga mängder sen kl 18 idag. Så det droppar ner på golvet, brutalt.
Intagit öl 2FA+Tjack, tänkte fortsätta häva öl tills det ger verkan. Måste jag tillsätta vatten?
Vill helst att magen ska vara full av öl, behöver dra i mig ett 10tal inom 2-3tim iaf, så vatten passar inte in.
Men det kan knappas vara bra att förlora såna här mängder vätska, dyngblött hår är bara en barnlek.
Haft i mig en ok dos 2FA och en ok dos tjack.

Btw efter hur länge efter en lina tjack tycker ni alkoholen börjar kännas av? Lägg till benso med.
Visst fan kan man nå dit hyfsat fort, om man då ger sig fan på det. Och så avslutas allt i ett härligt, fint och ett stabilt bensorus.

Nu efter 1 snabb öl och lite xanor har kroppen hoppat ner några grader, men förut, ofy. Tur att man slapp ställa in sig hos "normalt"folk, det hade ALDRIG gått. Tur att inte svetten luktar något alls iofs.
Må väl!

Eftersom ALLA(?) Som är så skrivkåta inte får fram ord, kan jag hjälpa mig själv, inte första gången.
Visst fan slår ölen! Men har faktiskt väldigt svårt att få ner dom, brukar vara väldigt enkelt
Ska överlåta mig till drickandet, och se vad som sker. Antagligen en post till om att ölen slog bra osv.
Vad än som kommer så uppdaterar jag. Eftersom ingen annan gör det!
Citera
2013-04-04, 06:40
Medlem
Går det att blanda imovane och tjack?
Citera
2013-04-04, 08:03
Medlem
amadeuzzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx
Varför skulle du vilja blanda dom två? Jag brukar ta imovane om jag råkat festa till det lite mycket och har en tidig tid nästa dag att passa. Blir oftast lite sömn då iaf.

EDIT: Så nej det borde inte vara någon fara, alla reagerar olika.
Senast redigerad av amadeuzzz 2013-04-04 kl. 08:09.
Citera
2013-04-04, 10:23
Medlem
kputzkis avatar
Citat:
Eftersom ALLA(?) Som är så skrivkåta inte får fram ord, kan jag hjälpa mig själv, inte första gången.
Visst fan slår ölen! Men har faktiskt väldigt svårt att få ner dom, brukar vara väldigt enkelt
Ska överlåta mig till drickandet, och se vad som sker. Antagligen en post till om att ölen slog bra osv.
Vad än som kommer så uppdaterar jag. Eftersom ingen annan gör det!

rekomenderar ingen att dricka öl istället för vatten för att påslaget av tjack/annan cs blir för mycket
alkoholen torkar ut dig ännu mer!

så är det bättre med benzo+vatten...tacka mig dagen efter
Citera
2013-04-04, 16:05
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kputzki
rekomenderar ingen att dricka öl istället för vatten för att påslaget av tjack/annan cs blir för mycket
alkoholen torkar ut dig ännu mer!

så är det bättre med benzo+vatten...tacka mig dagen efter

Ah det sägs (tackar dig) ska väl sägas sågs väl nu, men öl dricker jag. Och mår bra, blir nog att häva runt 1L vatten iaf. Känner att det bara kommer unna mig efter jag har somnat,
Har (dock fått mer tjack hur kan man säga dock om detta vita, klara, kroppsligtbivriande pulver?.
Polaren, han är inte den som viker sig för något som helst, tryck en kniv i han, den åker ut och tar dig i ett så kallat hugg. fyfan. Men han killen som varit spruttjackis, sa att ATn va förjävlajävlig,
Sa han? Han yttrar sig inte om vad han tycker är ynka avtädningsbesvär.
Och säger, du ska bara veta hur det kan vara. Och tydligen ger detta tjack(intygar även att jag intagit en HELT ok dos 2FA. Och bara droppat svett, önska jag kunde ta min förnuft till fånga tidigare, vet ju mat+vätska enkel logik 1+1 = En utväg.
Men har öl rider ut hela skiten över dagen (16:00?WTF) Ser ut som klockan kan ticka snabbt till godnatt - I hope. "I got sunshine in a bag*********" Vill inte höra men vi inget annat än att dra det tjacket. Ett jävla (nej inte hjärndöd) bara lite slö på vissa saker.

AH TÄNK MER, klart som fan, du vet att du behöver vatten, ändå så ska du misshandla den otränade kroppen har. KEEP THE FUCK UP. Idiot,
Citera
2013-04-04, 17:10
Medlem
timetoendits avatar
Citat:
Ah det sägs (tackar dig) ska väl sägas sågs väl nu, men öl dricker jag. Och mår bra, blir nog att häva runt 1L vatten iaf. Känner att det bara kommer unna mig efter jag har somnat,
Har (dock fått mer tjack hur kan man säga dock om detta vita, klara, kroppsligtbivriande pulver?.
Polaren, han är inte den som viker sig för något som helst, tryck en kniv i han, den åker ut och tar dig i ett så kallat hugg. fyfan. Men han killen som varit spruttjackis, sa att ATn va förjävlajävlig,
Sa han? Han yttrar sig inte om vad han tycker är ynka avtädningsbesvär.
Och säger, du ska bara veta hur det kan vara. Och tydligen ger detta tjack(intygar även att jag intagit en HELT ok dos 2FA. Och bara droppat svett, önska jag kunde ta min förnuft till fånga tidigare, vet ju mat+vätska enkel logik 1+1 = En utväg.
Men har öl rider ut hela skiten över dagen (16:00?WTF) Ser ut som klockan kan ticka snabbt till godnatt - I hope. "I got sunshine in a bag*********" Vill inte höra men vi inget annat än att dra det tjacket. Ett jävla (nej inte hjärndöd) bara lite slö på vissa saker.

AH TÄNK MER, klart som fan, du vet att du behöver vatten, ändå så ska du misshandla den otränade kroppen har. KEEP THE FUCK UP. Idiot,

Låter som någon behöver sömn..
Citera
2013-04-04, 17:38
Medlem
Dexter007s avatar
Om man är inne på sitt andra dygn med tjack, håller på att komma ner.
Och har en stackars 10 mg diazepam, ingen bensotolerans.

Kmr 10 mg göra någon skillnad när man är på väg ner? Eller är det lika bra att spara? Sista tjack dosen togs kl 11 idag, fick knappt någon effekt.

Har theralen till att somna på ikväll, men tänkte om jag tog min valle nu så skulle den kanske underlätta resten av kvällen tills theralenen kommer fram? Och trashtalka inte theralen tack, funkar utmärkt att somna på för mig om jag inte har tolerans, frågan är om vallen kommer göra någon nytta tills jag ska sova.

Så hur hade ni gjort med denna ensamma vallen?
Citera
2013-04-04, 17:38
Medlem
Regiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kirrenx

Absolut! Om jag tar de under ruset så får jag lite hallisar Men då måste du ju ta några! Annars är de skönt att landa på när man börjar få AT
Citera
2013-04-04, 17:55
Medlem
snusaren92s avatar
Hjälp !!!! Har tagit tjack sen i går i går mådde jag kallas städa och greja
Men i dag är jag seg jag har fyllt på lite då och då men de slår inte va ska jag göra fixa alc ??
eller ska man aktivera sig ?
När jag reser mig snabbt blir jag yr och tappar hörseln sen kommer de en tinitus liknande ljud och jag har bara bass ljud va fan händer snälla snabba svar :/
Citera
2013-04-04, 18:05
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dexter007
Om man är inne på sitt andra dygn med tjack, håller på att komma ner.
Och har en stackars 10 mg diazepam, ingen bensotolerans.

Kmr 10 mg göra någon skillnad när man är på väg ner? Eller är det lika bra att spara? Sista tjack dosen togs kl 11 idag, fick knappt någon effekt.

Har theralen till att somna på ikväll, men tänkte om jag tog min valle nu så skulle den kanske underlätta resten av kvällen tills theralenen kommer fram? Och trashtalka inte theralen tack, funkar utmärkt att somna på för mig om jag inte har tolerans, frågan är om vallen kommer göra någon nytta tills jag ska sova.

Så hur hade ni gjort med denna ensamma vallen?
En 10 mg Valium är väl ingenting att spara på ändå, ta den du. Har du ingen tolerans kommer du nog komma ner i varv något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in